Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Ebédszünet :)

2008.08.29. 09:10 myteenz

Pár napja lesms-eztem A.-val, hogy találkozni kellene még egyszer mielőtt indul a suli. Most már itt van ő is a fővárosban, úgyhogy nem kell messze menni hozzá. Végül a tegnapi napban maradtunk, délután 1-kor.

A megbeszélt időpontban és helyen találkoztunk is, felszedtem A.-t. Először beugrottunk egy pillanatra a sulijába, kérte hogy vigyem el, mert valamit el kell intézzen. Utána viszont már gurultunk is hozzám. Szerencsére nem volt nagy dugó, hamar hazaértem vele. A. nem volt a legjobb kedvében, mondta hogy épp szakított a pasijával (akit 11 pasival csalt meg), de azért ahogy beléptünk a lakásba egyből lesmárolt. Ittunk valamit, A. leült egy fotelbe, elkezdtünk smárolni. A csaj szerintem ettől indul igazán be, mert hamar éreztem a lélegzetvételén hogy pörög. Simogattam is közben, gyúrtam a nagy csöcseit, és a punciját is, egyenlőre a bugyin keresztül. Amikor éreztem hogy fel van izgulva, félrehúztam a bugyiját is, és éreztem hogy nedves már. El is kezdtem ujjazni.
Először a nagy melleit csomagoltam ki a ruhájából, a bugyit csak félrehúztam, és úgy ujjaztam. Tanúsított némi halvány ellenállást, mintha komolyan gondolta volna hogy egy találkozásunk dugás nélkül is lefolyhat. (J.-val talán igen, hozzá úgy is lemennék, de vele azért nem.) De amikor újra smárolni kezdtünk, feladta az ellenállást. Egy rövid smárszünetben levette a felsőjét, én pedig végleg megszabadítottam a melltartótól. A bugyit ekkor még nem akarta engedni lehúzni, és engem sem vetkőztetett, csak a gatyán keresztül masszírozta a farkam. Magam kellett levetkőzzek. :/ Végül aztán találtam egy pozíciót (elétérdelve  ujjaztam úgy, hogy közben tudtunk smárolni) amitől eléggé felizgult ahhoz, hogy biztosan akarja már. Hagyta hogy lehúzzam a bugyiját is (a szoknya a derekán még ott maradt). Én eddigre a nadrágomtól megszabadultam, és a boxert félrehúzva betettem neki a keményen álló farkamat a puncijába.

Egy darabig dugtam így előtte térdelve, úgy hogy ő a fotelben félig ült félig feküdt. Közben levettem az ingem is, rajtam már csak a boxer (amit félrehúzva dugtam) és a zokni maradt. Ő a meztelen talpát megint a mellkasomnak támasztotta, ami nekem eléggé izgató. Ki is vettem a farkam, levettem a boxert és róla a szoknyát, és ekkor már ő kezdeményezte, hogy térjünk át a padlón a szőnyegre. Végigfeküdt a szőnyegen, én pedig ráfeküdtem, betettem a farkam és dugtam tovább. Egy idő után elélvezett, főleg hogy smároltunk is közben rendesen. Én egy jó darabig dugtam, néha térdelve előtte, néha a vállamra téve vagy a mellkasomnak támasztva a lábait, néha ráfekve és smárolva. A végén amikor éreztem hogy közeleg a vég, kivettem a farkam, oldalról mellé térdeltem és ráélveztem a melleire egy jó nagy adagot. Sajnos a szőnyeg is olyan lett kicsit, törölgetni kellett.

A szex után sietve letisztította magát, aztán öltöztünk és mentünk, mert a munkahelyi ebédszünet nem olyan hosszú. Hazavittem, és nyomás vissza a melóba. Szerencsére nem volt gond hogy hosszabban "ebédeltem" (majdnem 2 órát), mert laza nap volt épp benn.

Szóval jó kis ebédszünetem volt tegnap, csak az volt a baj hogy éhes maradtam utána! :P

2 komment

Címkék: szex tini a. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr71638885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása