Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

D. cumizik! :)

2010.03.20. 20:49 myteenz

Találkoztam ma újra - hosszabb szünet után - D.-vel. Pár hónapja nem láttam, azóta már 16 éves lett (nemegész 2 hete), szakított a pasijával (2 hónapja egyedül van), és megtanult szopni! :)
Most is a múltkori motelbe mentünk el, és odamenet D. elmesélte a fejleményeket. 2 hónapja egyedül van, azóta csak egy chates pasival talizott párszor szexelni. De azt mondta, nincs nagyon kiéhezve, mert vett magának egy rózsaszín műfaszt, és azzal elégíti ki magát. (Később mondta, hogy aznap suli után is csinálta, és el is ment kétszer - emiatt aztán nem is volt könnyű elélveztetnem. :s)
A motelben szokás szerint nagy smárpartival indítottunk (már odamenet is smároltunk minden piros lámpánál. :) Közben szép lassan levetkőztettem a csajt: először a pólója, majd a melltartója ugrott le, ezt követte a nadrág (a cipőjét és a zokniját már a legelején levette). Ekkor pózolt nekem egy kicsit egy szál bugyiban, gyúrogatta a cicijét, benyúlkált a bugyijába, szóval eléggé felpörgetett. Ezután lekerült a bugyi is a frissen csupaszra borotvált kis pinájáról. Végigfeküdt meztelenül az ágyon, és a boxeren keresztül a farkamat kezdte masszírozni (az inget és a nadrágot már előbb, smárolás közben lefejtette rólam). Én közben hol a mellbimbóit izgattam és a melleit gyúrtam, hol a punciját izgattam kézzel. Végül aztán lehúzta rólam a boxert is, és verni kezdte a farkam, időnként hozzáérintve a mellbimbójához, megkenegette a nedveimmel. Nagyon szexi volt. :)
Ekkor már én se bírtam tovább magammal, végigcsókoltam-nyalogattam a testét (nyak, mellek, has, punci, lábak, talpak), aztán elétérdeltem, és nekiálltam alaposan kinyalni a kis csupasz tini punciját. Természetesen bevetettem az ujjamat is, D. pedig hamarosan csuromnedves volt, és elkedzett nyögdécselni, hogy tegyem be. Én pedig betettem, és elkezdtem dugni. :)
Dugás közben most is kifaggattam néhány izgalmas dologról, pl. hogy hogyan szerezte a műkukit és hogy miről fantáziál miközben játszadozik vele. Erre az utóbbira azt mondta, hogy egy hármast képzel el, amiben ő és még egy csaj szeretkeznek hármasban egy pasival, úgy hogy ő a pasi arca fölé guggolva nyalatja magát, a csaj meg a pasi farkán lovagol. Ez eléggé beindított engem is, és kérdeztem mit tenne, ha utána a csaj megkérné hogy nyalja ki a punciját, a pasi meg közben betenné neki hátulról. Erre azt nyögdécselte, hogy megpróbálná kielégíteni a csajt a nyelvével és élvezné hogy dugják. (Eközben persze folyamatosan farkaltam őt misszionárius pózban, úgyhogy elég nyögdécselős párbeszéd volt. :))
Hamarosan eldurranás közelébe került a farkam, ezért kihúztam a puncijából, kicsit megnyalogattam a cicijét, smároltunk. Ezután ő kicsit megkényeztette a farkam a talpaival, nagyon szexi volt. Ezután megkértem, hogy kényeztessen kicsit a szájával. Arra gondoltam, talán megnyalogatja a farkam szárát oldalról, mint eddig. De legnagyobb meglepetésemre simán bekapta a farkam és szopni kezdte... Mire magamhoz tértem a meglepetéstől kérdeztem hogy mi történt, erre mondta, hogy a másik chates szeretője rábeszélte, és bár nem nagyon szereti, de most már csinálja (bár a pasijának a szakításukig nem kapta be, úgyhogy az enyém volt a második fasz a szájában).
Kis szopás után 69-pózba fordultunk, és elég sokáig kényeztettük egymást így, én a punciját nyaltam és időnként felváltva ujjaztam a punciját és a kis segglyukát, ő pedig szopta a farkamat. Aztán egy idő után újra ráfeküdtem misszionárius pózba és úgy basztam tovább. Közben kérdeztem, hogy benne lenne-e velem meg még egy csajjal, mire ő hogy igen, szívesen, de sajnos egyik barátnője sem olyan, hogy benne lenne. Én mondtam erre, hogy lehet chaten keresni, mire ő hogy ha akarom majd ő keres valakit chaten. Kérdeztem fiatalt vagy időset szeretne-e, mire ő mondta hogy olyan korút mint ő. Szép kilátások... :)
Hamarosan aztán már nem tudtam visszafogni az élvezést, kirántottam a farkam a puncijából, mellé térdeltem, és ráélveztem egy nagyot a nagy melleire. Egy kicsi a nyakára is ment, és végigfolyt rajta. (Előtte kérdeztem, hogy végig is szopik-e, és engedi-e szájba vagy arcra, de mondta, hogy nem.)
A dugás után lezuhanyoztunk, jó alaposan lemostuk egymást a zuhanyfülkében, majd visszatértünk az ágyba. Mivel ő még nem élvezett el, mondtam hogy most rajtam a sor. Elkezdtem nyalni a pinusát, és közben ujjazni. A másik kezemmel közben a melleit gyúrtam. Nem kellett sokáig várnom, D. hamarosan hangosan nyögdécselve élvezett egy nagyot. :) Ezután még smároltunk és ölelkeztünk, a farkam pedig eddigre újra felállt, úgyhogy újra betettem neki, és elég keményen elkezdtem újra dugni a puncusát. Viszont ekkor már eléggé fogytán volt az idő, úgyhogy nem cizelláltam nagyon, keményen basztam, amíg újra nem jutottam el a csúcsig, ekkor kirántottam a farkam, és a hasára élveztem rá egy kisebb adagot.
Ekkor már mennünk kellett, úgyhogy csak gyorsan megtisztálkodtunk, felöltözünk, és már indultunk is, vittem haza. Útközben még rákérdeztem egyszer, hogy így "józanul" (úgy hogy nem dugja éppen egy fasz) is úgy gondolja-e hogy benne lenne egy hármasban egy másik tinicsajjal, és keresne-e valakit chaten. Mondta hogy igen, szívesen megpróbálja majd. Remélem lesz is ebből valami nemsokára :)

Szólj hozzá!

Címkék: tini orál d. tiniszex ujjjjjazás testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr681861062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása