Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Hihetetlen kalad

2008.06.21. 20:33 myteenz

Nem csodálkoznék ha a mai sztorimat sokan nem hinnétek el, mert én se biztos hogy elhinném ha más mondaná vagy egy blogon olvasnám. Pedig megtörtént.
Délelőtt a chaten összeakadtam egy csajszival, aki írta hogy benne lenne kalandozásban, ráadásul szintén fővárosi, A. a neve és 17 éves. Először azt mondta nincs képe, de én azért küldtem magamról. Megtetszhetett neki, mert "lett" mindjárt neki is, el is küldte. A kép alapján nem tűnt egy bombázónak, sőt talán kicsit ducinak is, de azért nem annyira mint a múltkori csaj. Írta hogy holnap indul nyaralni, több mint egy hónapra, ezért csak augusztusban találkozhatunk majd. Én azért gondoltam jobb lenne megnézni, hátha bejön alapon, és kérdeztem ma délután nem ér-e még rá. Végül aztán 5-re megbeszéltünk egy talit a városban.

5-kor a megbeszélt helyen találkoztunk is. Élőben jobban nézett ki mint a képen, bár volt túlsúlya, de nem vészes. Alacsony kiscsaj, nagy mellekkel. Kérdeztem mennyi ideje van, mondta 2 óra. Erre gondoltam mit veszthetek, és meginvitáltam, hogy akkor menjünk fel hozzám. Egyből beleegyezett. Én már akkor szinte biztos voltam benne, hogy ennek szex lesz a vége. Hazavittem kocsival, közben mindenféléről dumáltunk, 20 perc alatt itthon voltam vele.
Itthon adtam neki inni (sört ivott volna de az épp nem volt itthon, úgyhogy csak szörpöt), körbenézett a házban, aztán felmentünk az emeleti szobámba és dumáltunk. Leült a fotelba, én pedig előtte a szőnyegre és úgy dumáltunk. Egyszer megfogtam a lábát és masszíroztam kicsit a talpát, mire mondta hogy nem szereti nagyon mert csikis, úgyhogy hagytam, ő viszont utána az ölembe tette a lábát. Vicceltem h szívesen levenném a zokniját (nagyon pici lába van, 37es). Ő mondta erre hogy fázna neki, én meg hogy majd megmelegíten a kezemmel. És azt is, hogy a lába az ölemben bizonyos hatással van rám. Ekkor egyszercsak se szó se beszéd felkelt és szembe az ölembe ült. Rövid bizonytalanság után aztán ölelkezni meg smárolni kezdtünk.

Innen aztán ment a dolog a maga útján. Smárolás közben simogattam, gyúrtam a fenekét, a nagy melleit, csókoltam a fülét és a nyakát - ettől indult be igazán. Amikor szétkapcsoltam a melltartóját még ellenállt, próbálta visszavenni, de némi nyakcsók után már felhagyott vele, hamarosan félmeztelen volt. Iszonyat jó, nagy dudái vannak, szép nagy udvarú pici bimbókkal. Gyúrtam és nyaltam, szopogattam őket, közben végigfektettem a csajt a szőnyegen. A gatyáját nem engedte még lehúzni (bár a zokniját már az első smárparti közben lehúztam :)), mert azt mondta nála elvi kérdés, hogy első randin nem dug. Pár perc "kezelés" után persze megváltoztatta a véleményét. Smároltunk, csókoltam a nyakát, bekaptam és szopogattam a fülét, közben pedig kézzel dörgöltem a punciját a gatyán át, mire végül ő maga mondta hogy "csináljuk meg". Gyorsan lehúzta a gatyáját a bugyival együtt, és ott ült előttem meztelenül.
Felfektettem a kanapéra, levetkőztem, ő meg a gatyán keresztül játszott kicsit a farkammal. Aztán levettem az alsógatyát, melléfeküdtem, és tovább nyaltuk-faltuk egymást, dörgöltem a csuromnedves kis pináját. Nem volt borotvált, de csak éppen hogy csak pihésen volt szőrös, és szőke volt a szőre (a haját gondolom festette barnásra). A farkam hamarosan elég kemény lett. Az orált kihagytuk, mert azt mondta nem szereti. Így hát egyből a tárgyra tértem, és betettem neki a farkam (gumi nélkül engedte). Jó szűk volt a puncija és lassan tágult, meg nem is engedte tövig betenni még, csak finoman keféltem. Egy idő után kivettem a farkam és elkezdtem ujjazni, kértem azt is hogy hadd nyaljam egy kicsit. Megengedte. Nyalogattam kicsit a punciját és ujjaztam is közben. Egy idő után mondta h elég. Melléfeküdtem és smároltunk tovább. Kérdeztem h miért nem szopik. Erre mondta, hogy egyszer valaki váratlanul beleélvezett neki, és azóta alapelv nála hogy nem szopik. Na gondoltam, ha ez is olyan alapelv mint az hogy első randin nem dug, akkor nem lesz itt baj. Mondtam h én nem élvezek bele. Igazam is lett, mert pár perc után átfordított, körbenyalta a füleim meg a nyakam, aztán elindult a szájával le a hasamon, és meg se állt a farkamig. Először csak nyalogatta, hihetetlen szexi volt, aztán be is kapta és szopta rendesen.
Ettől aztán a farkam olyan kemény lett, hogy rögtön újra betettem neki, és elég keményen megdugtam, úgy hogy már tövig benyomtam a farkam. Ettől egy idő után elélvezett, elég hangosan. Utána már csak pár lökés kellett nekem is. Kivettem a farkam, föléálltam, és ráélveztem a hasára meg a nagy melleire.

A szex után lezuhanyoztunk, és már indulni is kellett, mert 7-re hazaígérkezett. Útközben a kocsiban még dumáltunk, mondta h több idősebb, velem egykorú pasija volt már, nősek is, chatről eddig csak egy, én voltam a második. Többel is megbeszélt már randit, de közülük 5-tel nem folytatta a dolgot. Összesen pedig 14-en dugták eddig meg, velem együtt, majdnem mind internetről. És azt is mondta még, hogy azért kért sört az elején, mert ha iszik feloldódnak a gátlásai és olyankor bevállalósabb, benne van análban is és szopik is gond nélkül, bár nem végig. (Gondoltam huh, mi lett volna ha még ennél is bevállalósabb lett volna?).
Azzal váltunk el, hogy telszámot cseréltünk, és augusztusban lesz folytatás. Akarok is élni vele majd, nem hagynám ki hogy a kis seggébe is belátogassak.

Magam is alig hiszem el hogy mindez tényleg megtörtént...

Ui. Épp az imént írt egy mailt h hívjam majd a nyáron és h majd találkozni akar velem, és beszéltünk telefonon is. Csak az a kár h nyáron ő se lesz, meg J. sem (aki diákmunkára megy szinte egész nyáron, aminek örülök, mert így nem más módon próbál pénzhez jutni), úgyhogy tovább kell majd vadászni.

5 komment

Címkék: szex vadászat tini orál a. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr77532681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

galaxis 2008.06.22. 15:11:56

Mostmar nem birom tovabb turelemmel, meg kell kerdeznem melyik csatin szedsz fel te ilyen jo kis fiatal ribiket

myteenz 2008.06.22. 18:13:29

Az ilyen indiszkrét kérdésekre csak magánban válaszolok. :))

Kurvapecér · http://qpec.blog.hu 2008.06.24. 07:21:18

Most csak röviden bejelentkezem, jó ez a story. Az az oldal engem is érdekelne. :-)

Pecér

myteenz 2008.06.24. 12:45:22

Magánban, kedves Pecér kolléga...

Chunky 2008.06.25. 16:46:04

Nagyon jó a blogod.
Jók a storyk, és nekem tetszik ahogy írsz.
Az oldal címe engem is érdekelne :P

Chunky
süti beállítások módosítása