Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Továbbra is D.

2009.11.30. 22:49 myteenz

Szombaton találkoztam újra D.-vel. Mostanában ritkábban van alkalmam találkozni vele (vagy egyáltalán bárkivel - mostanság ilyen a munkám :s). Ezért aztán meg akartam adni a módját, előre leszerveztünk mindent, ráért szinte egész délelőtt, nem csak egy gyors menetre a kocsiban.
Egy motelben taliztunk (nálam épp család van látogatóban), már odamenet a kocsiban minden piros lámpánál smároltunk, és ahogy beléptünk a szobába, már el is csattant az első csók. Szokás szerint hosszasan smároltunk, ami alatt szép lassan lekerültek rólunk a ruhák. D. ezúttal maga szabadult meg a melltartójától, nem igényelte a közreműködésemet. :) Az ágyra úgy dőlt le, hogy még rajta volt a párducmintás, szexi kis tangája. :)
Az ágyban is smárolással és lábmunkával indítottunk. Mivel tudom, hogy pörgeti ha a lábával játszom, végignyaltam a testét lefelé (közben keményre szoptam a mellbimbóit is persze), egész a lábfejéig. Miközben a lábfejét nyaltam és a lábujjait kényeztettem, a másik lábával a farkamat masszírozta a boxeren keresztül, elég szexi volt. Aztán csere. :) Aztán egyszercsak D. lehúzta a bugyiját is (eddig ezt mindig rám hagyta, be lehetett indulva rendesen), aztán benyúlt a boxerembe és rámarkolt a farkamra. Hohó... Mire odahajoltam a csupasz kis puncijához, már csuromnedves volt...
Szokás szerint nagy nyalással indítottam. Az elején persze csak körbecsókoltam az illatos nedves kis tinipuncit, amíg nem tolta már a szám felé. :) Jó ideig nyaltam, közben D. jobb cicijét masszíroztam a bal kezemmel. D. pedig erre a másik kezével elkezdte a saját másik cicijét masszírozni az arcom előtt. Hihetetlen szexi volt...
Hamarosan bevetettem az ujjamat is, megjárattam a puncijában és a seggében is kicsit. Hamarosan aztán kérte, hogy jöjjön a lényeg. Úgyhogy pozíciót váltottam, és fölé fekve betettem neki a farkam a pinusába, és elkezdtem dugni. Vicces volt, hogy valahol a motel egy másik szobájában egy másik pár is dugott, és elég hangosan csinálták - a falakon át mindent lehetett hallani. Kissé fel is pörgetett minket a dolog. :)
Most valahogy sikerült elég sokáig dugnom, pedig általában igen hamar durranásközelbe kerülök benne, most tovább bírtam. Végül persze most is ki kellett rántsam a farkam a puncijából (pont amikor ő is élvezett), és ráélveztem a hasára egy szép nagy adagot.
Mivel volt sok időnk, a dugás után egy közös zuhanyozással folytattuk, majd szépen szárazra töröltük egymást, és visszatértünk az ágyba. A múltkor D. már megnyalogatta párszor a farkam oldalról, úgyhogy gondoltam, megpróbálom most is, minimum ugyanazt, de inkább leszopatni. Úgyhogy 69-be rendeződtem alatta, és elkezdtem nyalni meg ujjazni a pinusát, és értésére adtam, hogy kényeztessen ő is szájjal. :) Sajnos a farkamat most se kapta be teljesen, de most is verte és nyalogatta rendesen, elég jó volt.
Egy jó hosszú orálkör után végül újra kedvet kaptam betenni, és ezt meg is tettem. Ezúttal még tovább dugtam, főleg ráfekve, de egy kicsit lovagolt is a csaj. Végül aztán kapott még egy adag friss gecit a hasikájára.
A második menet után lezuhanyoztunk még egyszer (csakúgy mint az előbb, most is alaposan beszappanoztuk egymást mindenhol :)), majd újra az ágyban landoltunk, mert még volt némi időnk, bár nem annyi, hogy a farkam regenerálódjon. Úgyhogy ezúttal csak elfektettem D.-t és jó alaposan kinyaltam és megujjaztam a punciját. Ezzel sikerült frenetikusan elélveztetnem, hogy a csaj egész teste remegett tőle, és szinte visított az élvezettől. :) De ez már a záróakkord volt, mert a csaj hazaígérkezett 3-ra, úgyhogy utána már csak felöltöztünk és vittem haza.
Remélem hamarosan itt lesz a folytatás is vele, bár most már jöhetne lassan valaki más is, a változatosság kedvéért... :)

2 komment

Címkék: szex tini orál d. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr261572544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Qwer 2009.12.12. 18:57:55

Te nem tartasz attól, hogy megdugsz egy csomó tinilányt, olyanokat akik másokkal is (és nem is 1-2 emberrel) óvszer nélkül dugnak?

Én felelőtlenségnek tartom.

myteenz 2010.01.05. 21:36:13

Gumi nélkül csak olyanokkal dugok, akik "kipróbáltak", és vagy nem dugnak mással (pl. M.), vagy mindenki mással gumival csinálják (pl. D. vagy J4).
süti beállítások módosítása