Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Kettős dugás pár egybeeséssel

2009.01.24. 11:04 myteenz

Tegnap újra hármas kufircban volt részem két 17 éves tinicsajjal. A csajok új "szerzemények", és vidéken laknak - egy O. nevű helyen, az egyikük (a szebbik) neve pedig J., méghozzá ugyanaz a keresztneve, mint első tiniszeretőmé, J.-é. Az O. persze nem ugyanaz az O., sőt épp más irányba van a fővárostól. De ennyit az egybeesésekről.

Szóval délután elmentem O.-ba, ahol találkoztam a két csajjal, J.-vel (nevezzük J3-nak) és N.-nel, a vasútállomásnál. Elkalauzoltak egy kis panzióig, ami kissé szakadt volt, de tiszta és olcsó. Itt előadtuk a tulajnőnek, hogy útközben vagyunk, és csak meg akarunk kicsit állni pihenni, pár órára kell szoba, kaptunk is egyet 1 nagy és 1 kis ággyal. Bementünk, és nekiálltunk vetkőztetni egymást a csajokkal. J3 helyes arcú, vékony csaj, picike cicikkel, gusztusosan fazonra borotvált puncival, szolizott testtel, nagyon bejött. N. nagydarab, sőt inkább kövér, nagy mellekkel és csupaszra borotvált puncival, ő annyira nem is jött be, de harmadiknak elment. Először elheveredtem a 2 csaj közt a nagyobbik ágyon, és amíg N. játszani kezdett a farkammal, addig J3 cicijét és egész testét csókolgattam, aminek hamarosan az lett a vége, hogy megfordult, és nyalni kezdtem a punciját. Közben a másik kezemmel N. puncijába hatoltam be. A csajok elég hamar benedvesedtek, én pedig felváltva nyaltam a két puncit és ujjaztam is őket, igyekeztem egyszerre. Közben ők felváltva kényeztették a farkam, sajnos csak kézzel, szopni nem akartak. Volt hogy letérdeltem az ágy elé, a két csaj előttem az ágyon széttette a lábát, én pedig két kézzel ujjaztam őket, tök izgató volt ahogy cuppogott a két nedves punci, és felválta nyaltam a két puncit. (Imádok nyalni.) A csajok amúgy most először voltak ketten egyszerre pasival, főleg J3-t kissé feszélyezte is a dolog, de egy idő után túltette magát rajta.

Egy idő után, ekkorra a farkam már állt rendesen, úgy gondoltam, itt a dugás ideje, és elővettem a gumit. Sajna viszont a gumi elszakadt amikor felhúztam, és nem volt nálam másik. Ott kellett hagyjam a csajokat, szerencsére a szomszéd ház aljában volt bolt, ahol vettem gumit (és cigit a csajoknak, amit kértek). A csajok ugyanúgy meztelenül vártak, de a folytatás előtt még elszívtak egy-egy cigit, amit én mondjuk nem nagyon szeretek. Aztán viszont kezdtük előlről a nyalakodást, mert a farkamat újra megfelelő állapotba kellett hozni. Most már nehezebben állt fel, mert N. elég gépiesen verte, én ekkor már szinte csak J3-ra koncentráltam, ujjaztam és nyaltam, N.-t csak időnként ujjaztam és nyallintottam meg. J3 viszont kevésbé volt gépies, simogatott is meg minden, úgyhogy a farkam végülis felállt rendesen, rá is húztam a gumit. Először persze J3-t dugtam meg. Elég szűk volt, nehezen ment bele (pedig jól megtágítottam előtte ujjal), de hát elég nagy vagyok lenn. Végül kitágult eléggé ahhoz, hogy alaposan megdughassam. Dugtam egy darabig, aztán átmentem N.-be, az ő pinája elég tág volt, könnyen behatoltam, pedig ő kevésbé volt nedves. Őt is dugtam egy darabig, aztán visszatértem J3 szűk kis pinusába. Ekkor már elég közel jártam a csúcshoz, nem is kellett sok, hogy az eldurranás határára érjek. Akkor kihúztam a farkam, levettem a kotont, a lányok fölé álltam és ráélveztem a mellükre (arcra nem engedték sajna). Ők nem mentek el sajna, csak J3 majdnem.

Az akció után a csajok megtörölköztek, felöltöztünk, és mentünk haza.

Szólj hozzá!

Címkék: prosti tini tiniszex többes

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr72903034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása