Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Új hús + J.

2008.09.28. 20:46 myteenz

Szombaton találkoztam egy 17 éves csajszival, akivel már egy ideje dumáltam a chaten (persze szextémában). A neve K., és nem messze lakik a fővárostól, úgyhogy nem kellett messze érte mennem. A csaj már a chaten is, de élőben is a kocsiban, előadta a nagy kemény csajszit, aki piál és narkózik ezerrel, és már vagy 150 pasi megdugta. Szinte dicsekedett hogy kirúgták a suliból mert narkót árult, és hogy rákényszerült mert nincs pénzük. (Mondjuk alultápláltnak nem nézett ki, mert elég jó húsban volt.)
Amikor hazaértünk, leültünk a szobában, és a csaj szinte egyből a lényegre tért, szinte rám mászott. Levetkőzött (szép és nagy mellei vannak, és gusztusos, frissen szőrtelenített puncija), aztán engem is levetkőztetett, és egyből be is kapta a farkam. Hát kissé megdöbbentem, de nem jeleztem... Viszont ezek után kiderült, hogy a csaj - minden szövege és keménykedése ellenére - nem volt valami nagy szám az ágyban. Elég gépiesen szopott, aztán egy idő után kezdeményezésemre hagyta hogy átmenjünk 69-be. Kényeztettem kicsit, nedvesedett is rendesen (már a legelején nedves volt). Egy idő után feltettem egy gumit, és klasszikus misszionárius pózban betettem neki. Miközben dugtam nyögdécselt, de alapjában véve csak feküdt alattam mint egy darab fa. Később bedobtam még pár pózt, elé térdeltem, felemeltem a lábát és izgattam közben kézzel a csiklóját stb., de végig alul maradt és csak feküdt, és annak sem mutatta jelét, hogy közeledne egy orgazmus felé. (Azt mondjuk nem erőltettem hogy jöjjön felülre, mert ugyan nem kifejezetten kövér, de azért nagyobb darab a csaj.) Miután nem tűnt úgy, hogy ebből több is lesz, végül ráfeküdtem, nagyobb sebességre kapcsoltam, és egy idő után el is durrantam. Az utolsó pillanatban kivettem a farkam, le a gumit, és a hasára meg a melleire ment. A csaj szinte egy szót sem szólt, csak felkelt, kiment mosdani, öltözött, aztán mondta hogy vigyem haza, mert 2-re haza kell érjen. Hát eléggé nem vágtam a csajt, hogy ez mire volt jó neki... Azt hittem komolyan hogy pénzt fog kérni, de nem. Ha azzal az állítólagos 150 pasijával is így csinálta, akkor nem irigylem, sem őt, se a 150 pasit :), bár azt elmondta hogy azok többsége szabadban (parkban/folyóparton) és narkó hatása alatt volt (volt olyan is hogy egy este sorban 3 pasi szopatta és dugta meg), és igazából csak 1 pasival élvezte, az eddigi egyetlen barátjával, akivel kisebb szünetekkel 1 évig volt együtt, és 32 éves volt. De aztán szakítottak és azóta senki sem akar vele járni (vajon miért), és igazából semmi öröme nincs a szexben. Na ja... Akkor meg minek csinálja??? Ez nekem rejtély... Meg az, hogy ennek a szerencsétlen csajnak miért nem magyarázta el valamelyik szülője, vagy akárki más, hogy miről is szól ez az egész... :s (Vagy ha meg kamu az egész, akkor miért viselkedik így...) Nem hiszem hogy vele akarnék még találkozni a jövőben.

Amúgy ma megvolt az eredetileg szombatra tervezett találkozóm J.-vel is (lementem hozzá O.-ba szokás szerint), de nem volt szex, mert épp megvolt neki, csak sétálgattunk, elmentünk egy közeli várba, dumáltunk. Valahogy rosszkedvű volt a csaj, nem a szokásos bújós-szeretethiányos, nem nagyon akart ölelkezni meg csókolózni sem, meg újra rászokott a cigire is, ami miatt egyfolytában cseszegettem is szegényt. (Régen cigizett, de amikor megismertem már leszokott róla és nem cigizett egyáltalán - most visszaszokott.) Remélem ez csak múló dolog, mármint az ilyen érzelmileg kihűlt időszaka (meg a cigizés is), majd igyekszem hamarosan újra találkozni vele.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini j. tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr74686195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása