Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

M arca szűztelenítve

2011.04.29. 09:52 myteenz

Tegnap "felavattam" M. arcát :)
Voltam nála délután, leszopattam és megdugtam szokás szerint a kocsiban, és a végén - ahogy megbeszéltük előre - engedte, hogy az arcára élvezzek, elsőként. (Korábban még sosem volt sperma az arcán.) A kocsiban egy mezőn dugtunk a hátsó ülésen, már elég szép idő volt, úgyhogy amikor közeledtem a csúcshoz, kiszálltunk, M. az ülés szélére ült, szopott kicsit, aztán tartotta az arcát :). Mondjuk kicsit rutintalan volt még, mert nagyon függőlegesen tartotta a fejét, így a sperma nem ült meg szépen rajta, hanem rögtön lecsöpögött (a nadrágjára), és zsepi sem volt nála, fűvel kellett letörölje. De ez nem változtat a helyzeten, hogy egy újabb 17 éves tinicsaj arcát avattam fel a spermácskámmal :)))

Ui. M. említette, hogy van egy 16 éves és szexuálisan igencsak nyitott kis barátnője, akivel néha félmeztelen sétákat rendeznek az erdőben :), és aki esetleg szintén nyitott lenne találkozókra velem, megkérdezi. Remélem lesz belőle valami, esetleg hármasban :)))

1 komment

Címkék: szex tini arcraélvezés tiniszex m2.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr692873862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kpetya 2011.05.31. 15:44:17

Mikor mentek? Benne lennék egy hármasban.
süti beállítások módosítása