Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

J. újra

2008.05.04. 15:04 myteenz

Ahogy megbeszéltük, lementem a hétvégére is J.-hoz O.-ba.
Pénteken mentem le, találkoztunk, és elindultunk keresni valami motelt. Nem volt egyszerű, a hosszú hétvége miatt egy csomó motel tele volt, nem volt sehol szoba. Úgyhogy furikáztunk egy sort, mire végül találtunk egy szobát egy benzinkút melletti motelban, nem messze O.-tól.
Azt már régóta sejtettem, hogy a csaj belém zúgott, és ez most már eléggé bebizonyosodott. Úgy látszik a mai kiscsajoknál már az is elég, ha az ember kicsit odafigyel hogy nekik is jó legyen, és totál elolvadnak. Nem irigylem őket, a korukbeli pasik valószínű mind önző bunkók lehetnek, akik csak reszelni akarnak egyet aztán viszlát, a csaj le van szarva. J.-nak is tök ez a véleménye róluk.
Szóval út közben J. és végig lökte a dumát, hogy miért ne lehetnénk mi együtt, őt nem zavarja a korkülömbség stb., meg hozzám bújt és simogatott meg ilyesmi. De azért hozta a régi formáját is, és párszor rendesen megmasszírozta a tökömet a kocsiban, meg én is nyúlkáltam azért. :)
A motelban amikor felmentünk a szobába lepakolni, rögtön smárolni kezdtünk meg fogdostuk egymást, de csak derékig hagyta levetkőztetni magát, kényeztettem kicsit a melleit, megujjaztam stb., de aztán visszaöltözött (melltartó nélkül) és lementünk kajálni.
Az étteremben velem szemben ült le, rögtön levette a papucsszerű kis cipőjét és a meztelen lábával bizgette meg simizte a tököm az asztal alatt. Kééész ez a kis tinikurva... Szerencsére viszonylag lelógott az abrosz és nem voltak sokan. Pillanat alatt álltam, alig tudtam a kaja alatt lehűteni magam. Amikor vacsi után felmentünk, már a lépcsőn fogdosni kezdtem. Fenn a folyosón szerencsére nem volt senki és sötét volt, viszont a lépcsőnél állt 2 fotel meg egy asztalka. Leültetett az egyikbe, leült velem szemben, levette a cipőjét, és eljátoszotta ugyanazt amit lenn, közben még felhúzta a blúzt a cicijéről is, és gyúrogatta magának. Hát én kész voltam. Közben elvileg bárki kijöhetett volna valamelyik szobából...
Végül aztán bezárkóztunk a szobába, levetkőztettük egymást, és egy közös zuhanyozással indítottunk. Jó alaposan beszappanoztuk egymás minden testrészét, a végére pedig az egész zuhanyozás orálszex partivá változott: először én nyalogattam a puncusát, utána pedig ő szopogatta meg a farkamat rendesen, mindez a zuhany alatt, őrjítő volt.
Mikor megtörölköztünk természetesen egymásnak estünk a két összetolt ágyon, kezdetnek jól kinyaltam. Amikor már jöhetett volna a dugás, mondta h unja az ágyat, csináljuk máshol. A szoba sarkában volt egy pótágynak használt kinyitható kanapé, arra dőlt rá, és felhúzva a széttárt lábait felkínálta dugásra a punciját. Hát engem sem kellett sokáig biztatni, fel a gumi, és rögtön mentem, és jó alaposan megdugtam a borotvált nedves kis pináját. Először elétérdelve kettyintettem, utána elfektettem a kanapén és úgy keféltem tovább. Viszonylag hamar teleélveztem a gumit a puncijában. Bár ő ekkor még nem ment el, mondta hogy most már ne folytassuk mert fáradt, majd inkább reggel, úgyhogy elmentünk aludni.
Hajnalban felébredtünk megint, és ugyanaz volt mint a múltkor: fogdosás-simizés, ujjazás, nyalás, dugás (most már megvolt neki is az orgazmus, nekem pedig spricc a hasára), visszaalvás, aztán később reggel megint ugyanez, akkor is kinyaltam, ő szopott kicsit, megdugtam, spricc a gumiba.
Délelőtt még kocsikáztunk kicsit, szerencsére találtunk egy olcsóbb motelt is a második éjszakára, aztán koradélután hazavittem, mert valami családi banzáj volt a nagynénjével.
5 felé szólt hogy mehetek érte, elgurultam, felszedtem, egy útmenti bárban megkajáltunk, aztán vissza a motelbe. Ebben a motelben egy 4-ágyas szobát kaptunk, úgyhogy hangulatos volt: 2 ágyat összetoltunk a falhoz, betakaróztunk, és úgy néztük a tv-ben Indiana Jonest. J. már eleve úgy bújt be az ágyba hogy levette a nadrágját meg a zokniját, valamivel később melege lett, és a blúzát is, csak fehérnemű maradt rajta. Erre én is levettem a farmerem. Filmnézés közben ment a tapi meg a smár persze. Aztán J. egyszercsak keresztbefeküdt rajtam, úgy kezdett el turkáni a hátizsákjában, hogy pont előttem domborodott a kis segge, egy szexi kislányos sportos bugyiban (most nem tangát vett fel). Először csak viccből csaptam rá egyet, aztán simizni-gyúrni kezdtem, mire ő mondta hogy csapkodjam kicsit még meg, mert az izgi. Hát nem tom, én eddig még csak filmekben láttam, hogy csajoknak bejött volna az elfenekelés, nem tudom neki mennyire volt tényleg izgi, és mennyire csak a filmek miatt akarta ő is, merthogy biztos nekem jó. Nekem az ilyesmi amúgy nem annyira jön be, mondtam is neki, úgyhogy rácsaptam ugyan párat finoman, de utána már inkább csak simogattam a kis popsiját. Elképesztő szexi volt abban a fehér-lila kis bugyiban... Az alaphang ezzel meg is volt, mert amikor visszabújt mellém, mondta, hogy szeretne ott lenn érezni... Úgyhogy lehúztam a bugyiját, és elkezdtem nyalni a punciját, egy idő után beszálltam ujjal is. Ez nagyon bejön neki. Közben ő megszabadult a melltartójától is, és nem sokkal később mondta hogy elég, most már dugjam meg. Nem kellett kétszer mondani, fel a gumi, és megdugtam a punciját keményen. A végén a mellére akartam élvezni, közben mondta hogy mehet az arcára, én pedig végül pont félúton durrantam el, a nyakára ment az egész. Utána még nyaltam és ujjaztam kicsit, de nem dugtam meg újra, a farkam már nem akart eléggé bekeményedni. J. viszont nem bírt elaludni így kielégületlenül, úgyhogy elővettük a múltkori vibrit (hozta magával), és azzal elég hamar sikerült is eljuttatnom a csúcsra (úgy hogy miközben mozgattam benne a vibrit, nyalogattam a csiklóját). Jó nagyot élvezett, szerencsére a panziónak ezen az emeletén csak mi voltunk, és ment még a TV. ;) Ezután viszont már nem volt akadálya hogy el tudjunk aludni.
Reggel megismétlődött a szokásos menet: nagyon korán felébredtünk, ölelkeztünk még félálomban, mentek a puszik, simogatások. Nekem a farkam szokás szerint most is felállt, hamar (még szinte félálomban) éreztem is, ahogy rákulcsolódott a kis keze, és elkezdte verni. Aztán pedig éreztem, ahogy a szájába vesz és szopni kezd... Na erre elszállt a maradék álom is a szememből. "Felébredtél már? Jó, akkor dugj meg jól légyszi!" - na az ilyen felhívásra nem tehettem mást, mint fel a gumi, és újra jól megdugtam a kis puniját. A finist ezúttal a szájába kapta, jól leszopott, és le is nyelt mindent az utolsó cseppig. Után még nyaltam és ujjaztam, amíg majdnem el nem élvezett - sajna az orgazmus előtti pillanatban megfeszült valahogy az alteste, és valami fájdalmas helyre nyomtam neki az ujjaim, és emiatt nem volt meg. Kicsit pihennünk is kellett, mert fájt picit a puncija utána, úgyhogy szokás szerint visszaaludtunk, és pár óra alvás után kezdtük újra. (Úgy látszik ez az este 1 + reggel 2 felállás megy nekünk.)
Valahogy 9 körül ébredtem fel újra, folytatódott a félálmas ölelés-puszi-simi cucc, és egyszercsak éreztem-hallottam, aztán mikor odanéztem láttam is, hogy miközben simiz meg a farkamat húzkodja, a másik kezével a puncijával játszik... Ez újra beindított, felállt a farkam, gumi fel, megdugtam megint. Most viszont valahogy a farkam nem nagyon akart együttműködni, egy idő után elernyedt, én pedig nyelvvel-ujjal folytattam. Előtte már sokszor mondtam neki, hogy nem szeretem a gumit, és sokszor azért konyul le mert szorítja, ezért most eléggé meglepett azzal, hogy felajánlotta: dugjam meg a punciját gumi nélkül, csak mielőtt elélveznék húzzam ki. Nagyon csábító volt az ajánlat, nehéz volt ellenállni, végül aztán annyi kis kompromisszumba mentem bele, hogy a jól letisztított farkamat betettem neki egy kicsit a puncijába gumi nélkül (az ilyen ajánlatra azonnal újra felállt :)). Néhányat löktem is rajta, de ekkor aztán szerencsére volt annyi hidegvérem hogy kihúztam, pedig nyögdécselt hogy dugjam tovább, mert annyira jó, legfeljebb majd lesz egy gyerekünk - talán épp ez térített észre. :s (Én voltam az első aki gumi nélkül tette be neki. Mondta is utána hogy ő már holnap megy felíratni a fogamzásgátlót - csak azt nem tudom az anyja, aki azt hiszi hogy még szűz, mit szólna hozzá, amikor kérné tőle a nőgyógyász a szülői beleegyezést... ;)) Mivel több gumink nem volt (illetve csak utólag találtuk meg az utolsót ami leesett az ágy alá), végül csak nyaltam-ujjaztam-vibriztem őt tovább, és hatékonyan is, mert újra élvezett egy nagyot. Én pedig a végén a cicijére vertem ki, a spermát szokás szerint szétkente magán mindenhol.
A szexrésze ennyi volt, utána már csak megmosdottunk, összepakoltunk, megreggeliztünk és hazavittem. Viszont nem tudom mi lesz a jövőben, mert a csaj most már totál belém van esve, mondja h gyereket akar tőlem, meg hogy szöktessem meg és vigyem magammal meg hasonlók, úgyhogy kb most lenne itt az ideje befejezni ezt az egészet. Ugyanakkor viszont annyira jó dugni vele, annyira remek hamvas kis tiniteste van, és emellé annyira frankón szexéhes és bevállalós, hogy nehéz leszállni róla, arról nem is beszélve, hogy egy édes és aranyos szerelmes kiscsaj, bármekkora ribanc is. (Ha fiatalabb lennék 10 évvel tuti össze is jönnék vele azonnal...)
Most mindenesetre lesz egy kis szünet, vagy 2 hétig biztos nem fogok tudni talizni vele, meg beszélni sem nagyon mert elutazok, remélem addig kitalálom mi legyen.

Ui. Még most is hogy ezt írom, elővettem a farkam, és érzem rajta a kis pinája illatát... Elképesztő ez a kiscsaj... (Pár szexi kép most is készült, és már nem csak telefonnal ;)

6 komment

Címkék: szex tini j. orál szájbaélvezés tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr41453363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr House 2008.05.14. 19:46:57

öreg van arcod:) de nincs ebbe semmi rossz.. ha én leszek 30 felett lehet, h ezt a stratégiát fogom átvenni. Képet dobhatsz fel:)

peter 2008.06.01. 08:39:04

hello! szuper kis sztorijaid vannak. :) kaphatnek vmi kepes beszamolot is errol a csodas kis tinipuncirol? eszmeletlen lehet vele... milyen varosban tortenik mindez? titok? ;)
udv,
peter

myteenz 2008.06.03. 23:46:05

Hello!
Hát, a hölgy még ugye nincs 18... Azért nincs se kép, se név, se város...

W 2008.07.24. 10:05:09

a szám tátva maradt, ahogy olvastam a blogod. Azért megnéznélek magamnak, mit tudhatsz, hogy ennyi tinilány szétteszi a lábát neked....

nmthdmart 2008.09.29. 13:47:17

ide irom mert épp itt vagyok de elég érdekes...nagyon érdekes az oldalad..azt hiszem ugy érzed egyedüli vagy aki mivel a saját korosztájbeli lányok nem álnak vele szóba kislányokat bolondít egy kocsival meg egy lakással...se kép se név se város...én németh ádám vagyok budapestről 20 éves aki 20 éves lányokat kefél és paffánrugja az ilyen csicskákat a szórakozó helyeken majd a csicska elvett pénzén meghivja egy italra a vele egyidős hölgyeket...de azért a nyomorék feleségét simán felszedi és jól kirabolja a lakásodat miután megdugta az ágyadon..ja feleség??az csak 18 felett megengedett....

myteenz 2008.09.30. 20:07:17

Hát ez az előző hozzászólás önmagát minősíti...
Kedves Németh Ádám, első körben javaslom, hogy tanulj meg helyesen írni, majd utána esetleg elhiszem, hogy tényleg szóba állnak Veled az idősebb "csicskák" feleségei, akiket ugye megdugsz, bár alapvetően elítéled a nagyobb korkülömbséget a szexuális kapcsolatokban, és csak a saját korosztályodat kedveled. De még akkor sem hiszem el, hogy a "csicskák" bántalmazása és a lakásuk kirablása után nem a bilibe lógó kézzel ébredsz.
Rólam: a lányokat nem kocsival és lakással, szórakozóhelyeken bolondítom, ha tényleg elolvastál, tudod hogy chaten szedtem fel őket. Képzeld, a saját korosztályom is szóba áll velem, csak éppen a fiatalabbakat kedvelem.
És most Rólad: a szöveged könnyen diagnosztizáható a frusztrált irigység nyílt megnyilvánulásaként. További jó álmodozást! :)
süti beállítások módosítása