Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Egy bevállalós kiscsaj

2011.03.01. 11:57 myteenz

Tegnap némileg váratlan tinis szexben volt részem. A chaten dumáltam egy 17 éves csajszival T-ról, aki írta hogy 3 hónapja nem volt pasival és eléggé kívánós. Szó szót követett, jött az msn, képcsere, aztán este a telefonbeszélgetés, ahol odáig jutottunk, hogy ha most azonnal lemegyek T-ra, benne lenne egy autós szexpartiban.
Némi kockázat volt a dologban, de úgy döntöttem felvállalom, kocsiba ültem és legurultam T-ra, szerencsére nem nagy távolság, sztrádán ott voltam fél óra alatt. A csajszi (a neve M. - mostantól ő M2) egy elég félreeső helyen lakik a város mellett, a sötétben kicsit nehezen találtam meg a helyet, de telefonon végül odanavigált.
A csajszival a buszmegállóban találkoztam, átlagos arcú, szőke, magas csajnak bizonyult. A kocsival egy kicsit arrébb hajtottunk egy elhagyatottabb részre, egy földúton. Ott megálltunk, hátraültünk a hátsó ülésre, és indult a móka. :)
Némi smárolással indítottunk, de ebben a csaj nem volt igazán profi, mondta is, nem is igazán szereti. Viszont igen hamar levetkőztettük egymást, és szemem elé kerültek remek közepes kemény mellei (egy pillanatra felgyújtottam a kocsi belső világítását is, hogy jobban szemügyre tudjam őket venni). Ezután rögtön nyelvhegyre is tűztem a kis rózsaszín bimbókat. :) A mellszopogatás és gyúrogatás után lekerült rólunk a maradék ruha is, és elém tárult az enyhén pihés kis tinipunci :). Rögtön oda is hajolgattam és jó alaposan megnyalogattam, Egy idő után betettem egy ujjam is - a puncika forró, nedves és olyan szűk volt, hogy még az ujjam is nehezen ment be. :) Egy darabig ujjaztam és nyaltam párhuzamosan (a csaj mondta hogy ezt szereti), ezután feltérdeltem és ő kezdett el szopni, közben húzogatva a farkam. Én közben még egy kicsit ujjaztam. A csaj aztán egyszer csak megkért hogy dugjam meg, csak óvatosan, és élvezés előtt vegyem ki, mert le akar majd szopni. Mondom jó... :) Be is tettem neki rögtön (az egyébként méretes) farkamat a szűk nedves kis punijába, natúr, gumi nélkül. Fantasztikusan szűk volt (mondta a csaj hogy eddig 3 pasi baszta meg, ebből 2 csak egyszer, így nem nagyon "használt".) Egy darabig dugtam a csajt szemből félig-meddig ráfekve (ami kocsiban nem annyira kényelmes), de eléggé fájt neki, nem volt alkalom megfelelő tágításra az előjáték során (a nedvesedésével nem volt baj, sőt!). Így aztán végül kivettem a farkam a puncijából, ő pedig szopta és verte, amikor pedig végül (elég hamar) élvezésközelbe jutottam, újra a szájába adtam a bökőt, és egy szép nagy adagot pumpáltam a szájába. Sajna nem nyelte le, hanem rögtön kinyitotta a kocsi ajtaját, és kiköpte.
Sajna mivel elég sietős volt mindkettőnknek, folytatásra nem volt most lehetőség, gyorsan visszaöltöztünk és indultunk vissza. Kitettem a megállóban és jöttem haza. Útközben viszont még megbeszéltük, hogy bejöttünk egymásnak, és szívesen folytatnánk még a dolgot. Szeretném mindenképp egyszer normálisabb körülmények közt is megdugni a csajszit, úgyhogy a magam részéről biztos törekedni fogok rá. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini szájbaélvezés tiniszex ujjjjjazás m2.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr472700921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása