Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

És még egy

2009.07.16. 15:44 myteenz

Tegnap még egyszer megdugtam D.t, még utoljára, mielőtt elutazik nyaralni.
Ezúttal volt idő bőven, ezért elhoztam hozzám. A dögmeleg ellenére hosszú gatya volt rajta, amit azzal indokolt, hogy még nincs lebarnulva, és nem akar ilyen sápadtan mutatkozni. Pedig direkt kértem, hogy öltözzön szexin... Ahogy hazaétrünk, persze első dolga volt lerúgni a papucsát, kiugrani a nadrágból és megszabadulni a felsőtől is, úgyhogy már az ajtóban fehérneműre vetkőzött nekem. :) Szexi volt eléggé beindultam rá. :)
Miután ledőltünk az ágyra, szokás szerint hosszas smárolással indítottunk, ezalatt végigsimogattam a testét. Iszonyat szexi volt, hogy a puncijához nyúlva érzékeltem, hogy a tangájából kicsit kilóg a szeméremajka :), félrecsúszott neki kicsit a bugyikája.
később szokás szerint végigcsókolgattam-nyalogattam a testét. Ekkor még nem vetkőztettem tovább, a melltartójába csak belenyaliztam a bimbójáig felülről, aztán továbbcsókoltam lefelé a hasát, a combjait, a lábát bégig a lábujjaiig :), aztán vissza, aztán a másik lábát ugyanígy. A puncusát csak körbenyaltam a bugyi körül, meg ami kilógott belőle. Aztán újra smároltunk, majd szétkapcsolatm és leszedtem a melltartóját, nyalogallam-szopogattam, harapdáltam a kis tini mellbimbóit. Egy idő után aztán újra lementem a punijához, és ekkor már lehúztam róla a csuromnedves kis bugyiját.
Amíg nyaltam, aztán ujjaztam a punciját (és a kis segglyukát is), ő lehámozta rólam a boxert (az utolsó ruhadarabot ami még rajtam volt), és elkezdte húzogatni a farkam, időnként hozzáérintette a bimbójához és a melleinek dörzsölte, nagyon izgató volt. Engedte rendesen, méyebben megujjazni a segglyukát is (mondta is, hogy azt szereti, de faszt nem akar bele egyenlőre).
Amikor aztán már elég volt az orálpartiból, megfordultam, és fölé hajolva betettem a lompost a punkájába. Szokás szerint főleg ráfekve, misszionárius pózban dugtam. Most is hamar és gyakran le kellett állnom kicsit nyugodni, hogy ne spricceljek egyből belé, úgyhogy rövid nyalás-szünetekkel tarkítottam a kefélését. Persze túl sokáig most sem bírtam, és egy idő után kiszálltam a puncijából, és egy nagy adagot élveztem a cicijére.
Dugás után most is mentünk zuhanyozni, és én úgy terveztem, hogy most is (mint eddig mindig amikor nálunk szexeltünk) megdugom még egyszer a zuhanyozás után, de kérte hogy most ne csináljuk még egyzser, mert kicsit fáj a puncija. Hétfőn ketten is megdugták, egy fizetős pasi és a barátja, és az elsőnek valami extrém nagy farka volt, hogy majdnem szétfeszítette, és azóta is fáj neki. Ezt éreztem is, mert amikor először betettem neki, többször visszafogott, hogy óvatos legyek, mert fáj neki. Valószínűleg emiatt volt az is, hogy most nem jutott el a csúcsig, vagy a közelébe sem.
Így aztán a zuhany után már csak felöltöztünk és vittem haza. Útközben megbeszéltük, hogy ha legközelebb találkozunk, már a visszajövetele után, akkor már biztos megdughatom kétszer, mert addigra csak elmúlik a fájdalom (2 hétig nem fog dugni senkivel a kis ribi :)). Most viszont újra kért pénzt, úgyhogy korán örültem. :s Mindenesetre így is tuti lesz folytatás.
Addig amíg megjön talán keresek valaki más tinicsajt is, de óvatosabb leszek, nem akarok valami selejtes csajjal lenni. D. sok szempontból ideális, fiatalka, szép, bevállalós és kéjsóvár, a hátránya csak az hogy nem szopik és hogy pénzt kér. (Abszolút ideális tiniszeretőm utoljára J. volt szegény.) De így is jobb, mint valami magát 17-nek hazudó 19-20 éves csaj, aki feleolyan jól se néz ki, és szintén pénzt kér, még ha szopik is. Maradok inkább a tiniknél. :)

3 komment

Címkék: tini d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr491249563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kpetya 2009.07.21. 12:44:34

Megsughatnád melyik ez a jó chat.
süti beállítások módosítása