Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Fergeteges tiniszex

2014.08.01. 13:21 myteenz

Megvolt amit beharangoztam: fergeteges szexben volt részem tegnap egy édes kis 17 éves csajszikával. :) Nyami. :)
Egy haver útján vettük fel a kapcsolatot egymással (mint már írtam), egy ideje e-mailezgettünk, megvolt a képcsere is, végül tegnapra volt megbeszélve az első tali (nehézség nélkül, ő is fővárosi). Már első pillantásra megtetszett: arányos testalkatú, szép hosszú hajú, aranyos, mosolygós kiscsaj várt rám, a neve D. (itt: D3)
Amint feljött hozzám, és túl voltunk a bevezető körökön, kifejeztük hogy bejövünk egymásnak, finom kis csókokkal és összebújással. Éreztem rajta, hogy izgatja a helyzet, hogy mindjárt első randis szexben lesz része: szinte lihegett és remegett az izgalomtól, nagyon dobogott a kicsi szíve :). Nagyon édes volt: kicsit zavarban volt, de mosolygott és csillogott a szeme, kész voltam tőle. :) A nappalimban smároltunk és simiztük egymást egy ideje, amikor felvetette, hogy kereshetnénk inkább egy ágyat. :) Úgyhogy ezen a ponton átköltöztünk a hálóba, ahol diszkrét félhomályt varázsoltam. Az ágy mellett folytattuk a smárolást, csókoltam a nyakát (amire igencsak jól reagált), simogattam mindenhol, ő meg ölelt és húzott magához. Lassan és ráérősen csináltuk, szép lassan és fokozatosan vetkőztettük is le egymást: először a felső került le róla, aztán az én ingem, utána a nacija (amit magának kellett lefejtenie magáról :)), utána végül a melltartó. Bár D. már előtte is mondta hogy szégyellős, és reflexből takargatni kezdte a melleit, végül a csókolgatás-simizés offenzívámmal sikerült a védelmi vonal mögé kerülnöm, és egy pár igazán remek, feszes, peckes bimbójú, közepes méretű kemény tini cickó kerül a szemem (és kezem, szám :P) elé. Kényeztettem is kézzel-szájjal nyelvvel ahogy értem, a bimbói eddigre már jó keményen meredeztek.
Végül ledőltünk az ágyra, csókolgattam az egész testét, majd D. indítványozta, hogy szabaduljunk meg az alsóneműnktől is. Gyorsan el is kezdte lekapni a bugyit, végül azért én is közreműködtem a folyamatban :), így elém tárult egy újabb csoda: egy frissen szőrtelenített ennivaló és jó nedves kis tini puncika. :P Először csak simizgettem és dörzsölgettem a punciját, úgy hogy közben ölelkeztünk és smároltunk, végül bevallotta hogy szereti a nyalizást, és végül ki is mondta (ami nagyon izgi nekem), hogy nyaljam ki a punciját. Ilyen kérésnek sose tudok ellenállni :), úgyhogy megfelelő pozícióba helyezkedve elkezdtem nyalogatni, először lassan és óvatosan, aztán egyre gyorsabban, végül bevetetettem egy ujjamat is az izgatásba. Nem kellett sokáig várnom: először csak a lihegés és sóhajtozás lett egyre hangosabb, aztán viszont egyszer csak megfeszült D egész teste, és megérkezett az első orgazmus. :) Utána rövid szünetet kellett tartanunk, pihenni egy kicsit.
A kis pihenés végül nem nyúlt hosszúra, hamarosan folytattam az izgatást, és nyalogattam még egy kicsit a punciját, amikor egyszer csak mondta hogy most ő jön: felült, hátamra fektetett, és elkezdte verni a farkam és játszani vele. Sajnos csak kézzel csinálta, és nem vette a szájába. Mikor rákérdeztem, azt mondta, ő nem veszi szájba, de bővebb magyarázatot nem adott. Annyit mondott csak, hogy egyszer csinálta eddig és nem akarja többet, nyilván az első pasi valami rossz élményt okozott neki a dologgal (biztos durvult: ha elkapnám a f*szkalap pasit, aki egy fiatal tini lányt az első orális élményekor durván szájba basz, hogy elmenjen a kedve egy életre a dologtól, lecsavarnám a pöcsét). D-t csak arra sikerült rávennem, hogy a farkamat végigcsókolgassa, azért ez is izgi volt. Egy idő után kezdeményeztem, hogy rendeződjünk 69-be, utána úgy folytatta a farkam izgatását (főleg kézzel), hogy rajtam feküdt, és közben kényeztettem a puncikáját. Ekkorra már tényleg kedvem lett a farkammal is bekéredzkedni a puncijába, úgyhogy egy idő után lefejtettem magamról, végigfektettem az ágyon, és fölé helyezkedtem. Gondoltam először még nyalogatom egy kicsit mielőtt bemegyek, de ennek nem várt vége lett: rövid nyalogatás után D. újra elélvezett. Ezután újabb kis szünetet tartottunk, majd a tárgyra tértem: fölé feküdtem és szép lassan, óvatosan behatoltam a farkammal a nedves kis résbe.
Nagyon óvatosan kezdtem kefélni, mivel elég szűk volt, és nem is nagyon volt bejáratva a puncija. Miközben lassan, majd folyamatosan egyre gyorsabban keféltem a punciját, D. szorosan magához ölelt. Nagy sóhajtozás közepette beszélgettünk is közben (szeretem a csajszikat ilyenkor faggatni szexuális dolgokról, D. pedig nyitott volt a dologra), elmondta hogy eddig 4 pasi volt benne, egy barátja 15 évesen, akivel elvesztette, de 2 éve szakított vele, és a szakítás óta még 3 alkalmi, mindegyik egyszer, az utolsó egy hónapja. Úgyhogy a szexuális élete mostanság főleg masztizásból áll, pasival elmenni főleg nyalástól tud. Csodálkoztam viszont, hogy gumi nélkül magába engedett, de nagyon be volt indulva, és csak arra kért, vigyázzak, nehogy elmenjek benne.
Egy jó darabig keféltem, főleg misszionálrius pózban (egy kis lovaglással, ami viszont fájt neki, úgyhogy abbahagytuk), végül aztán kért egy kis szünetet, ekkor kimentünk a konyhába inni valamit. (Ami nem csoda, dög meleg volt, alaposan leizzadtunk.) Ekkorra már levetkőzte a szégyellősségét, gond nélkül flangált a lakásban meztelenül. A konyhában sem bírtam ki, hogy ne ölelgessem-fogdossam persze. Kérdeztem, milyen helyeken dugták meg eddig, mondta hogy csak ágyban. Na mondom, ezen változtatni kell: mögé álltam, a konyhapultnak támasztva bepucsíttattam, megfelelő szögbe rendeztem a farkam, és állva betettem neki. D. első ágyon kívüli dugása nem tartott viszont sokáig: mivel a szobában megszólalt a telefonja, néhány lökés után abbahagytuk a műveletet, D. pedig kiszaladt megnézni, ki hívja (végül nem volt annyira fontos, hogy fel is vegye). Utána viszont D. kérte, hogy hadd zuhanyozzon le, mert nagyon le volt izzadva. Mivel ez rám is állt, nem tiltakoztam, mondtam, hogy csináljuk, én is betársulok.
A zuhany alatt aztán persze hamarosan egymással kezdtünk foglalkozni: bekentük egymást tusfürdővel, ami részemről cicifogdosássá, részéről farokverésbe fordult, majd smárolni ölelkezni kezdtünk, fogdostuk egymás síkos testét mindenhol, őrjítő volt. Végül persze ebből is dugás lett: a kád szélére ültem meredező farokkal, D. pedig óvatosan fölém helyezkedett, majd ráereszkedett a farkamra. Ahhoz képest hogy a lovaglás előtte fájt neki, most vagy egy negyed óráig lovagolt rajtam a kádban, úgy hogy közben folyton folyt ránk a hűvös víz a zuhanyból. Hihetetlen volt. :) Közben szexi dolgokról beszélgettünk, kérdezte én eddig milyen helyeken csináltam, milyen csajokkal stb. - a válaszok pedig láthatóan izgatták. Végül aztán abbahagytuk, kiszálltunk, megszárítkoztunk, visszatértünk az ágyba, és ott folytattuk.
Az ágyban újra ráfeküdtem, és úgy keféltem tovább, néha kis mértékben változtatva a behatolási szögön. Ezzel sikerült is elérnem, hogy egy bizonyos pozícióban nagyon jó lett neki - miután ebben folytattuk pár percig, mindkettőnk meglepetésére D. egyszer csak elélvezett. (Eddig csak nyalástól sikerült neki - úgyhogy ez is rekord. :)) Az orgazmus után D. elhatározta, hogy most ő jön, és nekiállt ismét kézzel-szájjal, veréssel és puszilással kényeztetni a farkam. Egy darabig csinálta, de nekem ez nem volt annyira átütő, úgyhogy ismét lefektettem, és mondtam neki, hogy a "görcsölésnél" (nagyon ki akart elégíteni) sokkal izgatóbb nekem, ha ő élvezi a dolgokat, és ha meghallom a nyögdécselését, attól garantáltan betonkemény leszek. Közben pedig elkezdtem a punciját kényeztetni kézzel, amitől rögtön be is indultak azok a bizonyos finom kis sóhajok. Folytattam az izgatását, egy idő után átmenve nyalásba, majd bevetve megint az ujjaimat - meg is lett az eredmény, mert rövid idő után meg is jött a következő, negyedik orgazmusa. Én pedig betonkemény lettem. :)
Az újabb orgazmus után D. egy időre "kidőlt", csak feküdt, lihegett, és alig bírt mozdulni, ez annyira szexi volt, hogy elkezdtem húzogatni a farkam mellette. Ezen viszont D. izgult fel újra, elkapta a farkam, verni kezdte, közben olyanokat lihegve hogy milyen izgató hogy ilyen vastag és kemény... - kész voltam. Fölé hajoltam, és néhány rövid és gyors húzással lövésközelbe kerültem. Kérdeztem, hova élveztek eddig neki - azt mondta, puncijába gumiba, hasra és mellre eddig, arcra nem engedte. Megegyeztünk, hogy akkor tőlem most a cicijére kapja. Pár húzás után meg is kapta: alaposan összeélveztem a feszes kis tini melleit és a szép lapos hasát. Sajna a lepedőre is jutott belőle, mehetett a mosásba utána. :)
Miután elmentem, gyorsan lemosdottunk, D. újra lezuhanyozott, én pedig hoztam neki inni. Miközben ivott, megjegyezte, fura hogy remeg a keze, ilyen még nem volt vele soha, mitől lehet? Mondtam neki, hogy a négy orgazmustól :) (eddig 2 volt a rekordja egy szex során).
A mosdás után aztán összeszedtük a ruháink, felöltöztünk, még egyszer végigcsókoltam D. melleit, mielőtt elcsomagolta volna őket a melltartóba :), aztán sok kis csókkal elbúcsúztunk. Megállapítottuk hogy jó volt egymással, és D. máskor is szeretne találkozni velem, és részemről is nagyon bejött, úgyhogy tuti lesz folytatás még. Édes, aranyos és igen jó testű, lelkes kiscsaj, remélem egy kis további "tanítgatással" bevállalósabbá is tehető, akkor pedig kifejezetten fantasztikus szerető válhat belőle. Szóval folyt. köv.! :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini tiniszex testreélvezés fürdőszobaszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr316564283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása