Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

J2 újra

2009.07.07. 21:12 myteenz

Ma kisebb meglepetésemre kaptam egy sms-t J2-től, hogy ha akarom ma tud találkozni, méghozzá egy barátnőjével együtt, hármasban. Megörültem, mondom OK. Csak annyi volt a probléma, hogy mindkettejüknek megvan épp, úgyhogy csak egy szopásra kaphatók. OK így is. :)
Délután találkoztunk, elhoztam őket magamhoz. J2 nem sokat változott a fél év óta, amióta nem láttam, talán kicsit meghízott. A barátnő pedig egy aprócska barna hajú csajszi volt, vele egyidős (vagyis most mindketten 17 évesek).
Itthon aztán levetkőztünk (a lányok csak derékig) és indult a buli. J2 először lesmárolt, a barátnője (V. a neve) pedig előcsomagolta a farkam a boxerből és elkezdte szopni. Én közben J2-vel smároltam, aztán a kis mellbimbóit szopogattam. Egy idő után aztán jeleztem J2-nek, hogy szálljon be ő is odalent. Odahajolt ő is, és egy ideig kétoldalról nyalogatták és izgatták a farkam. Később J2 a farkam szára és a golyóim nyalogatására állt rá, V. pedig újra bekapta a farkam végét és folytatta az oboázást. Egy idő után magamhoz húztam V.-t, és vele smároltam, illetve az ő bimbóit vettem kezelésbe (még J2-énél is kisebb cicikéje van, teljesen barna, nyilván szolizik a csaj). Közben J2 szopott. Aztán újra lehajolt V. is és folytatták a kettős akciót: hol J2 szopott és V. kezelte a golyóimat a szájával, hol fordítva. Őszintén szólva V. szopótechnikája jobban bejött, pedig J2 sem ma kezdte az ipart. :)
Mindeközben azon alkudoztam a csajokkal, hogy hova élvezhetek. Szájba nem akarták, arcra sem (pedig J2-nek régebben élveztem az arcára, de most azt mondta hogy azt csak régen, "fiatal és hülye" korában engedte), végül ciciben maradtunk.
Mikor éreztem, hogy már mindjárt jön a spricc (épp V. szájában voltam), szóltam a lányoknak hogy állj, rendeződjünk át. Eddig ugyanis a hátamon feküdtem és úgy szoptak. Ekkor a 2 csaj egymás mellé feküdt hátra, én pedig föléjük álltam. A farkamat még egy párszor betettem felváltva a szájukba, és megjárattam bennük egy kicsit, aztán viszont föléjük hajoltam, és rávertem a farkam s 2 pár apró tinicicire. :) Nem volt annyi tejem, mint amikor tegnap H. arcát terítettem be, de azért volt elég. :)
A lányok utána zsepit kértek, megtörölköztek, én is megmosdottam, aztán felöltöztünk, és elvittem őket haza. Ja és most is kértek tőlem pénzt, én meg adtam is nekik valamennyit.
Azt viszont meg kell állapítsam, hogy J2 nem előnyére változott. Régebben ápolt, illatos és bevállalós volt, most viszont cigiszaga volt kissé (de nem vészesen, mint a múltkori büdös csajnak), és kényeskedett a szájba-arcra élvezés körül. Úgyhogy nem vagyok benne biztos, hogy fogok teperni a szexért vele, főleg nem pénzért.
Holnap szerintem nem lesz semmi, hogy regenerálódjak a holnaputáni találkozásra D.-vel. :)

Szólj hozzá!

Címkék: tini orál tiniszex testreélvezés j2 többes

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr721232848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása