Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Újra itt

2009.05.28. 09:03 myteenz

Jó régóta nem írtam ide, mert nem nagyon volt miről, nem volt dolgom tinicsajjal az utóbbi hónapokban. Most viszont újra írok, mert van miről. :)))

Egy fantasztikus csupasz kis 15 éves tinipuncit dugtam meg tegnap! :)

A csajt a chaten ismertem meg, D. a neve és 15 éves, és nem kertelt sokat, egyből felajánlotta, hogy lefekszik velem. Amikor elküldte a képét, elsőre azt hittem, valaki szívat - ilyen bomba csajok ritkán ajánlkoznak fel dugásra. De miután elég konkrét volt, megadta a telefonszámát is, gondoltam nincs mit vesztenem. Megbeszéltem vele egy talit tegnap kora délutánra. És a csaj el is jött. Tényleg ő volt az, ugyanaz aki a képen!!! Nagy cicijű, gyönyörű arcú, szőke, arányos testű tinicsajszi!
Miközben hazavittem beszélgettünk, kifaggattam szexuális tapasztalatairól is. 14 évesen vesztette el, jelenleg a második pasijával van (és dug). Emellett egy hónapja kb. rákapott a chates pasikkal való dugásra, eddig hárommal találkozott, ebből kettővel kétszer. És élvezte, mert ezek az idősebb pasik jobbak az ágyban, mint a (17 éves) barátja. Merthogy imádja a szexet. Hát nekem már ott a kocsiban állt rá. :) Az egyetlen bibi, hogy szopni nem szeret, még sose volt a szájában fasz. Azt viszont szereti, ha kinyalják.

Otthon hamarosan egymásnak is estünk - olyan szenvedélyesen lesmárolt rögtön az elején, mintha élete szerelme lennék. Vagy 10 percig smároltunk és fogdostuk, vetkőztettük egymást. Aztán ledőltünk az ágyra, hemperegtünk, smároltunk, fogdostuk egymást. Nyalogattam a fantasztikus nagy cicijét, bimbóit, vállát, hasát, lábait, szopogattam a lábujjait. :) Ő is eljátszadozott a farkammal, kézzel. Végül lehúztam a rózsaszín csipkés bugyiját, és elém tárult a teljesen csupaszra borotvált, ennivaló, nedvesen csillogó és illatozó kis tini puncija. Muszáj volt azonnal alaposan kinyalnom. :) Egy idő után bevetettem egy, majd 2 ujjamat is, ettől hamar orgazmus közelbe került. Ekkor kérte hogy térjünk a tárgyra - és egy pillanat alatt ráfekve már benne is volt a farkam. Gumi nélkül. Mikor elkezdtem dugni kérdeztem hogy szed-e tabit, mondta hogy nem, úgyhogy vigyázzak. Kellett is, mert olyan fantasztikus érzés volt a forró nedves szűk kis pinájában mozogni, hogy én folyton az eldurranás határán voltam. Többször le kellett állnom, kiszedni, nyalni-ujjazni egy kicsit, utána vissza.
Végül aztán vagy negyed órányi dugás után nem bírtam tovább, kirántottam belőle a farkam és hatalmas adagot élveztem rá a mellére és a hasára.

Ezzel viszont még nem volt vége. Mert utána kimenet a fürdőszobába (full gecis fesőtesttel, hihetetlen izgató volt), kérdezte hogy megyek-e vele zuhanyozni. Mondom hogyne. Beálltunk a zuhany alá, a csaj pedig nekiállt engem mindenhol betusfürdőzni és simogatni, mosni. Én is őt persze, amint magamhoz tértem a meglepetéstől. :) Persze ennek a hatására pillanatokon belül újra állt a farkam. Odanyúltam a puncijához: az is síkos volt... Kérdeztem, akar-e folytatást, mire ő hogy ha én is akarom, akkor igen. És már előre is hajolt, letámaszkodva a falra... Hát mondom, nem semmi a csaj... Azonnal bevágtam neki a lompost, mondanom sem kell. Most így másodszor már nem volt annyira érzékeny és könnyen durranós a farkam, így jó pár percig járattam benne (édesen nyögdécselt közben). Tovább is ment volna, de ekkor egy telefonhívás miatt ki kellett szállnom belőle és a kádból, meg amúgy is lassan mennie kellett már, úgyhogy végül ezt a második menetet már nem fejeztük be. Felöltöztünk és indultunk. Mondta közben, hogy azon gondolkodik, csak egy rendszeres pasit tartson-e meg vagy találkozzon többel, amivel kissé kényelmetlenül érzi magát. De azt mondta, hogy ha csak egy lesz, és akarom, jó eséllyel indulok. :)

Szóval ennyi volt, és tuti lesz folytatás, legalábbis remélem, ha rajtam múlik biztos. D. nagyságrendekkel jobb csaj a múltkori szopós csajnál, bár fiatalabb egy évvel (márciusban lett 15), és igen jó az ágyban! Fantasztikus volt dugni vele, újra akarok!!! Ha még sikerülne a szopásra is rábeszélni, akkor aztán maga lenne a tökély. Ja és abszolút nem lehetett érezni gépiességet, mintha csak a szeretőmmel dugtam volna.

Szólj hozzá!

Címkék: prosti tini d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr471365785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása