Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Meglepetés D.-től

2009.10.21. 22:15 myteenz

Meglepetésben volt részem tegnap. :)
Kicsit találomra írtam egy sms-t D.-nek, hogy nincs-e kedve mégis találkozni. A csaj legutóbbi talink óta (augusztus) nem akart újra találkozni, azt mondta felhagy a félrekefélésekkel és csak a pasijával fog dugni. Sajnáltam is nagyon. Később írtam neki még egyszer, de arra nem is válaszolt. Úgyhogy eléggé meglepődtem, amikor mostani sms-emre kaptam választ, méghozzá pozitívat. :)
Maga a tali elég szokásosan zajlott, a parkolóban vettem fel, és kerestünk egy eldugottabb helyet (haza nem volt időm elvinni). Útközben mondta hogy a nagy hűségességet egy hónapig bírta, azóta lefeküdt kétszer egy másik chates pasijával :), és most velem is.
Félreálltunk a szokásos félreeső helyünkön, átmásztunk hátra, és indult a móka. Smárolással indítottunk, elég hosszasan, közben lekerült rólunk a felsőruházat, aztán róla a melltartó is. Hosszasan szopogattam a kis bimbóit, amíg jól meg nem keményedtek. Közben benyúltam a lába közé is, és éreztem, hogy megint félre van csúszva a bugyija, és kilógott a forró kis puncikája. :) Ezen felbuzdulva le is húztam rögtön a bugyiját, és nekiálltam szokás szerint körbenyalni az egész testét, nyaktól lefelé. A cicijénél elidőztem kissé, de a punciját ekkor még elkerültem. Végignyaltam a lábait, és elidőztem mindkét lábfejénél elég sokat. Szopogattam a lábujjait, nyalogattam, egyenként a számba vettem őket. Láttam rajta, hogy ez izgatja, mert nagyon izgatott tekintettel bámulta ahogy a lábujjait szopogatom, és közben a mellét és a punciját dörzsölgette. (Mondta is utána, hogy ez nagyon izgatja.)
Ezután aztán visszaindultam a nyelvemmel fel, és alaposan kinyaltam a kis punciját, közben ujjazva is hol a puncit magát, hol a popsilyukát, vagy a cicijét gyúrogatva közben. Aztán szokás szerint gumi nélkül betettem neki. Olyan nedves és forró volt, szinte megőrjített, nem is bírtam sokáig dugni egyfolytában. Szüneteket kellett tartani, olyankor ujjaztam és nyalogattam. Aztán végül nem bírtam tovább, kirántottam a farkam és egy nagyot spricceltem a hasára.
Kicsit izgi volt, hogy miközben dugtunk, egy teherautó többször is elment a kocsi mellett oda-vissza. D. aggódott, hogy esetleg meglátják mit csinálunk (bár az üveg eddigre teljesen be volt már párásodva). Erre mondtam neki, hogy ha meg is látják, csak irigykedni fognak. Ez láttam hogy felizgatta, rögtön szinte lenyomta a nyelvét a torkomon. Nem semmi a csaj…
A végén megint gond volt abból, hogy nem volt egyikünknél sem zsepi, hogy D. hasáról feltöröljük a spermát. Végül a kocsiban kellett megvárja, amíg felöltöztem, kiszálltam, és a csomagtartóból előszedtem egy darab selyempapírt. Kívülről a párás üvegen át amúgy tényleg frankón látszott, hogy egy meztelen csaj fekszik benn, szerencsére az arca meg ilyesmi nem. Lehet, hogy az a teherautó sem véletlen ment el mellettünk háromszor egymás után…
Végül D. megtörölközött, felöltözött ő is és hazavittem. Megbeszéltük, hogy ha akarom, velem továbbra is fog majd találkozni. Szerintem fogok élni a lehetőséggel.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr431482636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása