Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Új csaj - egyszer

2009.12.13. 21:10 myteenz

A napokban sikerült bővíteni a trófeáim számát, ezúttal egy 18 éves csajszikával. :)
Ezt a csajt furamód nem én szedtem fel, hanem egy másik pasi szólított meg a chaten, hogy nem akarok-e egy hármasban részt venni vele és egy 18 éves csajszival. Mondom dehogynem :), főleg hogy ilyen formában (2 pasi 1 csaj) még nem voltam sose, mindig csak 1 pasi 2 csaj formában. Amúgy azért kellettem ehhz főleg, mert nekik nem volt búvóhelyük, úgyhogy kerestek valakit, aki adná a lakást, ez lettem én.
Meg is beszéltük tegnapelőttre a találkozót a kecóm közelében. Kissé óvatos voltam (ki tudja, el tudtam képzelni, hogy ilyen módon akar valaki bejutni a lakásomba és kirabolni), de szerencsére nem volt rá okom. Ráadásul a pasi a tali előtt fél órával, amikor már útban voltam, felhívott, és mondta hogy mégsem tud elmenni, mert a munkahelyén keresztbe tettek neki, és az most fontosabb. De a csaj már vár, úgyhogy dugjam meg egyedül...
A csajjal a megbeszélt helyen találkoztam is. Nem volt egy szépség, vékony, középmagas, szemüveges kiscsaj. Felmentem vele a lakásra, és egyből a tárgyra tértünk. Amikor elkezdtem vetkőztetni, egyből észleltem, hogy nincs rajta se melltartó, se bugyi. A csaj pedig mondta, hogy soha nem hord fehérneműt, gyerekkora óta, így szokta meg. Nem semmi... Hamar levetkőztettem meztelenre: nem túl nagy, de feszes, nagyobbacska bimbóju melle és szép csupaszra borotvált puncija volt. Smárolni nem nagyon akartam vele, mert cigizik (én meg utálom ha cigitől büdös a csaj szája), csak végigcsókoltam a testét és szopogattam kicsit a melleit. Ezután pedig a csaj elém térdelt, és elkezdett szopni.
Rögtön érzékeltem a csajon, hogy profi a szopásban: jó mélyen bekapta a farkamat, úgy bólogatott rajta, és közben a kezével húzogatta meg izgatta a golyóimat. Nagyon hamar nagyon kemény lettem. Ekkor odavittem az ágyhoz, és ott az ágyra ülve folytatta a szopást még egy darabig, miközben előtte álltam. Időnként a cicijéhez érintette a farkam, nagyon szexi volt. Egy idő után aztán lefektettem, és először egy darabig nyalogattam a csupasz nedves kis punciját, aztán betettem neki a farkam és elkezdtem dugni.
Először klasszikusan ráfekve pumpáltam a punikáját, aztán egy idő után a hátamra feküdtem, a csaj pedig meglovagolt, elég szenvedélyesen. Kicsit tartottam is tőle, nehogy beledurranjak. Aztán végül leszállt rólam, négykézláb állt, én pedig betettem neki hátulról és úgy keféltem tovább a punciját. A végén aztán megbeszéltük, hogy élvezhetek az arcára, ezért amikor már majdnem elmentem, kiszedtem a farkam, ő felült és levette a szemüvegét, én pedig kivertem előtte, és egy nagy adag friss gecit spricceltem az arcára. Jó kis menet volt. :)
A végén megmosdottunk, felöltöztünk, közben pedig a csaj elmondta, hogy van egy pasija, akihez feleségül fog menni (3 éve vannak együtt, vagyis 15 éves kora óta – a csajnak pedig már előtte is volt „elég sok” pasija, 13 évesen vesztette el, nem semmi), úgyhogy ez egy egyszeri dolog volt, ki akarta próbálni a hármast, kár hogy nem sikerült. És hogy jó volt és élvezte (bár nem ment el), de több találkozót nem akar. Kár... Mindenesetre jó volt.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini arcraélvezés tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr481650071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása