Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Újabb újrázás

2009.06.22. 21:12 myteenz

J2-vel ugyan nem sikerült összehoznom a talit (de ami késik nem múlik), viszont ma újra dugtam egyet D.-vel. Illetve nem is egyet, hanem kettőt.

A szokásos helyen találkoztunk, és mentünk egyből hozzám, ma mindkettőnknek volt időnk bőven. Otthon aztán nem témáztunk sokat, egyből a közepébe vágtunk. Egy vagy tíz perces smárcsata alatt meztelenre vetkőztettük egymást, gyúrtam a nagy dudáit és a fenekét, ő a farkamat masszírozta. Egy idő után aztán ledőltünk az ágyra, és elkezdtem őt végigjárni a nyelvemmel. A nyaka és a füle nyalogatására totál beindult. A mellbimbóinál kicsit tovább elidőztem, mire leérkeztem a puncijához, már totál nedves volt. De ekkor még csak körbenyaltam, és végignyaliztam a lábait, a lábujjaiig, amiket egy darabig szopogattam, mert mondta hogy szereti. Aztán vissza a puncijához, ami eddigre szinte tocsogott már. Jó alaposan ki is nyaltam. :) Egy idő után mondta hogy jöhetne a lényeg, én pedig teljesítettem a kérését és betettem a lompost, úgy hogy ráfeküdtem.

Ezúttal hosszabb ideig dugtam, mert nem volt annyira érzékeny a farkam mint korábban, hogy szinte azonnal durranás közeli állapotban lett volna. Ezért sikerült most először eljuttatnom őt is a csúcsra, igaz kissé felemásan, mert épp amikor jött az orgazmusa, én is elmentem, és ki kellett rántanom a lompost (gumi nélkül dugtunk), a hasára fröcsköltem. Miután kihúztam, még éreztem és láttam, hogy rángatódzott a punikája a gyönyörtől. :) Tök édesen, szinte hangtalanul, sóhajtozva élvezett el, de éreztem hogy megszorított közben a karjaival és a lábaival. :)

A dugás után - mint a múltkor - lezuhanyoztunk, de most a zuhanyozóban nem dugtam meg, bár most is felállított újra. De volt bőven időnk, úgyhogy visszamentünk a szobába az ágyba, és folytattuk. Gyakorlatilag még egyszer eljátszottuk az előzőt. Smárparti, nyalogatás, lábujjszopi, puncinyalás, dugás ráfekve. Így a második menetben a farkam tovább bírta, úgyhogy másodszor is sikerült, most már teljes értékűen, orgazmushoz juttatnom. Azt szereti ha lassan, ritmikusan dugják, elég sokáig, úgy tud a legjobban elélvezni. Miután elment egy darabig dugtam elé térdelve, úgy hogy a meztelen talpát a mellkasomnak támasztottam, ez nagyon izgató. Aztán, amikor közeledett a második spricc, kivettem a farkam, mellé térdeltem és a melleire fejeztem be. :)

Ezután már csak megmosdottunk, felöltöztük, és elvittem egy darabon a buszig. Most is kevesebbet kért a normál tarifánál, és azt mondta, gondolkodik további kedvezményen is, mert jó neki velem. :) A pasiját mindenesetre megfosztottam ma egy jó estétől, mert mondta, hogy este jön hozzá, de neki már tuti nem lesz kedve semmi szexhez. :)

Szólj hozzá!

Címkék: tini d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr931204246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása