Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Meglepetés A.-tól

2008.08.14. 21:31 myteenz

Tegnap meglepetésemre kaptam egy sms-t A.-tól, 17 éves (eddig egyszeri) kufirctársamtól, aki elvileg vidéken van a nagymamájánál, és csak 25-én jön vissza. Azt kérdezte, nem látogatnám-e meg. Mondom miért ne. Kiderült, hogy vidéken van ugyan, de nem túl messze, negyvennéhány kilométerre, V.-ben. Az belefér. Így hát ma elkértem magam kicsit korábban a melóból, és elgurultam hozzá koradélután.

V.-ben egy köztéri szobornál találkoztunk. A. már előre mondta, hogy nem mehetünk a nagymamájáékhoz, mert ott az egész család, hanem szabadtéri akcióra kell készülnünk, úgyhogy jól felkészültem, volt nálam egy pokróc is. A tali után elindultunk a kocsival keresni valami néptelenebb helyet, a folyóparton. A. közben mondta, hogy nem nagyon bízott abban hogy tényleg odamegyek, ezért nem is öltözött terepesre (rövid szoknya, top és papucs volt rajta, ami nagyon szexi, de csalánoson áttörni nem annyira alkalmas). Mivel egyikünk se járt sose arra, elég találomra kerestünk helyet. A kocsit egy kis forgalmú út széllén hagytuk, és egy ösvényen mentünk a folyópartig (illetve egy darabig síneken). Végül aztán találtunk egy helyet a part közelében, ahol nem járt senki, és az útról meg a vasútról sem látszott. Ott szétterítettem a pokrócot, A. leült, én meg megszabadultam a nyakkendőtől és az ingtől, A. meg kicsatolta az övemet közben, és lement a nadrág is.

Aztán végül leültünk egymás mellé, és A. - ahogy a múltkor - most is egyből lesmárolt. Nagyon szerethet smárolni, ez elég központi eleme a szexnek nála. Közben fokozatosan levetkőztettem, először a top, aztán a melltartó került le róla. Közben végig vagy smároltunk, vagy a nyakát és a füleit csókolgattam. Amikor napvilágra kerültek a jó nagy dudái, a mellbimbóit is kezelésbe vettem, közben a kezem már a punciját izgatta a bugyin át. Hamarosan félrehúztam a bugyiját és elkezdtem ujjazni, csuromnedves volt már. Végül aztán levettem róla a kis szoknyát is, a bugyinál ekkor még (a látszat kedvéért asszem) ellenállt, de némi simi és ujjazás után már azt is engedte lehúzni.

Amikor már meztelen volt, lefektetett a hátamra, fölém ült, és először a melleivel végigkényeztette a felsőtestem, aztán lehúzta a gatyám (álltam eddigre), és fölém ült, frankón éreztem a nedves pináját a hasamon. Rámhajolt és smárolni keztünk újra, közben én ujjaztam a punciját, majd egy idő után a segglyukát is kezdtem körbekényeztetni az ujjaimmal. Nem kifogásolta, úgyhogy egy idő után oda is benyúlkáltam, és a reakciója szerint bejött neki (bár előtte mondta hogy nem annyira szereti). Ekkor a farkam már állt keményen, és meg is próbáltam betenni neki, de a szög nem igazán volt jó, ezért a hátára fektettem, fölé fordultam és úgy tettem be neki a puncijába. Egy darabig ráfekve dugtam, úgy hogy közben smároltunk vagy a melleit nyalogattam. Később feltérdeltem, ő feljebb tolta az altestét, a kis meztelen talpait a mellkasomnak vagy a felsőkaromnak támasztotta (ami nagyon izgatott), és úgy dugtam tovább. Egy idő után bevetettem a kezem is, és izgatni kezdtem a csiklóját. Ettől elég hamar egy elég hangosat élvezett (szerencsére nem járt a közelben az úton senki :)). Ekkor már én is az eldurranás határán álltam, úgyhogy inkább kivettem a farkam, és pár rántás után ráspricceltem egy nagy adagot a hasára, fel a melléig. A spricc után kis gond volt, hogy egyikünknél se volt zsebkendő, felitatni a spermát, de feltaláltuk magunkat, és egy közeli bokorról szedett nagyobbacska levelekkel takarítottuk le a hasát, hogy fel tudjon öltözni. A köldökéből kicsit nehéz volt kimerni, de megoldottuk végül. :)

Miután felöltöztünk, visszatértünk a kocsihoz egy közben talált jobb, kevésbé gazos, bár kissé csalános útvonalon, aztán visszamentünk V.-be. Először gondolkodtam hogy visszamegyek, de A. mondta hogy délután még lesz ideje, és tud egy pár jó helyet a környéken. De kicsit várnom kell majd rá. Mondtam hogy OK. Ezért először a városi uszodához mentünk, ahol A. felszedte 10 éves unokatesóját (ismerőseként mutatott be), és elvittem őket a nagymamáékhoz - mint kiderült nem V.-ben, hanem egy közeli kis faluban laknak. A kiscsajt kitettük a házuknál (pár utcányira a nagymamától), aztán A.-t is kitettem, és megbeszéltük hogy fél órán belül odajön egy megbeszélt helyre. Én odamentem, aztán vártam rá (és eléggé izzadtam a dögmeleg verdában).

Félóra múlva megjött A. biciklin, a járgányt eldugta egy bokorba, beült hozzám, és elnavigált egy folyóparti részre, ahol lehet fürdeni is - most is volt ott pár ember. A. mondta, hogy itt szokott ő is esténként meztelenül fürdeni, egy másik, vele egykorú csaj unokatestvérével. Hú, hát azt megnézném, mondtam :P. Itt letettük a kocsit, és elsétáltunk egy erdős részre, ahol nemsokára volt egy tisztás, A. mondta hogy ezt a helyet szereti, sokat jár ide. Itt megint ölelkezni meg smárolni kezdtünk, megizgattam kicsit a punciját is (meg is ujjaztam kicsit), de leállított, mondta hogy ezen a helyen valahogy gátlásai vannak. Először nem nagyon akart beszélni róla miért, de aztán elmondta hogy azért, mert ezen a helyen vesztette el a szüzességét, tavaly ilyenkor, és emiatt az emlék miatt nem akar most itt. Később arrébb mentünk kicsit, ahol megint ölelkeztünk, smároltunk, és megint megujjaztam (popsiba is), éreztem hogy már majdnem benne volt, de végül nem akarta (pedig amikor ujjaztam a popsiját és megkérdeztem nem lenne-e kedve valami mást érezni ott, akkor igent mondott). Ekkor elővettem a farkam, rá is markolt és húzogatta, én meg tovább ujjaztam (mindezt állva), de végül megint leállt. Ekkor már én se erőltettem, részint mert nem vagyok erőszakos típus, részint meg indulnom kellett már. Úgyhogy végül visszamentünk a kocsihoz, beszálltunk, visszamentünk a falu felé, én meg kitettem a bringája rejtekhelyénél, elbúcsúztunk és hazajöttem.

Amikor visszafelé sétáltunk és a kocsiban eldumáltunk még, ekkor megnyílt kissé, és elmondott pár dolgot. Többek közt hogy azóta is együtt van a sráccal akivel elvesztette, csak azóta (velem együtt) 11 pasival csalta meg, amiből a pasija egyet tudott meg. Hogy miért, arra azt mondta, hogy főleg kiváncsiságból, hogy milyen másokkal meg ilyesmi, mert amúgy a srác potenciájával nincs gond, kielégíti ha vele van (csak sokszor elutazik és nincs mellette). Szóval inkább a kiváncsiság és a változatosság igénye hajtja. Mondta azt is, hogy ki akarja próbálni a többest is, már meg van beszélve 2 sráccal jövő utáni csütörtökre, és később egy másik csajjal hármasban lesznek majd az egyikkel a 2 srácból (harmincas elvált pasi - a 2-ből egyik sem a barátja lesz). Mondta hogy ha akarom nekem is szervez 2 csajt hármasra, hát kaptam a lehetőségen, elhihetitek. :P Mondta azt is hogy anált csak egyszer próbálta egy szeretőjével kissé becsípve, és olyan nagyon nem jött be neki, de néha gondol rá hogy mégis. Ja és azt mondta még, hogy elhatározta: a 18. szülinapjától (ami januárban lesz) felhagy a ribanckodással és hűséges lesz a pasijához. Hát nem tom sikerül-e neki...

Ja és a vicces: miközben vártam rá, beszéltem J.-val, és megbeszéltük hogy holnap (szabim lesz) lemegyek hozzá (mondta hogy nagy balhé volt náluk a múltkor, mert a nagyapja mindenre rájött, az egész család tudja már, ezért éjszakáról szó sem lehet, de napközben lehet és ő nagyon akarja is). Mikor meg eljöttem, A. is írt egy sms-t, hogy holnap nem néznék-e le még egyszer, és vigyek fürdőgatyát is, mert úszhatnánk egyet. Úgyhogy - mivel V. útbaesik O.-ból jövet - nem kizárt, hogy holnap mindkét csaj meglesz. :) Remélem bírom majd szuflával, mert J. eléggé le tud amortizálni, bár közben az autóút alatt csak regenerálódok majd...

Szóval ha minden jól megy már holnap vagy holnapután itt lesz az új beszámoló, 2 tinicsaj főszereplésével. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini a. tiniszex ujjjjjazás testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr97616340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása