Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Fresh 15

2009.08.20. 10:07 myteenz

Tegnap egy újabb 15 éves skalpot gyűjtöttem be.
A csajszi neve M. és már régről ismertem chatről, de eddig nem találkoztunk, mert elég messze lakik, a határnál, Zs-ben. Most viszont arrafelé volt dolgom, úgyhogy megbeszéltünk egy talit. A csaj nem volt túl tapasztalt, addig csak egy pasi dugta meg egy párszor, és szopni nem is szopott még állítólag soha.
A csajszit Zs-ben egy bolt előtti parkolóban szedtem fel. Nyúlánk, magas, vékony csajnak bizonyult, helyes arccal és nagy kék szemekkel. Szerencsére Zs körül sok az erdő, így nem volt gond találni helyet. Bementem a kocsival egy erdei földútra, kicsit mélyebben bementünk az erdőbe, aztán kiszálltunk, leterítettem a már harcedzett takarót, és már bele is vágtunk. Ölelkezéssel és smárolással indítottunk, aztán levetkőztettük egymást. Pici, kézbeillő cicik és gusztusosan borotvált, nedves punci tárult elém, amikor eltávolítottam róla a ruhaneműt.
Mivel a csaj még soha nem szopott előtte, némi rábeszélésre szükség volt, hogy szájával illesse a szerszámomat, de szerencsére sikerült megfűzni, volt annyira kíváncsi. Mondjuk még előtte, már az elején kinyaltam kicsit a punciját (miután a testét fejtől lábig végigkényeztettem, ahogy szoktam), úgyhogy lehet hogy úgy érezte, meg kell hálálnia. :) A szopásán érződött, hogy nincs benne tapasztalata, de elég hamar tanult, egy pár perc múlva már kifejezetten élvezetesen kényeztette a szájával a farkamat, pedig elég nehezen fért el a méretes farkam a pici szájacskájában. :)
MIvel viszont a szopástól hamar kőkeményre merevedtem, és ekkorra ő is elég nedves volt már, felvettem egy gumit, és betettem neki a lompost. Kissé lassan kellett bejárassam a pinusát, mert az illető expasija összesen 4-szer dugta csak meg, és utoljára csaknem egy hónapja. Úgyhogy nagyon izgi szűk volt. Végül aztán bejárattam eléggé, és lehetett normálisan gyorsabban kefélni (misszionárius pózban dugtam).
Egy idő után kiszálltam, hogy ne menjek el túl hamar, és újabb orál-kör következett, mindkettőnk részéről. Ekkor már kifejezetten jól megszopogatott :), én meg nyaltam még egy kicsit, és megkényeztettem a kis cicikéit is.
Utána folytattuk, és ekkor már gumi nélkül is engedte betenni, miotán megígértette velem, hogy nem élvezek bele. Még szép, nem akarok tartásdíjat fizetni... Úgyhogy újra megdugtam jó alaposan újra, és amikor éreztem hogy közelít a spricc, kivettem a bránert, mellétérdeltem, és beterítettem a cicikéit spermával. :)
M. nem élvezett ugyan el, de azért tetszett neki a dolog, ami így elsőre nem rossz (mondta hogy pasival nem is volt még orgazmusa). Sajnos nem volt ideje tovább maradni, ezért megtörölköztünk, felöltöztünk és hazavittem, aztán mentem tovább.
Megbeszéltük, hogy ha arra járok, szólok majd neki, úgyhogy lehet, hogy lesz még szó a blogban róla is.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál m. tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr21394893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása