Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Újrázás

2009.06.18. 10:56 myteenz

Tegnap újra megdugtam D.-t.
A legutóbbi post óta próbálkoztam összehozni egy talit vele, de nem nagyon jött össze, munka, utazások, minden. Legutóbb tegnapelőtt beszéltünk meg egy talit, én ott is voltam és vártam rá, amikor telefonált hogy bocsánat, mégsem jó neki. De tegnap aztán végül sikerült.
Nem volt sok időm, és D. megint késett egy kicsit, és kiderült, hogy ő is csak röviden tud. Úgyhogy abban maradtunk, hogy nem viszem el hozzám, hanem keresünk valami félreeső helyet, és a kocsiban csináljuk. Nem volt könnyű helyet találni, mert ugye a városban voltunk, de végül egy gazos mezőn átvezető földút közepén álltunk meg. Út közben hívta D.-t a pasija, hogy találkozzanak egy óra múlva. :)
Amikor megálltunk, átültünk a hátsó ülésre, levetkőztünk, és indult a móka. Smárolással és simogatással indítottunk, aztán a mellét nyalogattam (hamar keményre szoptam a kis cicibimbóit), aztán egyre lejjebb mentem a nyelvemmel, egészen a csupasz kis pinusáig. Élvezet volt nyalni. :) Persze azonnal felálltam, ő pedig közben a farkammal játszadozott. Ezután elfeküdt kényelmesebben az ülésen, én pedig betettem neki a farkam, és elkezdtem szép lassan dugni, közben smároltunk.
Korábban, más csajoknál is észrevettem, főleg annak idején J.-nél, hogy a csajok dugás közben valahogy őszintébbek, és könnyebben beszélnek szexuális témákról, miközben épp dolgozik bennük egy fasz. Az elején J.-t is dugás közben faggattam ki arról, hogy hogy áll hozzá a hármashoz, más körülmények közt nem hiszem, hogy őszintén válaszolt volna ilyen kérdésekre. Most D.-t is kifaggattam kissé dugás közben, hogy tulajdonképp miért csinálja ezt. Hát ez a csaj élvezi a ribanckodást. Izgatja a tudat, hogy 15 évesen négy pasi keféli. És izgatja az is, hogy most a kocsiban velem dug, egy óra múlva pedig otthon a barátja fogja megdugni. És persze imádja ha nyalják és dugják.
Miközben ezt - sok nyögdécselés közepette - megbeszéltük, egyszer csak szembe jött velünk a földúton egy nagy dzsip. Hát, kész... Mienlőtt még reagálhattunk volna valamit, végül kikerült minket a gazos mezőn keresztül - a sofőr tuti látta, hogy épp szexuális aktus zajlik a hátsó ülésen... Meg is kérdeztem D.-t, izgatná-e ha mások látnák dugás közben, és hogy bevállalná-e két pasival, de ezekre határozottan nemet mondott, És arra is, hogy fog-e valaha is szopni. Hát ebben az utolsóban nem vagyok biztos.
Végül aztán a dolog azzal végződött, hogy egy hatalmasat élveztem a hasára és a melleire. Mint ahogy a múltkor is, elég hamar elmentem. Szinte az első pillanattól ahogy betettem neki, az eldurranás határán állt a farkam. Többször is lassítanom kellett, meg kiszállni, olyankor nyaltam-ujjaztam egy ideig, mielőtt folytattam volna a dugást.
Kicsit gond volt aztán, hogy egyikünknél sem volt zsebkendő, letörölni D. hasáról a nagy adag gecit. A közelben a növényzet is olyan volt, amit nem lehetett ilyen célra felhasználni (mint ahogy J.-vel és A.-val annak idejént csináltuk), szúrós, kis levelű gaz volt csak. Úgyhogy végül a kocsi csomagtartójából áldoztam fel egy nem túl tiszta törlőkendőt.
Az egész talán 20 percig ha tartott, miután megtöröltük D.-t, felöltöztünk, és indultunk vissza. Közben D.-t megint hívta a pasija, kamázott neki mindenfélét, hogy a szoláriumban van, fél óra és otthon lesz. És utána drukkolt, hogy időben hazaérjen, és legyen ideje lezuhanyozni, nehogy a pasija megérezze rajta, hogy fél órája egy másik pasi gecije terítette be a hasát... :) Mondta azt is, hogy ez lesz a második eset, hogy egy nap 2 pasi is megdugja, viszont most először dugták meg kocsiban.
Végül a lakhelye közelében elbúcsúztunk. Jövő héten újra találkozom vele. :)

Most hogy D.-t kétszer is megdugtam, újra kedvem támadt tinicsajokkal kefélni, nagyon rákaptam megint... Ma délutánra elvileg meg is vagyok már beszélve a régi szeretőim közül J2-vel, rég nem láttam, kíváncsi vagyok rá. Jól meg fogom dugni... :)

Ui. Ha valakit érdekelne két első, hosszabb távú tiniszeretőm sorsa: J-vel azóta is kapcsolatban vagyok, most 17 éves már. Szegénnyel gond van, valami gerincbántalmat találtak nála, minden mozdulat fáj neki, alig tud járni, az orvosok tolószékkel fenyegetik, lehet hogy műteni kell majd. Elég költséges terápiát, masszázsokat meg ilyesmit ítrak neki elő, nem nagyon telik nekik rá, én is küldtem neki valamennyi támogatást ezekre. Lett közben egy elég virtuális pasija, akibe nagyon szerelmes, de gyakorlatilag csak neten tartják a kapcsolatot. Szegény csaj vagy fél éve nem szexelt senkivel - nem csoda, ilyen egészségi problémák mellett az ember libidója hajlamos lecsökkenni. Ami pedig A.-t illeti, alighanem betartotta fogadalmát, hogy a 18. szülinapja után felhagy a ribanckodással. A telefonszámán, amin mindig beszélt velem (és nyilván más szeretőivel is) január óta csak üzenetrögzítő jelentkezik, az sms-eket nem olvassa. Nyilván lecserélte, ezzel lecserélve a régi, ribancos énjét is.

Szólj hozzá!

Címkék: tini d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr481192667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása