Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

végül összejött :)

2011.06.06. 14:43 myteenz

Pénteken végül sikerült összehoznom a talit a G.-i 17 éves csajszival, akiről már néhány alkalommal említést tettem itt a blogon, de eddig mindig közbejött valami vele kapcsolatban. Péntek délután beszéltük meg a találkát G.-ben egy motelben, ott találkoztam a csajjal (a neve L.). Vékonyka, magas csajszi fogadott, rövid szoknyában, papucsban és rózsaszín pólóban.
Miután felmentünk a szobába, nem témáztunk sokat, egyből nekiálltam vetkőztetni a csajt. A mellei nagyon picik, igazából alig vannak - nagyon kislányos. A puncija viszont frissen volt borotválva, nagy húsos szeméremajkakkal. A csajszi egyből szopni kezdett amint előkerült a farkam, és elég jól is csinálta, ülve szopott ahogy az ágy mellett álltam. Egy idő után végigfektettem az ágyon, kicsit megnyalogattam a picike mellbimbóit, aztán 69-be rendeződtünk, és nyalni kezdtem a punciját, miközben tovább cumizott.
A puncinyalást és ujjazást nem műveltem sokáig, mert egy idő után sűrű és kifejezetten sárga trutyi kezdett jönni a puncijából. Elsőre azt hittem genny vagy ilyesmi, de a csajszi egyből biztosított róla hogy nincs semmi betegsége, és hogy neki sokszor ilyen mielőtt megjönne neki. Hát, én ilyesmit inkább nem akartam nyalni :s. Ez az dolog némiképp le is lohasztott, úgyhogy inkább újra a szájába adtam a farkam, szerencsére viszonylag hamar feledtette velem a dolgot, és újra keményre szopott.
Ekkor felhúztam egy gumit, végigfektettem az ágyon, és betettem neki a farkam a pinusába. Nem túl sokáig dugtam, mert közben lecsúszott rólam a gumi - szerencsére időben észrevettem. L. viszont ragaszkodott az igazgatás helyett egy új gumihoz, úgyhogy levettem a gumit, ő pedig újra szopott, amíg előszedtem és bekészítettem a következőt. Hamar kemény lettem, felvettem az új gumit, és tovább kettyintettem. Már dugás közben kérdeztem meg, hova lehet élvezni. Mondta, hogy a szájába még csak egyszer élveztek bele, és nem jött be neki a dolog, az arcára viszont még soha. Erre persze elkezdtem fűzni, tudhatjátok már a korábbi posztokból, hogy imádok arcra élvezni. Végül beleegyezett, csak azt kérte, hogy a hajára vigyázzak. Több se kellett nekem: amint közeledett a spricc, kivettem a farkam, fölé térdeltem, és jó alaposan összegeciztem a kis tinipofikáját :). Álltam a szavam, a haja száraz maradt. :)
Miután elmentem megmosakodtunk, felöltöztünk, és már léptünk is. Viszont még szex közben meg előtte beszélgettem a csajjal, és egyszerre volt izgató és gáz. A csaj igazi kis ribanc, csomó mindenkivel kefél, többnyire valami anyagi előnyért. Eddig egy pasija volt csak (az első) akivel ingyen kefélt, utána diszkóban, netről összeszedett pasikkal ment el - pénzért, ruháért, ilyesmikért. Most is van egy 30-as pasija, akit "várat" már vagy fél éve, de közben keféli egy 15 éves szomszéd gyerek (aki cuccokat vesz neki), meg a 35 éves magántanára (a szülei által a tanárra adott pénzt meg közben zsebre teszi). Szóval nagy kurva a csaj, ami izgató, de ugyanakkor látni lehet, hogy ennek a csajnak már aligha lesz normális élete felnőttként, rászokott a könnyen jött nagy pénzre, izgatja hogy pénzért dugják. Mondta, hogy amint betölti a 18-at, meg akarja próbálni aktívabban is - addig viszont óvatos, mert a sulijából (egyházi iskolába jár a kis ribi) nemrég kirúgták egy pár évvel idősebb barátnőjét, szintén kurválkodás miatt. (Őt is az a csaj beszélte rá - aztán amikor egy pasi felvette videóra ahogy megkeféli és pénzt ad neki, aztán feltette a netre, a csaj repült a suliból. L. szerint jelenleg hivatásosként kurválkodik Németországban.)
Összefoglalva nem volt rossz, de szerintem a jövőben nem fogok lerándulgatni hozzá G.-be, ha esetleg ő jár majd Pesten (ami néha előfordul), az persze más kérdés. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál arcraélvezés l. tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr192961629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása