Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

D. - fejlődés :)

2009.11.01. 22:21 myteenz

Tegnap újra taliztam egyet D.-vel. Maga a tali szokásosan úgy zajlott, ahogy mostanában szokott, vagyis a kocsiban dugtunk egy nagyot. Most viszont megjelent egy pár új elem is a szexben, ami határozottan jó jel a jövőre nézve.
A dolog szokásosan indult: smárhegyek, vetkőztetés, cicinyalogatás, lábnyalogatás-lábujjszopogatás, puncinyalás, ujjazás, popsiujjazás, közben cicinyalogatás, smárolás. Most viszont egy idő után bepróbálkoztam azzal, hogy az ujjamat, amivel épp D. punciját ujjaztam, kivettem onnan, és a szájába dugtam. D. némi meglepetésemre minden tiltakozás ellenére szopogatni kezdte a puncinedvétől síkos ujjamat. Na mondom, ez az első lépés a szopás felé. :) Amikor aztán előkerült a farkam, és megjárattam már kicsit benne (először úgy hogy ő volt alul, aztán meg is lovagolt egy kicsit, ezt végül azért hagytuk abba, mert beledurrantam volna), gondoltam hátha tesz még egy lépést. Kérdeztem (miközben dugtam a pináját), hogy volt-e azóta a szájában fasz. Mondta hogy nem. Erre kérdeztem, hogy adott-e már puszit vagy csókot faszra. Mondta hogy azt sem. Erre kérdeztem, hogy nem adna-e egy puszit a farkamra ha kérném. Először nem akart, de aztán végül beleegyezett: lehajolt és adott egy puszit a farkam oldalára. Eléggé felpörgetett, hogy ez a tinicsajszi épp az én farkamat érinti először az ajkaival (elég szexi szája van, isteni látvány ahogy - miközben fölé fekve dugom - felém tartja a száját csókra, vagy ahogy az ujjamat szopogatja, tisztára szopásra termett), és ezt ő is látta, és izgatta is a dolog. Úgyhogy párszor meg is ismételte: bár a farkamat nem kapta be, de többször végignyalta meg végigcsókolta a szárát. Már látom, hogy ebből előbb-utóbb szopás lesz :)))
A másik újítás pedig az volt, hogy a lábát bevetette a szexbe. Amikor előkerült a farkam, és már meztelenül smároltunk összefonódva, a kis meztelen talpával masszírozni kezdte a farkam. (Már előtte is bökdöste és masszírozta még a gatyán keresztül). Ezen felbuzdulva aztán a két kis talpa közé adtam akeményen álló farkamat, hogy játszadozzon vele lábbal. Elég ügyesen húzogatta lábbal, pedig mondta, hogy akkor csinálta először.
A vége aztán az lett, hogy mindenféle szünetekkel (lábjátékok, faroknyalogatás, meg puncinyalás, ujjazás stb.) a szokásosnál némileg tovább dugtam, így sikerült elélveznie. Majdnem egyszerre mentünk el, majdnem bele is durrantam (ami ciki lett volna, mert gumi nélkül keféltem most is), kissé az utolsó pillanatban rántottam ki a farkam és spricceltem tele a hasát. Most már mindketten készültünk, és volt nálunk elég zsebkendő, úgyhogy nem volt gond eltüntetni a spermát a hasáról. :) Miközben mentünk visszafelé, megkérdeztem, miért szeret pont velem annyira dugni, hogy leépítette az összes szeretőjét a pasiján, rajtam és még egy pasin kívül. Erre mondta, hogy szereti hogy nagy nekem és hogy jó a technikám. Jó ilyesmiket hallani egy 15 és fél éves csaj szájából. :)))
Biztos lesz folytatás is, majd megírom :)

2 komment

Címkék: szex tini d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr931494494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása