Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Új

2009.08.04. 23:39 myteenz

Ma újra dugtam egy jót, ezúttal egy 18 éves csajjal a chatről.
A csajjal a városközpontban találkoztunk, és elsőre mindketten bejöttünk egymásnak egy dugásra. A csaj nem túl magas, nem is modellalkat (nagyobb darab, de nem kövér azért), nagy mellekkel.
Elindultunk kocsival kresni valami eldugottabb helyet. Út közben mondta, hogy van egy barátja, akit nagyon szeret, de sajnos a srác egy katasztrófa az ágyban, ezért ő, amikor már nagyon rájön a vágy, találkozik valakivel, így minden elkötelezettség nélkül. Egyébként pedig az idősebbeket kedveli (úgy 40-ig), a pasija is 29 éves.
Amikor végül találtunk megfelelő kefélőhelyet (a város szélén a folyópart közelében, egy nagy mező szélén), kiteregettem a magammal hozott pokrócot, és indult az akció. Smárolással és vetkőzéssel/vetkőztetéssel indítottunk, majd a csaj egy gyors mozdulattal rácuppant a farkamra. Bár mondta, hogy szopni csak mérsékelten szeret, elég jól és viszonylag lelkesen szopott, hamarosan állt a lompos mint a betoncövek. Ezután én is akcióba léptem, végigkényeztettem a nagy melleit a hihetetlenül ágaskodó mellbimbókkal együtt, majd a punciját vettem kezelésbe. Igen nagy, szinte lifegő szeméremajkai voltak, nagyon élvezte, amikor szopogattam őket. (Természetesen csupaszra volt borotválva.) Hamarosan bevetettem egy ujjamat is, majd kettőt, közben persze tovább nyalva és szopogatva őt odalenn, ami igen jól esett neki a reakciói alapján. Aztán újra szopott egy kicsit, majd mondta, hogy jöhet a lényeg.
Fölém térdelt, úgy tettem be neki először a lompost (gumi nélkül csináltuk). Rövid dugás után átmentünk misszionárius pózba, majd lovagolt egy kicsit szemből, de ez nem volt nekünk való póz, mert a farkam folyton kiugrott a helyéről. Ekkor indítványoztam, hogy szívesen megdugnám a mellettünk álló kocsi motorháztetőjén, ilyet még nem csináltam eddig (ő egyszer már igen). Gond nélkül felállt, és nekitámaszkodott a kocsinak, csak úgy néztem, mert a csajt egy cseppet se zavarta hogy a nem túl távoli útról vagy a szintén nem túl távoli pár hétvégi háztól esetleg észrevehetnek minket. Először hátulról dugtam egy kicsit, majd megfordult, felült a motorháztetőre szembe, széttette a lábát, és úgy húzott magába. Egy darabig dugtam így is, míg a távolabbi úton meg nem jelent pár kerékpáros, akkor visszatértünk a pokrócra. Újra szopott kicsit, én nyaliztam, kezeltem a számmal a melleit. (Mondta, hogy bejön neki, ha szinte az egész mellét a szájába veszi valaki, ami nem könnyű mert elég nagy, és lehet nyugodtan erősen szívni és harapdálni, mint ahogy vadul és gyorsan dugni is, mert az bejön neki - nekem nem annyira, a gyengédebb szex kedvelője vagyok).
A végén újra hátra feküdt, én rá, és úgy dugtam újra meg, végül ebben a pózban jutottam el a csúcsig. Kirántottam a farkam a pinájából és ráélveztem egy nagy adagot a melleire és a hasára. A csaj felkészült volt, volt nála zsepi, így nem volt gond a törölközéssel, mint anno A.-val. :)
A dugás után visszaöltöztünk, és hazahoztam a csajt a fővárosba, elbúcsúztunk, s ment. Útközben mondta hogy élvezte, és lehet hogy még akar majd velem talizni. Orgazmusa ugyan nem volt, de mondta hogy ez nem mérvadó, mert eddig életében 2 volt csak neki, az első pasijával, puncinyalástól. Úgyhogy ilyen szempontból nem egyszerű eset, így elsőre nem élveztette el még senki.
Nekem jó kis akció volt, úgyhogy részemről sincs semmi akadálya a folytatásnak. Ha lesz, majd beszámolok róla.

Ui. Van még a chatről pár kapcsolatom, a napokban szerintem lesz még pár beszámoló. :)

1 komment

Címkék: szex tini orál tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr731289460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Randomtool 2009.08.13. 13:26:39

Na igen, a hölgyeknek egészen más ez az egész mint nekünk. Sokat kell tapasztaniuk, míg kiismerik magukat. Emiatt igazából a 30as csajok a legfelszabadultabbak.
süti beállítások módosítása