Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Gyors dugás

2009.07.13. 09:51 myteenz

Tegnap újra találkoztam D.-val egy dugásra.
Nem volt ideje eljönni hozzám, ezért a kocsiban ejtettük meg a dolgot. Felszedtem a szokványos helyünkön, és elindultunk valami zavartalanabb helyet keresni. Útközben mondta, hogy lassan tervezi felhagyni a ribanckodással, mert stresszel, hogy a pasijának folyton hazudnia kell, és közben kapott egy másik munkaajánlatot is, amiben nem kell lefeküdjön senkivel, csak csajokat kell keresgéljen, akik fotózást vállalnak. (Jellemző módon a pasi, aki ezt az ajánlatot tette neki, lefektette előtte.)
Nemsoká találtunk is egy helyet, egy mező közepén egy földúton megálltunk, hátraültünk. Szokás szerint hosszas smárolással indítottunk, közben szép lassan lekerültek a ruhák. Simogattuk egymást, én főleg a melleire koncentráltam. :) Egy idő után áttértem a mellbimbói nyalogatására, aztán mentem egyre lejjebb, has, lábak. Végignyalogattam a lábfejét, szopogattam kicsit a lábujjait, aztán vissza felfelé. Ekkor került le róla az utolsó ruhadarab, amikor lehúztam a bugyiját, és elém tárult a frissen szőrtelenített, nedves kis 15 éves tinipunci. Olyan forró volt, hogy amikor ráfeküdtem D.-ra még egyet smárolni, és a derekam a lába közé ért, szinte égetett a kis puncusa. :)
Kezdetnek kinyaltam kicsit D. punciját, egy idő után bevetettem az ujjaimat is. Ettől elég hamar orgazmus közelbe került, ekkor abbahagytam, és betettem a keményen álló farkam a puncijába, és elkezdtem dugni. Dugás közben kérdeztem tőle, hogy ha abbahagyja a ribanckodást akkor jó kislány lesz-e aki csak a pasijával dug, erre azt lihegte vissza, hogy meg akarja próbálni, de nem tudja kibírja-e. Én meg azt lihegtem vissza neki, hogy szerintem úgysem fogja kibírni, mert ő egy kis ribanc akit az izgat hogy több pasi kefélgeti párhuzamosan. Ő meg erre azt lihegte hogy igen. :)
Utána, miközben folyamatosan keféltem, kérdeztem hogy továbbra se akar-e szopni, mert a szája szinte szopásra termett, és engem nagyon izgatna ha beletehetném, erre ő mondta hogy most még nem, talán majd. Ez már előrelépés, régebben azt mondta sose akar majd szopni. Aztán megkérdeztem, hogy seggbe továbbra se akarja-e, mondta hogy nem, de szereti ha nyalják neki. Kérdeztem hogy akarja-e hogy megnyalogassam, mondta igen. Úgyhogy kivettem a farkam a pinájából, lehajoltam, és megnyalogattam kicsit a kis segglyukát, úgy hogy ujjaztam közben a punciját. Aztán egy kis idő után cseréltem, és a pinusát kezdtem el nyalni, úgy hogy közben óvatosan ujjazni kezdtem a seggét. Nem nyúltam be mélyre, csak éppen hogy, és éreztem is hogy tetszik neki, talán legközelebb már tovább megyek kicsit és megpróbálom majd seggbe dugni. :)
Mindenesetre nem ujjaztam soká, hamarosan újra fölé feküdtem, smároltunk egy sort, újra betettem neki a farkam, és folytattam a puncija kefélését. Ekkor viszont már nem bírtam sokáig, hamarosan ki kellett rántsam a farkam a puncijából, és egy jó nagy adag gecit spricceltem a hasára, fel egész a melleiig. Most már készültem, volt nálam zsepi, így meg tudtunk törölközni, aztán felöltöztünk és indultunk vissza.
Kitettem a kocsiból a lakása közelében, és elbúcsúztunk. Pénzről ezúttal szó sem volt. :) Egyre inkább úgy érzem, hogy ez a kiscsaj nem is igazán a pénzért fekszik le mindenféle pasikkal, az csak afféle másodlagos szempont neki, hanem azért mert élvezi a ribanckodást. Ez szex közben is látszik, mert abszolút nem kurvás a hozzáállása, nem csak fekszik és hagyja hogy dugják, hanem maga is aktív, csókol, simogat meg minden, és élvezi is (bár most konkrétan nem élvezett el). A héten még akarok vele találkozni, mert aztán elutazik nyaralni. És akkor majd megpróbálom seggbe is megdugni, jó lenne.

Szólj hozzá!

Címkék: tini d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr251242987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása