Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Régi ismerősnél

2013.12.21. 11:19 myteenz

Szerdán elmentem megdugni Sz.-t.
Kicsit nehezen szántam rá magam, mert ugye messze van, meg Sz. már elmúlt 18 éves is, de folyamatosan kapcsolatban vagyunk, és nagyon hívott már. Közben egyszer azt is írta, hogy szingli lett, de aztán mégis a pasijával közös képeket láttam nála, szóval nem annyira tudtam mi van vele - és közben azzal is hívott, hogy nagyon vágyik egy alapos dugásra tőlem, amikor meg kérdeztem hogy mi is van akkor nála, azt mondta, majd élőben elmondja. Úgyhogy az is közrejátszott a dologban, hogy tényleg kíváncsi voltam, mi is van vele. Úgyhogy elmentem hozzá.
Most is S-en találkoztunk, ahol tanul (sulija után), ezúttal szerencsére nem kellett egészen a falujáig elmennem. A város szélén beült mellém, és elindultunk kefélőhelyet keresni, nagyjából arrafelé mint régen. Kifaggattam közben hogy mi van vele, kiderült, hogy végül együtt maradt a pasijával, bár majdnem dobta, mert a srác megcsalta egyszer, majd miután megbocsátott neki, folytatta a féltékenykedést. Emellett viszont unja már a srácot, az ágyban sem jó vele (önző a gyerek - mondtam is neki, mi mást várhat egy 18 éves kis pöcstől?), úgyhogy már csak nagyon ritkán szexelnek, ha a srác nagyon nyomul már és rábeszéli. Úgyhogy Sz. gyakorlatilag már csak arra vár, hogy a srác kidobja - ha ő dobná ki, még sokáig járna utána és szekálná, ezt meg nem akarja. Viszont aminek örültem, Sz. közben leszokott a cigiről. Ami határozottan jó pont.
Amikor végül megtaláltuk a kefélőhelyet, átültünk hátra, és egyből nekiestem: lesmároltam és fogdostam ahol értem. Levetkőztettem szép lassan, először a póló és a melltartó ugrott le, majd egy kis cicikényeztetés (gyúrás és nyalogatás) után levette a nadrágot is. Elém tárult egy szexi kis kék bugyi, rajta egy nagy, piros körbe írt 18-as számmal, és a következő felirattal: "belépés csak 18 cm felett". :D Sz. pedig mondta, hogy ezt a bugyit az anyukájától kapta. Kész... :D Amúgy aznap volt rajta először. Persze nem sokáig: lehúztam, és elém tárult a frissen szőrtelenített, nyalni valóan selymes csupasz kis puncija. Természetesen nyalással indítottam, végigfektetve Sz-t a hátsó ülésen. A nyalástól nagyon beindult, szinte tekergett, nyögdécselt, és olyan nedves lett, hogy szinte folyt belőle a nedv. Tényleg ki lehetett éhezve egy jó kis kényeztetésre - mondta is, hogy a pasija sose nyalja ki (de szopást elvárja...). Egy idő után szűk lett a gatya és elővettem a farkam, Sz. pedig kezelésbe vette, kézzel és szájjal is. Nagyon szexin csinálta, alaposan szétkenve a szerszámon a saját nedvemet és a nyálát is, hihetetlen izgató volt.
Természetesen nem kellett sokáig várnia, betettem neki a farkam (gumi nélkül, becsusszant egy pillanat alatt), és elkezdtem kefélni. Fergeteges dugás következett, viszonylag hosszan, amit csak néha szakítottam meg egy kis nyalással/szopatással. Vagy 20 percig dugtam, ez alatt sikerült 2-szer elélveznie. (Mondta is, hogy ilyen hamar egymás után még sose ment el kétszer. Egyáltalán, nagyon izgatóakat mondott, hogy engem nem lehet megunni, imádja a farkamat, sokkal jobb vagyok mint a pasija, ha Pesten lakna, minden nap megdugatná magát velem stb. - eléggé pörgetett ezzel.) Közben szokása szerint végig húzott magához, az elején a nyakkendőmnél fogva (amíg rajtam volt), később amikor már megszabadultam menet közben a ruháimtól, a nyakamnál fogva, és próbált smárolni.
Mondtam neki menet közben, hogy szeretnék megint az arcára élvezni, mire ő meglepő módon azzal reagált, hogy igen, élvezzek az arcára, alig várja. Mondom mi történt, régebben nem szerette annyira, de most mondta, hogy nagyon izgatja, hogy az arcára fogok élvezni. Hát nem mondom, engem is izgatott. Úgyhogy a végén, amikor már éreztem hogy jön, kiszálltam a puncijából, fölé térdeltem, és két adagban jó alaposan összespermáztam az arcát. Hihetetlen egy menet volt. :)
Utána letöröltük az arcát (most már készült, hozott zsepit, de csak 3-at ami elég szűkösen volt elég, de azért sikerült letörölni, szerencsére a hajába csak pár csepp ment, amit le tudtunk szedni). Utána viszont már nem volt idő folytatásra, felöltöztünk, visszavittem a város szélére, boldog karácsonyt és új évet kívántunk egymásnak, majd elváltak útjaink.
Azt hiszem ezt a csajt továbbra is rajta hagyom a dugópartner listámon így 18 évesen is, bármilyen messze lakik is - igen jó csaj, bevállalós, most már nem is cigizik, és tényleg jókat lehet vele mostanában kúrni. Időnként tuti meg fogom még látogatni.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál arcraélvezés tiniszex Sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr185703200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása