Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Új

2013.01.16. 18:34 myteenz

Ma újabb tinicsajt sikerült "begyűjtenem" :). A neve neki is J (ő már J5 lenne azt hiszem), és egy ismerős ajánlása utána akadtam rá interneten, ahol később megadta a telefonszámát.
A csaj amúgy igazi, vérbeli ribanc. 17 éves létére egy fél városnyi pasi megkefélte már, az aktuális pasijain kívül mindenféle alkalmi ismerősök és diszkó utáni szexpartik is befigyelnek nála, elmondása szerint 2 pasival is volt már több alkalommal is.
J  falusi lány, de H.-ban tanul, ami nincs túl messze, úgyhogy ma sikerült leugranom oda akkorra, amikor végzett a suliban a kis ribi. A városka főterén találkoztunk (némi nehézségek után, mert a leírása a helyről egy nem túl távoli másik helyre is abszolút illett). Beszállt a kocsiba - képekről már ismertem. Magas, vékony, vörösesszőke csaj nagy kék szemekkel. Arcra nem volt egy szépség, de végül is nem azért kerestem fel, hogy az arcában gyönyörködjek. :) Elindultunk keresni egy félreeső helyet, szerencsére viszonylag hamar találtunk is egy ideális nyugodt kis helyet a vasút mellett, senki nem járt arra. Átültünk hátra és indult a móka.
J rögtön vetkőzni kezdett, és pillanatok alatt fehérneműben ült mellettem, még a zoknijától is megszabadult. (Pedig ilyenkor decemberben ez nem evidens. :)) Levettem a melltartóját, és elém tárultak a szép kis rózsaszín, peckes bimbójú, közepes méretű, feszes mellei. Nyalogattam és gyúrogattam őket kicsit, közben a másik kezemmel a pinusát kezdtem el dörzsölgetni, a bugyin keresztül. Már ettől elkezdett sóhajtozni, amikor aztán behatoltam az ujjammal  a puncijába, akkor ez nyögdécselésbe ment át. Mivel én csak felül vetkőztem le, a gatyámat meg csak letoltam, ekkor ő volt az, aki lehúzta az alsómat, és egy gyors mozdulattal bekapta a farkam. Eléggé bejött ahogy szopott, mohón szívta a farkam, elég mélyen be is kapta a torkáig, és a nyelvmunkája is bejött, úgyhogy teljesen elégedett voltam. Egy ideig szopott, úgy hogy közben ujjaztam (közben megszabadítottam a bugyitól), ami elég érdekes nyögés-cuppogás hanghatásokat produkált, elég izgi volt. Végül felállítottam, és mondtam hogy megdugnám. Erre egy pillanat alatt felettem volt, és egy határozott mozdulattal ráhúzta magát a farkamra. Gumi nélkül... Kicsit meglepődtem, és kérdeztem hogy mindenkivel így csinálja-e, mire mondta hogy még csak 2 pasival dugott gumi nélkül, és engem úgy ítél meg, hogy tiszta vagyok. Remélem ő is az... Mindenesetre pillanatokon belül meglehetősen hangosan és vad mozdulatokkal lovagolni kezdett rajtam. Ami azt kell mondjam fantasztikus volt... Egy idő után pózt cseréltünk, végigfektettem az ülésen, elé térdeltem, és úgy kettyintettem tovább. Közben megbeszéltük, hogy hova élvezhetek (rá, bele vagy a szájába), és mivel a szájába terveztem, és úgy éreztem hogy közel a vég, visszaültem, ő pedig újra szopni kezdett. Végül viszont még volt annyi "szufla" a farkamban, hogy még egy kicsit dugjam ugyanolyan fekvő pózban, aztán amikor már tényleg jött a spricc, felült, bekapta a farkam, én pedig a szájába pumpáltam a cuccot. J mindent lenyelt, sőt, amikor visszaültem, még odahajolt, és a szájával még le is tisztogatta szépen a farkamat. Full service. :)
A dugás után gyorsan visszaöltöztünk, aztán visszagurultunk a városba, a buszállomásnál tettem ki, közben még dumáltunk - akkor mesélt a szexuális szokásairól, hogy már 2 éve fűvel-fával kefél. Szerencsére másokkal gumival - remélem ez tényleg így van... Mindenesetre legközelebb (márpedig szerintem lesz még) biztos óvatosabb leszek vele. De az az igazság, hogy nagyon jó volt vele.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál szájbaélvezés tiniszex ujjjjjazás

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr195022216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása