Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

És megvolt - valami :)

2013.03.28. 15:22 myteenz

Tegnapelőttre volt megbeszélve az újabb találkám a 15 éves E.-vel, akiről korábban párszor már írtam.
Közben vele elég sok fejlemény történt: bepasizott és elvesztette a szüzességét. Amikor bepasizott kb. egy hónapja, először csak leszopta a srácot és kinyalatta-megujjaztatta magát, de a második hétvégén már meg is lett kefélve. Azóta a pasi kb minden hétvégén náluk aludt és rendszeresen kefélte E-t, mint kiderült popsiba is, rendszeresen a szájába élvezett stb, szóval eléggé belecsapott a kiscsaj a lecsóba. E. nemrég átesett egy kisebb műtéten, ezért csúszott némileg a találkozásunk, pedig írta korábban is, hogy izgatná egy kis rosszalkodás. Főleg, amikor megtudta, hogy a pasija nem egy szent: mellette párhuzamosan még nem kevesebb mint 3 csajjal kavart, és feltehetően kefélgette is őket (egyet biztosan). E. eléggé kiakadt, de nem mondta el neki mit tudott meg, csak kidobta, de aztán végül kibékült vele, de írta h már csak szexpartnernek tekinti a srácot. Úgyhogy múlt hétvégén a srác megint náluk aludt és megint megdugta vagy 4-szer. Mindenesetre E.-nek elhárultak a maradék aggályai is, hogy megcsalja a srácot, úgyhogy a tervezettnél végül hamarabb találkozott velem.
Tegnapelőtt délután végül legurultam B-be és a szokásos helyen találkoztam E.-vel. Beültünk a kocsiba, és némi rövidke kavarás után a városon kívülre, kb. ugyanarra a helyre mentünk, ahol a múltkor is megálltunk. Kicsit aggódtam a hó miatt, de szerencsére nem volt vészes, és az a kis forgalmú út is nagyjából le volt takarítva.
Beültünk hátra, és indult a móka. Smárolással és faszveréssel indítottunk, de innentől a többi lépésekért már eléggé meg kellett küzdeni, mert azért látszott, hogy E. még elég kezdő a témában, sokszor visszariadt attól, hogy tovább lépjünk. De az elejétől fogva látszott, hogy eszméletlen izgatja a dolog, volt hogy úgy is szinte remegett az izgalomtól, hogy szinte hozzá sem értem.
Ezzel együtt is szép fokozatosan először engedte lehúzni a cicanaciját, félrehúzni a bugyit, izgatni a csupasz (és csurom nedves) kis punciját, csiklóját, és ujjazni is hagyta magát. Ő is foglalkozott közben a farkammal, verte és többször elég tehetségesen és lelkesen szopta is. Sajnos amikor próbáltam többet, sokszor leállított és filózott hogy egyáltalán akar-e többet, ilyenkor az egész megszakadt. Végül hagyta magát végigfektetni az ülésen, ekkor félrehúztam a bugyiját, és alaposan megujjaztam, és kicsit nyaltam is a punciját, úgyhogy - meglehetősen hangos sóhajtozás, nyögdécselés és kiáltozás közben - kétszer egymás után is elélvezett. Sajnos megdugni nem hagyta magát, amikor megpróbáltam leállított. Talán majd legközelebb. :)
Ezután újra szopni kezdett és verni a farkam, hogy viszonozza a dolgot. Felvetettem, hogy szopjon le, szívesen élveznék a szájába, de ezt végül nem engedte. Ekkor megkérdeztem, hogy volt-e már az arcán sperma, amire igennel válaszolt, és végül abba is belement, hogy én is az arcára élvezzek. Ez pedig nekem még a szájba élvezésnél is izgatóbb :), úgyhogy erre betonkemény lett azonnal a farkam. Végül végigfeküdt az ülésen és levette a szemüvegét, én pedig (igen hamar, pár rántással kb.) csúcsra juttattam magam fölötte, és egy nagy adag gecit csurgattam az arcára. Csak úgy folyt, a haja is olyan lett picit, de szerencsére a kárpitra nem csöppent le. :) A letörléssel most is gond volt, nem volt zsepim, de szerencsére régi nyugták meg sztrádamatrica-szelvények előkerültek a kocsiban, azt be tudtam vetni. :)
Vicces volt, hogy épp az akció végén csörgött a telefon, az anyja kereste hogy hol van, néma csendben voltam amíg kamázott neki hogy épp a városban sétálgat, amit az anyja némiképp kétségbe vont, még hallottam is a telefonban ahogy mondja hogy nem hallja hogy járna... Úgyhogy utána csak felöltöztünk, visszavittem a városba és jöttem haza. Útközben kérdeztem hogy nem bánta-e meg az első rosszalkodást, mert ettől tartottam egy kicsit, de azt mondta hogy nem, izgi volt, és nem kizárt hogy még találkozzunk később is. Úgyhogy lehet hogy lesz folytatás, talán akkor már dugással és esetleg szájba élvezéssel is, emellett a cicijét sem láttam még (most nem engedte elővenni), úgyhogy van hova fejlődni. Stay tuned!

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál arcraélvezés e. tiniszex ujjjjjazás

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr405177639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása