Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

helyettes

2011.05.21. 21:55 myteenz

Pénteken délutánra voltam megbeszélve a már többször emlegetett G.-i 17 éves csajszikával, de sajna megint nem jött össze: családi elfoglaltság miatt az utolsó pillanatban lemondta a találkozót. (Talán 2 hét múlva összejön, akkor lesz legközelebb mindkettőnknek jó.) Én viszont már elég kanos voltam egy jó kis tinipuncira, és az állandó 18 éves szeretőm sem ért rá, úgyhogy elhatároztam, szerzek egy "helyettest". A régebbi kontaktok közül előkerestem eddig egyszeri vörös hajú dugótársam, D2 számát, aki - kellemes meglepetésemre - azonnal visszajelzett, hogy ráér és szívesen találkozik velem. :)
Estefelé aztán találkoztunk is, mivel fővárosi, nálam ejtettük meg a szexualizálást. A csajszi - ahogy régebben is - a bevezető vetkőztetés, fogdosás és smárolás után rögtön lelkes szopással indított, az ágyon feküdt (persze már levetkőztetve), én meg előtte álltam, amikor elővette a farkamat és szopni kezdte. Egy ideig élveztem a nyelvjátékát, de aztán átpozicionáltam, alá feküdtem, és 69-ben folytattuk a nyalakodást, elég sokáig.
Egy idő után aztán dughatnékom támadt, ezért végül kiengedtük egymást a szánkból :), én feltettem egy gumit, és jó alaposan megkeféltem a (nagy sajnálatomra mostanra már 19 éves) csupasz kis pináját. Egy idő és néhány pózváltás után végül beleélveztem a gumiba a puncijában. Szerencsére ráért, úgyhogy tudott maradni még egy menetre.
Ahogy lenni szokott, az első menet után dumálgattunk mindenféléről, többek közt elmondta hogy 3 hónapja nem volt pasival, ezért is volt most ilyen lelkes. Mondta azt is, hogy eddig csak 1 pasival volt orgazmusa néhányszor, a nagy szerelmével, pedig számtalan pasi megkefélte már. Ezt kissé kihívásnak fogtam fel, ezért a második menetet nyalással indítottam, amit némi kézimunkával, ujjazással tarkítottam.
Ebbe a nyalásba bevetettem minden technikai tudásomat, minden kis trükköt, közben párszor a csajt is igyekeztem befolyásolni, mondtam hogy lazuljon el, élvezzen, ne gondoljon semmire. Meg is lett a dolog eredménye, mert D2 végül egy hatalmas nagyot, olyan lepedőőösszegyűrős-hangosannyögdécselős-mindenízébenremegős nagyot élvezett! :))) Hízott a májam rendesen :))
Ezen egyébként én is eléggé felizgultam, mondjuk már előtte is álltam, mert a csaj mesélt a tinikori szexuális életéről, amikor 16-17 évesen "nyitott kapcsiban" volt és párhuzamosan 7-8 pasi dugta, volt hogy egy nap hárommal is megdugatta magát sorban stb. Kár hogy akkor még nem ismertem :). Szóval lényeg hogy eddigre álltam keményen, és kedvem támadt újra megbaszni. Gumi nem volt több nálam, de emlékeztem, hogy a múltkor engedte röviden gumi nélkül is megdugni magát, úgyhogy indítványoztam ezt most is. Kicsit húzta a száját, de végül beengedett a puncijába egy rövid időre, pont elégre ahhoz, hogy csúcsközelbe érjek. Így aztán végül fölé térdelve kézzel fejeztem be a dolgot, és egy kisebb adagot a végén a szájába spricceltem bele.
A végén megegyeztünk benne, hogy valószínű lesz folytatás - ha kedve lesz egy újabb orbitális orgazmushoz, ő is szólni fog. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini szájbaélvezés tiniszex d2

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr262951763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása