Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Váratlan fejlemények

2013.03.21. 21:36 myteenz

Ma kissé váratlanul rám írt M2. Több mint egy éve nem láttam, nem volt fenn msn-en sem, úgyhogy azt hittem felhagyott a ribanckodással, és amúgy is elmúlt már 18. De azért eldumáltunk ha már rám írt, szó szót követett, végül mondta hogy menjek le hozzá ma. Először nem nagyon akartam, bár végső soron ráértem. De aztán írt 2 dolgot, ami felkeltette az érdeklődésemet. Egyrészt, hogy még csak nyáron lesz 18 (ami azt jelentené, hogy amikor először megdugtam, még csak 15 volt - azt mondta hajlandó a személyijét is megmutatni). Másrészt azt mondta, hogy elköltözött a családjától, és egy 16 éves barátnőjével és annak a 20 éves nővérével lakik együtt, és a kiscsaj hozzá hasonló szexturbina, mindenben benne van (hármasban is), és egymással is csinálják, mert a csajszi bi. Ezek eléggé felpörgettek ahhoz, hogy végül mégis lemenjek hozzá.
A szokásos helyen taliztunk, már várt. Maga a tali hasonlóan alakult mint a korábbiak: félreálltunk kocsival (kicsit kalandosan, mert majdnem leragadtunk a sárba, úgy kellett kitolnia a kocsit), átültünk hátra, megmutatta a személyijét (és tényleg nyáron lesz csak 18, úgyhogy beigazolódott, hogy annak idején egy 15 éves puncit kefélgettem 17 éves helyett! :)), levetkőztünk, és már a szájában is voltam. :) Egy darabig felváltva szopott és verte a farkam, leginkább azért mert közben kérdezgettem és szopás közben nem tudott válaszolni, ezért olyankor verte. Végül aztán végigfeküdt az ülésen, én pedig bevágtam neki. Még most is jó szűk volt a kis pinusa. :) Igazából nem keféltem sokáig, mert nagyon beindultam a kilátásoktól (hogy esetleg összejöhet egy hármas), ő meg ki volt éhezve, és elkapva a derekamat húzott magához, ezért elég hamar durranásközelbe kerültem. Végül a szájába akartam élvezni, de nem tudta időben bekapni, így a hasára és a mellére ment a löket, én ezt sem bántam. :) csak - ahogy régebben is - a feltörléssel volt baj, nem volt egyikünknél se zsepi se semmi ilyesmi, úgyhogy régi parkolási kártyákkal és lejárt sztrádamatrica-papírokkal töröltük le a cuccot róla.
A parti után felöltöztünk és hazavittem, de megbeszéltük hogy szombaton lemegyek egy hármasra vele és a barátnővel (T. a neve). Bevéstem a naptáramba, és bár sose lehet biztosra menni ilyenekkel, úgyhogy nem élem bele magam, de azért remélem hogy összejön. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini tiniszex testreélvezés m2.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr45161500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása