Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

...és íme. :)

2012.05.17. 21:08 myteenz

Amit tegnap beharangoztam, az ma össze is jött: felpróbáltam egy újabb friss tini puncit. :)
A csajszit egy hozzám hasonló ízlésű ismerős ajánlotta a figyelmembe, mint bevállalós kiscsajt, aki sok mindenben benne van. Ő még nem találkozott vele (kissé messze lakik), de összehozott minket msn-en. A csajszi (a neve Sz., és 16 éves) először kissé megijedt a koromtól, de aztán eldumálgattunk msn-en (képeket is mutatott), és végül beleegyezett a taliba. Ma sikerült összehozni, hogy legyen időm, és el tudjak hozzá menni a világ végére S.-re, és a sulija vége után találkozzunk. Szerencsére nem mentem hiába, bár volt némi probléma, mert elsőre nem jelzett nekem vissza (lemerült a telefonja), én meg majdnem lefújtam az utat, de végül kölcsön telóról felhívott, ezért aztán (jókora késéssel) elindultam.
Végül leértem S-re, és a megbeszélt helyen meg is láttam a képről ismerős csajszit, egy barátnőjével ücsörgött. Amikor írtam neki odajöttek a kocsihoz, elbúcsúzott a barátnőjétől és beszállt. Olyan volt mint a képeken: középmagas, kék szemű, szöszi, vékony csajszi, kis cicikkel. Az én ízlésemhez képest kicsit sok volt rajta a smink meg az alapozó, de ennyi még belefért. :) Rózsaszín felső és fekete sztreccs naci volt rajta.
Elindultunk kifelé a városból, hogy találjunk valami nyugisabb helyet, ugyanis bármire csak a kocsiban kerülhetett sor. (Sz. koliban lakik, a szabadban kufircoláshoz viszont nem volt elég jó az idő sajna, pedig kedvelem a műfajt.) Végül - némi kavarás után - egy dűlőút végén álltunk meg, két szőlőparcella közt. Kicsit dumáltunk, aztán fogtam magam és lesmároltam. Némi hezitálás után meglepően lelkesen viszonozta. :) Ezután átültünk hátra, és kezdődött a móka.
Nagy smárolással indítottunk. Percekig csókolóztunk és ölelkeztünk, közben azért benyúltam a lába közé, és izgattam picit a pinusát a nacin keresztül. Egy idő után elkezdtem lehámozni a ruháját, először fölül, volt rajta vagy 4 réteg, mire eljutottam a melltartójáig. Ezt nagyon nem akarta engedni leszedni, kicsit szégyellte a pici cicikéit (ami hülyeség, mert nagyon izgatóak voltak - amúgy érdekesen fogalmazta meg, hogy "nem szégyelli a cicijét, csak nem tetszik neki, és nem szívesen mutogatja" - mi ez ha nem szégyenlés?). Ezért aztán előbb a nadrágját szedtem le - egy szexi párducmintás tanga volt alatta. Fogdostam és gyúrogattam a kis seggét miközben smároltunk, persze ekkor már bekalandozott a kezem a bugyija alá is. Eddigre már jó alaposan át volt nedvesedve alatta a csupasz kis tini punikája. :) Ő közben egyre csak csókolt, és közben a farkamat markolászta, eleinte a gatyán keresztül. Végül - beleegyezésével :) - lehúztam a bugyikáját, és úgy izgattam a kis csiklóját és a puncija bejáratát. Ekkor rám mászott és úgy csókolt tovább, közben benyúlt ő is a gatyámba, elővette a farkam, és verni kezdte. Ez a póz kissé megnehezítette számomra az izgatását, ezért egy idő után leszedtem magamról, végigfektettem az ülésen, és úgy kezdtem el keményen ujjazni. Ekkor már nyögdécselt, és elég szenvedélyesen, a nyakkendőmnél fogva húzta magához az arcom, és smárolt közben. Kérdeztem tőle hogy mit szeretne, mi esik jól neki. Persze nem mondta ki, de az egész altestével meg a lábaival már egy ideje igyekezett a farkamat a lába közé irányítani, úgyhogy csak annyit mondott hogy "hát nem tudod?" Hát, tudtam. Befészkelődtem a lába közé, és egy gyors mozdulattal betettem neki. :)
Innentől fergeteges, igazi dugás következett. Pakoltam a csajt rendesen, ő pedig nyögdécselt és lihegett az élvezettől (amibe némi fájdalom is vegyülhetett, mert elég nagy a farkam, mondta is hogy jóval nagyobb, mint az eddigi egyetlen farok ami benne volt, a 19 éves ex-pasijáé). Közben Sz. folyamatosan smárolni akart, vagy legalábbis érezni ahogy rajta fekszem, mert a nyakkendőmnél, aztán (amikor levettem) az ingem gallérjánál, aztán (amikor attól is szabadultam, mert eléggé kimelegedtem) a nyakamnál fogva folyamatosan magához húzott, és vagy smárolt, vagy a fülembe lihegett, nagyon izgató volt. Végül a szex hevében sikerült kimondatni vele hogy "dugj tovább" (amit izgi hallani :P), és végül a melltartóját is sikerült félig-meddig lefejteni, és kicsit megszopogatni a pici, de formás kis mellbimbóit. Közben persze folyamatosan farkaltam a szűk és forró, csurom nedves kis pináját. Párszor úgy éreztem, hogy élvezés közelben járt, de aztán végül én voltam az aki előbb elélvezett. Gyorsan kirántottam a farkam a puncijából, és ráspricceltem egy szép nagy adag spermát a hasára.
Mivel a megbeszéltnél később érkeztem, Sz-nek ekkor már mennie kellett, úgyhogy arra már sajna nem volt idő, hogy viszonozzam neki a dolgot mondjuk egy alapos puncinyalással, amit kissé sajnáltam, mert azért fontos nekem, hogy a lánynak is jó legyen. (Mondta is, hogy szereti ha nyalják, viszont szopni sajnos nem szeret. Eddig egy pasit szopott le, még az exe előtt - nem kérdeztem a részleteket, de nyilván nem volt jó élmény neki...) Szerencsére Sz. megnyugtatott, hogy így is jól esett neki (főleg, hogy hónapok óta nem dugták meg, úgyhogy ki volt kissé éhezve a puncikája. :P). Ezért aztán csak gyorsan megtörölköztünk (zsebkendőkkel), felöltöztünk, visszavittem Sz-t a városba, elbúcsúztunk, és indultam haza.
Nem tartom kizártnak, hogy lesz folytatás, mert eléggé izgató, bevállalós kis tinipunciról van szó :P, csak az a kár hogy messze lakik, többet kell hozzá autózni mint anno J-hez, és neki csak hétköznap, suli után jó, nekem meg ez a mostani munkám mellett elég nehezen kivitelezhető. De azért remélem nem utoljára láttam/dugtam. :P

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini tiniszex ujjjjjazás testreélvezés Sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr184522864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása