Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Egy gyors menet Sz-szel

2013.07.15. 11:56 myteenz

Csütörtökön volt egy köröm Sz-szel, akivel korábban már párszor találkoztam.
Sz. egy nagyon bevállalós kis ribi, aki - bár lassan fél éve van egy pasija aki kefélgeti - folyamatosan nyüstölt már egy ideje, hogy menjek és dugjam meg. Előtte való nap is fűzött, hogy menjek már hozzá, mert dugni akar, és nem a pasijával, hanem velem, mert hiányzik neki a rosszalkodás. :)
Sz.-szel a fő probléma mindig a távolság volt, elég messze lakik (a határ mellett). Eddig mindig S.-ben találkoztunk, ahova suliba jár, most viszont el kellett mennem a falujába (R.), ami egyrészt még messzebb van, másrészt viszont ott nagyobb a kockázat is, hogy valaki valamit meglát és elpletykál, úgyhogy nagyon kellett vigyázni. Sz. eleinte ott nem is akart találkozni, de végül most belement (nagyon viszkethetett már a puncija).
Végül csütörtökön délután lementem R.-be, és a falu szélén találkoztam is Sz.-szel. Sajna épp egy nagyobb eső után voltunk, ezért a szabadban kefélés nem játszhatott be, csak a kocsiban csinálhattuk. Kicsit eltávolodtunk a kocsival a falutól, és egy erdei úton, félreeső helyen végül megálltunk, és beszálltunk hátra mókázni.
A szex elég hagyományosan ment: ölelkezés, csókok (ez mondjuk kicsit hibás volt, mert a csajnak cigitől bűzlött a szája, ez meg nekem elég hervasztó - legközelebb majd szólok neki, hogy tali előtt mosson fogat vagy ilyesmi :s), vetkőztetés (most már engedte gond nélkül levenni a melltartóját, kicsit nyalogattam is a pici bimbóit), dugás. Kérdeztem hogy akarja-e hogy kinyaljam a frissen borotvált kis tini babapunciját, de mondta hogy inkább térjünk a tárgyra. Úgyhogy rögtön végigfektettem a hátsó ülésen, és bevágtam neki a lompost (no gumi, a pasijával is így csinálja) és keményen megkeféltem. Szokás szerint nyögött és húzott magához folyamatosan, a teste pedig eléggé felizgatott, úgyhogy többször is lassítani kényszerültem, nehogy idő előtt elmenjek.
Közben megbeszéltünk pár dolgot, többek közt szóba került egy 16 éves barátnője, aki még szűz, de szeretne már ezen változtatni, és bi hajlamai vannak, úgyhogy valószínű hamarosan lesz valami közte és Sz. közt, akit szintén izgat a téma. Felmerült a hármas is - talán lesz valami abból is. :)
Mivel ezeket a témákat úgy beszéltük meg (nagy lihegésekkel tarkítva), hogy közben végig járattam a farkam Sz. puncijában, végül eljött a pillanat amikor nem bírtam tovább, kirántottam a farkam, és végigspricceltem Sz. hasát. (Előtte fűztem hogy hadd élvezzek az arcára vagy a szájába mint a múltkor, de nem engedte, azt mondta megutálta az utóbbi időben, a pasijának sem engedi. Szopni sem akart eredetileg, de aztán közben mégis bekapta a farkam és cumizott egy kicsit - nagyon jól csinálja, kár lesz ha tényleg abbahagyja...)
Szerencsére akadt egy pár zsebkendő, amivel letöröltük Sz. hasát, viszont sajna nem volt idő második menetre, Sz. parázott hogy az alibije amit otthon beadott, nehogy bedőljön. Úgyhogy végül csak felöltöztünk, elvittem a falu széléig, kitettem és indultam haza. Az elváláskor máris kérdezte, mikor lát újra - sajna a nagy távolság miatt nem hiszem hogy hamarosan, de előbb-utóbb biztos. Főleg ha a kis barátnőjét is beszervezi. :)

1 komment

Címkék: szex tini orál tiniszex testreélvezés Sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr715405355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Metresz · http://metreszvagyok.blog.hu 2013.07.24. 15:50:36

Valamiért az ember szex közben sokkal több mindent nyög ki...
süti beállítások módosítása