Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

És igen, sikerült! :)))

2008.08.16. 11:00 myteenz

Nos, sikerült, amiről tegnap még csak álmodni mertem: egy napon megvolt J. és A., és utána még kis meglepi is... De kezdjük az elején.

Szóval megbeszélés szerint leruccantam pénteken O.-ba J.-hez. Kicsit várnom kellett rá, mert most a nagymamája gondjaira van bízva, aki valamit bekavart neki. (Anyja és húga valahol nyaral, őt nem vitték magukkal, mert egyszer csúnyán berúgva ment haza valami buliból, és az anyja erre közölte hogy nem jöhet nyaralni - később mégis vitte volna, de akkor már J. mondta azt hogy márpedig ő nem megy.) Végül aztán koradélután, ebéd után eljött a nagymamától, és én felszedtem egy utcában. Kissé céltalanul indultunk el a kocsival, dumáltunk. J.-nek elejétől nagyon melege volt mert hosszú farmer volt rajta, célozgatott rá, hogy szívesen megszabadulna tőle. Amikor már kerestem volna valami erdőt, még megálltunk egy faluban ahol valami búcsú volt, J. ahogy meglátta egyből visongani kezdett hogy hú, álljunk meg. Na jó, egy darabig kószáltunk a sok vásári hülyeség közt, venni csak hideg italt vettünk. Végül aztán továbbindultunk, és egy idő után egy dűlőúton behajtottam egy erdőbe, sajnos egy szeméttelep volt mellettünk, és körbe is szemetes volt minden. Itt csak ölelkeztünk, hülyéskedtünk és dumáltunk (nagyon bújós kedvében volt a csaj, és megint jött az olyan "veszélyes" dumával, hogy szerinte az anyukája is tök bírna engem és az a 15 év nem olyan áthidalhatatlan korkülömbség stb.). Később elindultunk gyalog be az erdőbe. Egy idő után találtunk is egy jópofa kis tisztást, itt megálltunk, megint ölelkeztünk, smároltunk. Ekkor mondtam hogy a kocsiban van egy pokróc, ő meg mondta hogy akkor menjek vissza érte, ő majd itt megvár. Visszamentem, és a kocsival bejöttem a tisztásra, J. közben virágokat szedett és befűzte a hajába. Istenien nézett ki (egyre jobban látom milyen gyönyörű ez a csaj - mostanság szép barna színe van a több hónapos gyümölcsszedési diákmunkától, édi kis szeplői vannak az arcán, és a barnább bőrszín még inkább kiemeli a gyönyörű nagy kék szemét - és mostanában kevésbé is festi meg keni ki magát ha találkozunk, mert tudja hogy nem szeretem, és így természetesen nekem még vadítóbb). Kiteregettem a pokrócot, elheveredtünk rajta, ölelketünk, smároltunk, de elég sok volt a szúnyog, úgyhogy J. egy idő után mondta hogy inkább meneküljünk be a kocsiba. Beültünk, erre J. mondta hogy melege van és könnyít a ruházatán, én addig induljak el és menjek valamerre, mindegy hova. Ezzel hátramászott és vetkőzni kezdett. Mondom jó, elindultam a dűlőúton, de közben végig J.-t néztem a tükörben, ahogy fehérneműben elheveredett a hátsó ülésen. Elég nehéz volt tartani az utat, elhihetitek, bár csak a hasát és a melltartóját láttam szinte. Egy idő után kérdezte mennyit látok, mondtam hogy mit, erre mondta hogy nézzem meg jobban. Hátrafordultam, és láttam, hogy az a piros tanga van rajta amit még régen én vettem neki, és hogy javában simogatja épp a punciját a bugyin keresztül. Áááá... Az első lehetséges helyen megálltam a kocsival, és hátraültem hozzá.

Szokás szerint szájtechnikával indítottam, mert J. (a látszat kedvéért) kissé ellenállást tanúsított. Miközben körbenyaltam a bugyiját, ő közben elég szemérmetlenül tovább simogatta és ujjazta magát. Végül félrehúztam a bugyiját és elkezdtem nyalni, kicsit később hagyta már hogy lehúzzam róla a tangát és lecsatoltam a melltartóját is, és már normálisan nyalni kezdtem. Egy idő után a nyalás mellé bevetettem az ujjam is. A puncija nem túl mély, elég jól érzem mindig a méhszáját - és szereti is, ha azt bökdösöm. Az ujjazástól pillanat alatt már szinte tocsogott a puncija. Ekkor már mondta hogy térjünk a tárgyra - felültetett és levette az ingem, a nadrágom és az alsógatyám, és verni kezdte a farkam. (Közben amikor leült rendesen, jól összekente az üléshuzatomat is puncinedvvel. :)) Bekapni nem akarta, azt mondta most nincs kedve szopni. A farkam viszont így is igen hamar betonkemény lett, erre felhúztam egy gumit, J. hátrafeküdt az ülésen, én pedig betettem neki és dugni kezdtem.

Igazából nem dugtam sokáig, mert olyan szinten felizgatott a látványa, hogy nagyon hamar eldurrantam a gumiba. Már egyszer megdugtam őt így kocsiban, és akkor is ez volt a helyzet. Ahogy ott feküdt előttem a szép barna testével, a gyönyörű fehér cicijével, az alul gondosan lecsupaszított, felül pedig 2 félkörös csíkkal fazonra borotvált kis puncijával, meztelen talpát a vállamnak támasztva - hát én pillanatok alatt kész voltam. Telelőttem a gumit a punijában, de miután őt is ki akartam elégíteni, utána azonnal lehajoltam és ujjazni keztem, először egy aztán két ujjal, és közben nyalogattam és szopogattam a csiklóját. Pár perc alatt ő is elélvezett, viszonylag hangosan, szerencsére nem járt arra senki ezúttal. :P

A dugás után J. úgy ahogy volt meztelenül (csak a strandpapucsát vette fel) kiszállt a kocsiból kicsit lehűteni magát (iszonyat meleg volt benn, képzelhetitek) - hát erre nekem újra felállt, ahogy láttam ezt a 16 éves szexbombát meztelenül flangálni az erdőben. De végül már nem volt más, felöltöztünk mind a ketten, aztán visszaindultunk O. felé. Mivel volt még időnk, elgurultunk egy közeli mesterséges tóhoz, annak a partján, a gátnál heverésztünk még egy ideig, J. hozzám bújt és képeket csinált rólunk, ahogy ölelkezve feküdtünk a parton. (Jellemző - én is csináltam képeket, csak kicsit korábban, kicsit más tartalmúakat :P). Végül aztán hazavittem J.-t, elbúcsúztunk, én meg elindultam visszafelé, hogy legyen még időm útba ejteni A.-t.

A. már közben küldött 2 sms-t is hogy akkor megyek-e, és egyszer meg is csörgetett, de eddig (J. miatt) nem akartam visszahívni, csak a kocsiból szóltam vissza neki hogy már útban vagyok, nemsoká ott leszek. Mire odaértem V. és a falu közelébe ahol A. most épp nyaral, kissé befelhősödött az idő és úgy tűnt jön egy zápor vagy vihar. A. viszont mondta telefonon hogy egyenlőre jó idő van nála, és majd az úton vár. Várt is az úton a faluban, felszedtem és egyből a part felé vettük az irányt. A parton viszont elég sok ember volt, vizitúrázók, sátorozók, grillezők, így egyre messzebb mentünk, és végül ugyanott álltunk meg a kocsival, ahova előző nap gyalog elmentünk, ahol A. tavaly elvesztette a szüzességét. Mivel azt beszéltük meg hogy esetleg fürdünk egyet meztelenül, gyalog elindultunk a part mentén valami helyet keresni, de épp ekkor elkezdett csöpögni az eső, ezért visszaindultunk a kocsihoz. A. mondta ekkor hogy kocsiban még nem csinálta sose, én meg hogy akkor legfőbb ideje, és hogy pont jó a hely, mert az első dugás és az első autóban való dugás ugyanott lesz neki. Lehet hogy ez segített, de a tegnapi gátlásainak nem volt nyoma se. Beültünk a hátsó ülésre, ő pont oda ahol pár órája J. ült, és ahogy beültem mellé, egyből rám mászott.

Először az ölembe ült és szokás szerint ölelni és smárolni kezdett. Én végiggyúrtam a mellét, aztán benyúltam a szoknyája alatt a bugyijába - csuromnedves volt - és ujjazni kezdtem (ezúttal popsiba nem engedte). Hamarosan lehámoztuk egymásról a ruhát, rajta csak a bugyi maradt, amit félrehúzva ujjaztam a punciját. Szerencsére a farkam viszonylag gond nélkül felállt (pedig tartottam tőle, hogy J. után alig pár órával nehezen fog, de "szerencsére" J.-vel ma csak egy rövidebb menet volt ugyebár). Megpróbált így beleülni a farkamba, de megint nehezen találtuk a szöget, meg a bugyi is folyton útban volt, úgyhogy végül engedte hogy lehúzzam róla. Ekkor némi helyezkedés után végül becsusszantam a puncijába, ő pedig elkezdett rajtam lovagolni. Egy idő után pózt váltottunk: elfeküdt háttal az ülésen és úgy dugtam tovább. Miközben így feküdt (ugyanúgy mint nemsokkal korábban J.) azért megállapítottam, hogy J. mennyire nagyságrendekkel jobb csaj nála. A. ugyanis kissé kövérke, és a puncija is csak elől borotvált, alul szőrös. De J. az utóbbi időben már lenyugodott, nem annyira bevállalós, A. viszont igazi ribanc. Most is gumi nélkül dugtam. A farkamon viszont meglátszott az igénybevétel, ezért viszonylag hamar eldurrantam most is, a hasára spricceltem, ugyanúgy mint tegnap. És ugyanúgy mint tegnap, most is levelekkel kellett letisztítsuk, mert most sem volt egyikünknél se zsepi :D.

A dugás után viszont A. csak megköszönte, felöltöztünk, elvittem egy pici darabon a falu felé, aztán adott egy puszit, elköszönt és kiszállt, én pedig jöttem haza. Ja és azt mondta még, hogy jó volt és köszöni, de ez volt az utolsó találkozásunk. Nem nagyon csodálkoztam rajta, mert tudtam hogy neki ez csak játék, és talán mostanra rám unt és új játszótársat keres majd. De azt mondta azért nem törli a számom, mert ki tudja, és majd persze beszámol a hármasról amit megígért.

Én pedig hazajöttem, és várt itthon egy meglepetés egy régi lányismerősöm személyében, aki már korábban szólt hogy találkozna velem és ez meg is volt beszélve - a dologból pedig iszogatás és dumálás lett, a végén pedig - és ez a meglepetés része - szex is. De ezt nem részletezem, mert ez a lány nem tini már, úgyhogy nem témája a blognak. A szexrészétől tartottam kicsit, nem is lett tökéletes, de azért sikerült a farkamat a kritikusan szükséges időre működőképes állapotba hozni szerencsére. Ennek kapcsán viszont előre jelzem, hogy elképzelhetőnek tartom hogy ezzel a lánnyal valami több és komolyabb is lesz, az pedig a tini-kalandozásnak és ennek a blognak is alighanem a végét fogja jelenteni...

Ui.: A.-tól ma kaptam egy smst hogy mégis szívesen találkozna velem még, úgyhogy nem eszik olyan forrón a kását (A.-nál a korábbiakban is kiderült már párszor, ha visszaemlékeztek vagy visszaolvastok le is írtam, hogy többnyire nincsenek kőbe vésve az elvei és elgondolásai). Jövő héten beszélek vele, lehet hogy még egyszer meglátogatom ott falun mielőtt visszajön a nyaralásból, talán a meztelen fürdőzés is meglesz. :)

Ui.2.: (off) Sokan kommentáljátok az írásaimat e-mailben, aminek örülök meg minden, de nyugodtan kommentelhettek itt a blogban is, arra való a "szólj hozzá" link. Lehet névtelenül is, és nem csak regisztráltaknak. Hajrá, kommentáljatok és véleményezzetek nyugodtan!

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini j. a. tiniszex ujjjjjazás testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr32619059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása