Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Sz. nagy ribanckodása

2014.06.10. 14:21 myteenz

Újabb kemény sztori következik, szólok előre...
Szóval régi kis szeretőm, Sz. már jó ideje mondogatta nekem, hogy izgatná valami keményebb ribanckodás, 2 pasival csinálni, vagy leginkább többesben csinálni 2 pasival és még egy csajjal. Merthogy szeretné kipróbálni lánnyal is. Egy ideje keresgéltünk is bevállalós tini csajt, aki benne lenne ilyesmiben, de ez ugye nem könnyű. Végül aztán találtunk is egy 14 éves csajt, aki benne lett volna, de végül egyszer meghiúsult (Sz.-nek megjött), amikor meg a következőt szerveztük, a kiscsaj beszólt Sz-nek valamit, összevesztek, és megint csak kútba esett az egész. Grr...
Végül aztán Sz. fel tudott jönni Pestre, és bár csajt nem sikerült szerezni, az lett a program, hogy egy hasonló érdeklődésű srác (aki a másik csajjal is kavart, vele lett volna a négyes is) és én hármasban keféljük meg Sz.-t.
Sz.-ért én mentem le vasárnap kocsival S.-re, a megbeszélt időben találkoztunk is. Egy nagyon rövid kis forrónaciban és egy ujjatlan-vállatlan felsőben jött, sajnos harisnya is volt rajta, amit azzal indokolt, hogy nagyon fehér a lába. Én ugyan mondtam hogy ezt felejtse el, de nem akarta. :) Mindenesetre bíztam benne, hogy a nagy meleg miatt az a harisnya nem marad rajta sokáig. Igazam is lett: egy idő után nagyon melege lett, és elhatározta, hogy leveszi a harisnyát. Letolta a kis forrónacit és lehámozta magáról a harisnyát, alatta egy überszexi kis fekete bugyi volt rajta. Hát én innentől elég nehezen koncentráltam az útra :$, és mivel Sz. nem vette vissza a nacit, hanem végigterült a széken, a meztelen lábát felrakva, természetesen oda kellett nyúlnom a kis bugyiba csomagolt puncusához. Mindezt úgy hogy 130-cal mentünk a sztrádán... Simiztem-ujjaztam Sz. punciját (totál nedves volt), ő pedig még húzott is, mert a meztelen lábát az ölembe tette és bizgette a (kemény) farkam a lábujjaival. Aztán egyszercsak azt mondta, hogy ha nem zavar, ő leveszi a bugyit... És hirtelen azon kaptam magam, hogy egy derékktól lefelé meztelen tinicsaj ül mellettem, lábával az ölemben, én pedig egy csupaszra borotvált és csurom nedves kis tini puncit kényeztetek, miközben 130-cal száguldunk a sztrádán... Őrjítő volt. Sz. is igen felizgult a helyzettől, mert viszonylag hamar élvezett is egy nagyot, amin kicsit aggódtam, mert élvezés közben rámarkolt az őt ujjazó kezemre (össze is karmolászta), és rángatódzott kicsit, közben iszonyat szexin nyögdécselve. Utána még markolászta kicsit a farkam, de aztán úgy ítélte, hogy ez a helyzet nem túl biztonságos, ezért visszavette a bugyit és a nacit. A meztelen lábát viszont továbbra is a kesztyűtartón vagy épp a szélvédőnek támasztva tartotta, ami ugyanúgy lekötötte a figyelmemet azért. Hihetetlen szexi ez a csaj. :)
Természetesen ahogy beértünk Pestre és feljöttünk hozzám, azonnal nem bírtam magammal. Miközben körbevittem a lakásban, folyamatosan fogdostam, smároltunk, ölelkeztünk. Végül kilyukadtunk a hálószobában, ahol azonnal az ágyban kötöttünk ki, és egy fergeteges nagyot szexeltünk. Volt ott minden: nyalás, szopás, dugás mindenféle pózokban (ráfekvős, lovaglás, hátulról, oldalról), 69 (amit már rég akartam vele, de eddig sose tudtunk, mert azt kocsiban nem lehet) stb. A végén egy nagy adag spermát kapott a melleire.
Az akció után megebédeltünk egy gyrososnál, majd vártuk a találkát a sráccal. A lakás közelében találkoztunk vele, feljöttünk, és először leültünk dumálni. Kicsit tartottam tőle, hogy nem lesz-e olyan mindenkit zavarba hozós helyzet a dologból, de végül nem lett. Miután ittunk egy-egy felest és kicsit dumáltunk, elég volt Sz. mellé ülnöm, lesmárolnom és elkezdenem fogdosni, a srác a másik oldalán szintén odanyúlt, Sz. pedig felváltva smárolni kezdett velünk, majd levette a felsőjét. A melltartóját már én kapcsoltam ki, eddigre már ketten kétfelől fogdostuk mindenhol és felváltva smároltunk vele. Ezután Sz. felkelt és kibújt a nacijából, én pedig indítványoztam, hogy menjünk át a hálóba. Végigdöntöttük Sz-t az ágyon, lehúztam a bugyiját, és indult a móka.
Sz. minden zavar nélkül és totál bevállalósan vetette bele magát a helyzetbe, hogy most egyszerre 2 pasi fogja kényeztetni. A sráccal folyamatosan fogdostuk és kényeztettük, majd rólunk is lekerült a ruha. Sz. először az én eddigre már álló farkamat vette a szájába, a srác közben a punciját kezdte el nyalni. Utána cseréltünk: Sz. bekapta a srác farkát, én pedig betettem neki a farkam a puncijába, és elkezdtem kefélni.
Fergeteges orgia következett. Felváltva kényeztettük Sz. punciját, hol farokkal, hol szájjal, miközben a másikunk smárolt vele vagy szopatta, közben mindketten fogdostuk és izgattuk kézzel, ahol értük. Volt hogy Sz köztünk feküdt, és két kézzel izgatta, verte a két faszt, közben felváltva smárolt velünk, volt, hogy én dugtam, miközben a srác farka volt a szájában. Sajna a srác azért zavarban volt annyira, hogy nehezen érte el a teljes keménységet :), de én azért megfarkaltam Sz-t rendesen. Egyszer minimum el is élvezett ekkor. Mire én is spriccelésközelbe értem, megkérdeztem tőle, hova mehet a cucc, azt mondta bárhova, ahova akarom. Én ki is használtam az alkalmat, mondtam, hogy az arcára. Azt mondta OK, úgyhogy amikor eljött a pillanat, kiszálltam belőle, fölé helyezkedtem, és - miközben a srác a punciját nyalta és közben a melleit fogdosta - jó alaposan beterítettem az arcát spermával.
Az élvezés után én kimentem kendőért letörölni Sz. arcát, és megmosdani, közben egy időre magukra hagytam őket, hogy hátha így könnyebb lesz a srácnak keménykedni. Igazam is lett, mert mire visszamentem kb. 10 perc múlva, a srác már keményen kefélte Sz-t. Sz. persze ahogy észrevett, egyből a farkam után nyúlt, hiába dugták épp. :) Úgyhogy odatérdeltem és a szájába adtam a látványtól újra keményen álló farkamat. Sz. szopni kezdett, folytattuk az orgiát. Újra különféle pózokban kényeztettük, nyaltuk-dugtuk -fogdostuk Sz-t. Mikor újra megdugtam, olyan szinten ki volt tágulva már a puncusa a keféléstől, hogy alig ismertem rá. :) Mindenesetre meghajtottam rendesen, nemsokára el is élvezett. Egy újabb 20 perc után újra élvezésközelbe kerültem, ekkor a hasára durrantottam egy kisebb adagot. Újra kimentem megmosdani, ekkor már pár perc múlva befejezték ők is, és kijöttek. A srác végül nem élvezett el (amikor tudott volna akkor visszatartotta, utána meg nem ment), de azért neki is kedvére való volt - Sz. viszont többször is elröppent. Megmosakodtunk, felöltöztünk, majd a srác elbúcsúzott és hazament.
Sz. szexmaratonjának viszont még nem volt vége, megbeszélt ugyanis egy talit egy másik sráccal is, akivel már régóta beszélgetett online, viszont a távolság miatt nem találkoztak. Bár eddigre már szét volt kefélve, és nem volt túl nagy kedve rá, de végül elment talizni a sráccal, ami nekem kapóra jött, mert nekem is volt egy kis dolgom még este. Pár óra múlva találkoztunk újra, amikor Sz. visszajött - természetesen úgy, hogy az a srác is megdugta... (Ezzel Sz. valószínű rekordot állított fel: 24 óra alatt 4 pasi dugta meg, mivel előző este még megrakta a pasija is, még otthon. Nekem csak 3 csaj a rekordom egy nap alatt...)
Este még elmentünk Sz-szel kicsit sétálni a városban, megittunk egy pár italt, aztán hazamentünk lefeküdni. Bár lett volna kedvem még szexelni vele, kérte hogy most már hagyjuk, mert fáj a puncija a sok dugástól. Ezen nem csodálkoztam.
Reggel viszonylag hamar fel kellett kelni, mert indulni kellett Sz-szel vissza S-re. Sz. persze jóval hamarabb felkelt, merthogy neki készülni kell, aminek az lett az eredménye, hogy fél órával az indulás előtt már útra kész volt, én viszont még az ágyban feküdtem. :) Odafeküdt mellém az ágyra, már ruhában - persze erre beindultak a hormonjaim, magamra húztam, és fogdosni, izgatni kezdtem. Meg is lett az eredménye: nem sokkal később már verte, majd szopta a farkam, újabb pár perc múlva már meztelenül ült fölöttem, és igazította be keményen meredező farkamat a nedves kis csupasz puncijába... Jó alaposan meglovagolt, ezután még megfordítottam, hanyatt fektettem, és úgy dugtam tovább ráfekve. Egy idő után a hasára élveztem. Ekkor ő nem élvezett el, de azt mondta jól esett neki. Folytatásra sajna nem volt idő, indulni kellett.
Innentől már nem volt nagyon esemény, felpakoltunk, és hazavittem Sz-t kocsival S-re. Elbúcsúztunk, és mentünk mindketten haza.
Sz.-re a dolog nagy hatással volt: azóta folyamatosan azt írogatja, hogy ez volt a legjobb szex életében, újra fel akar jönni hozzánk kettőnkkel dugni, és hogy szegény kis pasija már nem tudja kielégíteni... Úgyhogy reméljük nemsoká jön a folytatás - az lenne ideális, ha sikerülni találni egy bevállalós tinicsajszit, aki becsatlakozna negyediknek...

1 komment

Címkék: szex tini arcraélvezés tiniszex testreélvezés többes Sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr606405883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása