Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Vakáció: újabb 2 csaj

2009.08.10. 18:11 myteenz

A napokban felhajtottam (és megdugtam) 2 újabb tinicsajszit. Az átlagéletkoruk 16,5 év: az egyik 18, a másik 15 volt.

A 18 éves csaj sima chates ügy volt, nem is érdemes rá túl sok szót vesztegetni: Találkoztunk a városban, eljöttünk hozzám, cumizott, kinyaltam, megdugtam (finissel a melleire). Pénzes típusú csaj, és amúgy eléggé szép is, arcra főleg, apró mellekkel, de igazából az ágyban nem volt egy istennő. Szerintem ha ezzel a csajjal másképp találkoztam volna, lehet hogy jó barátokká váltunk volna, mert nagyon bejött az egyénisége, meg a stílusa, nagyon jó fejnek tűnt. Így viszont szerintem ez megmarad egyszeri dolognak.

Ami a 15 éves kisribit illeti, vele vidéken találkoztam, egy tóparton, ahol nyaral. Kicsit kellett hozzá autóznom. A telefonszámát egy ismerősömtől kaptam, aki mondta hogy a kiscsaj bevállalós, az idősebbeket szereti, és sok mindenben benne van. Maga a tali több napos sms-ezés után következett be, amikor lementem hozzá a tópartra, és találkoztunk. Bikini, rövidgatya, top és papucs volt rajta amikor taliztunk. Amikor beszállt a kocsiba, egyből irányított is, hogy merre menjek, mert ő ismer jó helyeket a környéken. Hamarosan bementünk egy erdei földútra, majd egy tisztáson megálltunk, kiteregettem egy pokrócot, és indult a móka.
Miután levetkőztünk, a kiscsaj faszveréssel, majd szopással indított, eléggé lelkesen. Mivel a farkam elég hamar bekeményített, feltettem egy gumit, és betettem neki. Jó kis szűk pinusa van, én meg nagyobbfajta farokkal rendelkezem, úgyhogy szép lassan kellett bejáratnom a lyukát, élveztem nagyon. Végül aztán kitágult eléggé a puncikája, és már lehetett rendesen kefélni. Dugtam is rendesen. Egy idő után aztán kivettem a farkam a punijából és a szájába adtam, szopott egy kicsit, amíg durranásközelbe nem értem. A végén a spriccet a melleire és a hasára kapta, egy löket viszont ("véletlenül" :)) az arcán kötött ki.
Némi pihenő és törölközés után folytattuk, a csaj újra szopni kezdett, aztán kézzel játszott a farkammal. Közben beszélgettünk, és mondta, hogy eddig 7 fasz volt benne, és 13 éves kora óta nem szűz. Pasija még nem volt, chaten szerzett pasikkal kefélt csak, meg egy ismerőssel. De már volt hármasban is 2 pasival, meg úgy is, hogy egy pár mellé szállt be harmadiknak. Nem semmi a csaj. Kérdeztem azt is hogy ő mit szeret, mondta hogy a puncinyalást, attól tud csak elmenni, de csak eléggé lassan, és eddig csak kétszer volt orgazmusa (nem számítva a masztizást), mert csak egy pasi volt akinek volt türelme elég sokáig nyalni. Jó, elkezdtem nyalni, és tényleg, vagy egy fél óráig nyaltam a (sajnos szőrös) kis puniját, ami nagyon jó volt neki, de orgazmusa nem lett tőle. Egy idő után mondta hogy hagyjuk, inkább ő vesz újra kezelésbe, és elkezdte verni meg szopni a farkam. A második menetben végül aztán nem is basztam meg, csak leszopott, és a végén a jobb mellére élveztem rá egy újabb, kisebb adagot.
A második menet után is megtörölköztünk, aztán felöltöztünk, visszavittem a csajt a találkozóhelyre, és mentem haza. Jó volt vele, de nem tudom mennyire éri meg ilyen messze autózni. Majd meglátom. Ha vége a vakációnak és hazamegy akkor valamivel közelebb lesz a fővároshoz, de még úgy is elég messze. Majd meglátom hogy akarok-e majd újra találkozni és dugni vele, vagy egyszeri marad a dolog. (Ja amúgy ennek a csajnak is J. a neve, ugyanaz, mint az első és máig utolérhetetlenül legjobb tiniszeretőmé. Mostantól ő J4.)

Szólj hozzá!

Címkék: tini orál arcraélvezés tiniszex testreélvezés j4

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr481300971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása