Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Beszámoló :)

2010.04.27. 22:43 myteenz

Nos, jelentem, találkoztam J-vel újra, és meg is dugtam! De menjünk sorjában! :)

Szóval mint írtam, közel 2 év után újra elmentem O-ba egy hétvégére, találkozni J-vel. Pénteken este értem le, taliztunk is, de éjszakára most nem tudott maradni, otthon kellett maradjon a kishugával. A csaj ránézést és külsőre alig változott valamit, ugyanolyan jó csaj most is, csak elég sokat cigizik, és ez némileg levon az értékéből számomra.
Mivel nem volt sok ideje, csak beültünk dumálni és ittunk valamit, aztán még a kocsiban dumáltunk, aztán végül éjfél körül hazavittem, és elmentem keresni valami motelt.
Szombaton reggel aztán taliztunk, és régi szokásunk szernit elindultunk a kocsival valami érdekesebb helyre (S-be mentünk ezúttal). Sétáltunk, sokat dumáltunk, megebédeltünk, aztán visszamentünk O-ba mert valami dolga volt, délután taliztunk újra. Akkor aztán elindultunk szállást keresni, míg egy motelben lyukadtunk ki S-ban (ez nem azonos az előző S-sel, de végülis mindegy).
Az egész idő alatt inkább csak dumálás ment mindenféle kevéssé lényeges dolgokról, meg időnként lelkizés, ezen felül csak sok ölelkezés meg pár szájrapuszi. A legerotikusabb rész az volt, amikor ebéd után kiültünk az útszéli kajálda teraszára, mert J. rá akart gyújtani, és nekem támaszkodott, én meg simogattam először a hasát, aztán benyúltam a pólója alá, félrehúztam a melltartóját, és meggyúrogattam kicsit a cicijét meg megcsipegettem a pici mellbimbóit. :) De nem tarthatott ez se soká, mert odajött valaki, és J. is elszívta a cigit, úgyhogy mentünk tovább.
Végül aztán este találtunk egy motelt, megvacsoráztunk, és felmentünk a szobába. 2 ágy volt, egy nagy franciaágy, és egy egyszemélyes, J. az utóbbira pakolt le. Jó ideig TV-ztünk, úgy hogy mellette feküdtem, ment a simi meg a tapi rendesen, de J. nem volt túl lelkes. Végül lezuhanyoztam, és mikor visszamentem, megint mellé feküdtem. Ekkor már csak bugyi és póló volt rajta, úgyhogy hatékonyabban tudtam folytatni az izgatás-hadjáratot. Gyúrogattam a póló alatt a mellét, fenekét, simogattam mindenhol, természetesen a punciját is, a bugyin keresztül. Ekkor levette a pólóját, majd mondta hogy kimegy cigizni. Mikor én is felálltam, odadörgölte a kis bugyis seggét a farkamhoz, úgy izgatta, én közben a cicijét gyúrtam meg. Aztán bevonult a wc-be, és mondta, hogy vetkőzzek le. Ezt meg is tettem, de amikor J. végül elszívta a cigit és kijött, visszavette a pólóját és lefeküdt. Ezt eléggé nem tudtam mire vélni, úgyhogy én is visszavettem a boxert, és melléfeküdtem. Elkezdtünk nézni egy újabb filmet, és persze folytattam az izgatását is, végül újra levette a pólóját, én meg izgattm a punciját a bugyin át. Ekkor végül odasúgta, hogy így nem lesz könnyű felizgatnom, mert tisztasági betét van a bugyijában (amit éreztem amúgy is). Ezt úgy értelmeztem, mint felhívást, hogy nyugodtan csináljam bátrabban, így aztán félrehúztam a bugyiját, és úgy nyúltam a puncijához. Csuromnedves volt a kis szukának, pedig eljátszotta, hogy igazából nincs is kedve... Innentől viszont már nem volt megállás. Rámarkolt ő is a farkamra, én meg lehúztam a bugyiját. Ujjazással indítottam, aztán megsimítgattam a hasát meg a cicijét a farkammal. Nyalni is akartam, de nem engedte. Végül a farkammal megizgattam kicsit a szép csupaszra borotvált punciját (bár parázott hogy ne tegyem így be), aztán végül felhúztam a gumit, betettem neki, és elkezdtem dugni. Elég erőteljesen dugtam, úgyhogy hamar majdnem elment, leállított, hogy várjak vele, nem akar még elmenni. Pici szünet után folytattam a dugását, de ekkor elkövettem azt a hibát, hogy fölé hajoltam, ő meg az arcomba lihegett, és ugye cigitől bűzlött a lehellete. Én meg ezt nagyon nem csípem, le is lomboz, és a farkam is vesztett emiatt a harcképességéből. Egy idő után lejjebb konyult, úgyhogy én ujjal folytattam, aztán egy picit meg is nyalogattam a csiklóját, amit csak rövid ideig hagyott, utána elhúzott onnan. Úgyhogy még egy darabig ujjaztam, de akkor én is éreztem a punciján hogy szárazabb, úgyhogy felhagytam a dologgal, pedig egyikünk sem ment el (J. amúgy azt hitte hogy elélveztem benne). Visszaöltöztünk és néztük tovább a filmet, én persze továbbra is ölelgettem, meg simogattam a testét. Amikor aztán vége lett a filmnek, J. megfogta a kezem, és a bugyijára tette. Értettem a szóból: újra izgatni kezdtem, aztán félrehúztam, újra csuromnedves volt... Miközben ujjaztam, felhúzta a felsőjét és a számba adta a mellbimbóját. Közben verni kezdte a farkamat is, ami hamarosan felállt újra, úgyhogy nem vacakoltam sokat: fel a gumi, le a bugyi, és újra betettem neki.
Ezúttal hosszabban basztam a punciját, és magasabban tartottam magam fölötte, úgyhogy nem volt zavaró tényező (a látvány gyönyörű volt viszont :), úgyhogy folytattuk a csúcsig, mind a ketten kb. egyszerre mentünk el, teleélveztem benne a gumit. A szex után viszont J. kidobott az ágyából, úgyhogy külön aludtunk végül.
Reggel aztán amikor szólt az ébresztő, odamentem mellé, megsimiztem, próbáltam felizgatni, de most nem volt vevő semmire, úgyhogy végül nem lett reggeli menet (mint régen), hanem csak megmosdottunk, felöltöztünk, és vittem őt haza. Otthon pedig kitettem és indultam én is haza.

Összességében nem volt túl pozitív tapasztalat ez vele, mármint szex téren, mert amúgy most is szeretethiányos és aranyos a csaj. De a régi bevállalósságából nem maradt semmi, csak a punciját hagyja dugni, csak egy pózban, nem szopik (amikor rákérdeztem mondta, hogy néha rájön és akkor csinálja, de általában nem), nem hagyja magát nyalni (azt mondta azért, mert nem szereti, ha olyan szájjal csókolgatja aztán a pasi), análról szó se lehet (bár az mondjuk nekem nem hiányozna) és nem olyan nyitott az őrültségekre mint régen. Mondta hogy olyasmiket akkor csinált amikor még "fiatal és hülye" volt. Emellett még az állandó cigizése és cigiszaga is elég hervasztó nekem. Arról nem is beszélve, hogy asszem eléggé fárasztana ez az állandó taktikázás, az ilyen akarom is meg nem is játék, régen egyértelmű volt, hogy akart engem és akarta hogy megdugjam, nem játszotta a megközelíthetetlent aki nem is akar szexelni, miközben tocsogott a pinája. Jobban bejönnek az egyértelműbb dolgok mint az ilyen játékok... :s
Összességében nekem nem jött be amilyen irányba változott, úgyhogy valószínűleg ez volt az utolsó talink, ez így most belefért, de nem érzem úgy hogy megérné nekem ennyit utazgatni hozzá (főleg hogy én is elköltöztem azóta, és jóval messzebb lakom O.-tól mint annak idején).

Amúgy dumáltunk róla hogy mi volt vele az utóbbi 2 évben, volt egy pasija akibe nagyon szerelmes volt, és nem is csalta meg sose, de nagyon messze lakott, hétvégékre járt le hozzá, de nagyon sokat kellett utaznia. Aztán tavaly egyszer meg is szökött otthonról és elment a sráchoz, ott volt 2 hónapig, de végül hazament, ebből valami gyámhatósági ügye is volt, amit végül megszüntettek (kiskorú volt még, 17 éves). Aztán év elején végül szakítottak, azóta nincs pasija, csak 2 srác, akikkel időnként dug, szóval a szexhez való hozzááállása most is elég ribancos. :s
Egészségileg most jobban van, nincsenek akkora fájdalmai, csak időnként fáj a gerince, de úgy tűnik, a tolókocsit elkerülte (legalábbis egyenlőre).

Ui. Vicces volt, hogy amikor hazafelé jöttem, felhívott az anyja meg az anyja aktuális pasija (akiket nem ismerek személyesen - biztos J. telefonjából vették a számomat), cseszegettek, és az anyja felszólított, hogy hagyjam békén a lányát, mert ekkora korkülömbség mellett ebből úgyse lehet semmi, és én csak kihasználom. Meg fenyegetett is, hogy a rendőrséghez fordul. Én ezen kissé fennakadtam, mert egyrészt, a lánya már nagykorú, azt csinál amit akar, a rendőrség körberöhögné az anyukát ha ilyenekkel menne hozzájuk. Meg aztán kissé későn is ébredt, 2 éve még nem volt baj hogy a lányával találkozgattam? Másrészt, úgy látszik egyedül a korom zavarta: az hogy a lánya egy ribi, aki már lassan 3 éve kb. minden héten mással kefél (kérdeztem J-t hogy összesen hány pasival feküdt le eddig, azt mondta hogy ha adok neki papírt-ceruzát és 20 percet akkor talán össze tudja számolni), az nem baj, amíg az illető pasik max huszonévesek. Ha huszonéves, lehet minden nap másik narkós alkesz lakótelepi keményfiú is, az nem baj, de ha harmincas, az baj, akkor is ha a legnormálisabb pasiról van szó? Nem értem én ezt... Mindenesetre megnyugtattam, hogy békén fogom hagyni a lányát a jövőben. A nő meg elcsodálkozott, hogy ilyen hamar lemondtam róla...

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini j. tiniszex ujjjjjazás

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr991957722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása