Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Mellélövés

2008.06.04. 22:14 myteenz

Azért nem minden sikerül mindig vadászat terén.
Ma taliztam egy 15 éves csajszival, akivel a chaten akadtam össze. Hajlandó lett volna bármire. Küldött képeket - és ezek alapján már voltak aggályaim, mert csak mellkastól felfelé mutatta magát rajtuk, ügyesen tartva a kezeit stb. - de így is látszott, hogy minimum enyhén túlsúlyos a csaj. De azért gondoltam megnézem élőben.
Hát élőben meg abszolút hervasztóan dagadt volt szegényke. Csinálhatott volna bármit, szerintem még felállítania sem sikerült volna. (Főleg J. után.)
Úgyhogy az ismeretségünk hamar végetért: mondtam hogy bocs, nem tetszel, de biztos találsz majd valakit akinek ez a típus jön be. Aztán haza (80 km-t autóztam miatta feleslegesen).
Úgy látszik vannak csajszik, akik azért ajánlkoznak be chaten, mert tudják, hogy élőben úgyse menne nekik, vagy nem tom. A csaj korábban azt írta nekem hogy nem szűz, volt már pasija, párszor dugott és orálban is volt része. Hát, akkor vagy nemrég hízott meg nagyon, vagy kifogott valaki olyat, akinek a sok háj jön be, vagy kamázik. (Inkább a 3 szerintem.)
Egyenlőre maradok J-nál, és egyre inkább értékelem, úgy látszik nem mindennapi fogás a hozzá hasonló kaliberű kis punci.

Szólj hozzá!

Címkék: bukta vadászat tini

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr99504208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása