Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

egyszer...

2014.04.08. 20:27 myteenz

A chaten egy ideje dumálgattam egy 17 éves csajjal (Z), aki viszonylag hamar adott telefonszámot is, úgyhogy hamarosan már dumálgattunk is. A csajnak elvileg volt egy - harmincas - pasija, akire némiképp ki volt akadva, mert a pasi elmondása szerint csak a szex miatt tartotta. Viszont a csaj azért persze igényelte a dolgokat, méghozzá talán még az átlagnál is jobban, így aztán a beszélgetéseink rövid idő alatt telefonszex formáját öltötték. :)
Szó szót követett, végül megbeszéltük, hogy találkozunk, elmegyek hozzá Gy-be ahol lakik. Kicsit szkeptikus voltam, mert a pár kép alapján, amit láttam róla, nem tűnt túl jó csajnak, inkább ducinak. De azért egy próbát megér, gondoltam.
Így aztán tegnap legurultam Gy-be, leparkoltam, és elindultam a találkozóhely felé. Z. már várt, nekem háttal ült egy padon. Már akkor láttam hogy elég dagi szegény, de gondoltam bunkóság lenne visszafordulni, hát odamentem. A csajszi kifejezetten dagi volt, és arcra sem túl szép, de telefonban meg általában aranyosnak tűnt, és élőben is az volt. Nem gondoltam volna hogy lesz valami, azt hittem csak dumcsizunk egyet aztán majd hazamegyek.
Elindultunk vaktában magunk elé sétálni, közben mindenféléről dumáltunk. Egy idő után valahogy a vasútállomás mellé keveredtünk, ahol nem nagyon járt senki, a csaj meg közben belém karolt, és ahogy rá néztem, láttam, hogy szinte remeg az izgalomtól. Gondoltam egye fene, és lesmároltam. Z. erre olyan szinten beindult, hogy az valami nagyon izgi volt. Bementünk egy betonkerítés mögé, az állomás oldalán, itt bokrok voltak meg egy sor farönk-rakás, sehol senki. Smároltunk, elővettem Z. mellét, fogdostam, gyúrogattam, aztán odahajoltam és nyalogattam. Z. totál kész volt. Nyögdécselt és markolászta a farkam, ami kezdett felállni. Ezt pedig észrevette Z. is - leguggolt, bekapta a farkam, és elkezdett szopni...
Röviden cumizott csak, mert egyszer csak bejött valaki mellettünk az állomás területére, úgyhogy gyors felugrás és ruharendbetétel következett :), utána továbbsétáltunk - be a farakások közé. Miután erre a részre nem lehetett belátni, csak ha valaki direkt bejön a két rakás közé, ez megfelelőbb helynek tűnt.. Volt egy viszonylag vastag farönk, amin nem volt másik - Z. erre ült le, és elővette megint a farkam. Szopott kicsit, közben letolva a gatyáját. Ezután felállt, letolta a bugyiját és előre hajolt. Nem tehettem mást, hátulról betettem neki a farkam, és elkezdtem dugni. Balszerencsénkre ez sem tartott sokáig, mert megint megláttunk valakit, aki felénk tartott, úgyhogy abba kellett hagyjuk, ezúttal már ott hagytuk az állomást, és elsétáltunk a központ felé.
Mivel ebédidő volt és megéheztünk, a központban megkajáltunk, majd felajánlottam, hogy hazaviszem Z.-t, mert már lassan mennünk kellett, ő pedig nem magában Gy-ben, hanem egy közeli faluban lakik. Elindultunk a kocsival, Z. pedig folyamatosan pörgött. Fogdosta a farkam a gatyámon át, és végig azt mondogatta, hogy dugni akar velem. Úgyhogy végül a falujuk mellett félrekanyarodtam egy mellékútra, arról egy földútra, aztán az út szélén megálltam, hátraültünk, és elkezdtük az akciót.
Z. villámgyorsan levetkőzött, bekapta és szopta a farkam egy darabig, aztán végigfeküdt az ülésen a lábát a vállamra tette, és úgy fogadott magába. Bár nem volt jó csaj, izgató volt a szexéhsége, szinte húzott magába, és hangosan nyögött, sóhajtozott. Keféltem rendesen, közben a fejét hátradöntötte, hogy a nyitott kocsiajtón át kilógott a szabadba, úgy nyögdécselt. A puncija nagyon szűk volt - a végén még kicsit véres is lettem, úgyhogy felmerült bennem a gyanú, hogy az a 30-as pasi nem a fantázia szüleménye volt-e (Z. ezt tagadta). Végül amikor lövésközelbe kerültem, mondta, hogy élvezzek az arcára. Kiszállt a kocsiból meztelenül, leguggolt, és tartotta az arcát. Én is kiszálltam, felálltam a kocsi mellett, és az arcára vertem, jó alaposan beterítve spermával. Szerencsére volt zsepi, amivel letörölhettük. :)
A szex után gyorsan felöltöztünk, levittem Z-t a faluba, elbúcsúztunk, kiszállt, és mentünk mindketten haza. Valószínű mindketten tudtuk, hogy folytatás nem lesz, ezt ugyan nem mondtuk ki, de benne volt a levegőben. Nem volt nagy szám, máskor nem mennék bele ilyenbe, de végül is nem bántam meg, érdekes volt.

2 komment

Címkék: szex tini orál arcraélvezés tiniszex telószex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr556405591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzabiK79 2014.07.16. 11:39:36

Melyik chatet használod ezeknek a tiniknek a felkutatására? ;)

myteenz 2014.07.31. 10:53:33

Magyarországon 2 normális chat van (chat hu és gyalogló), mindkettőn előfordulok.
süti beállítások módosítása