Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Ez a fajta kösz, nem

2008.06.28. 20:39 myteenz

Ma reggel egy sms ébresztett ismeretlen számról: "Hello, érdekelne a dolog, hívj fel és megbeszélünk egy talit, akár ma is". Fogalmam se volt ki írta, de a chaten jó pár csajnak megadtam már a számom az utóbbi időben, úgyhogy a vadászösztön azonnal beindult. :) Felhívtam a csajt, tényleg chaten beszéltünk, 18 éves, nem messze lakik egy agglomerációs városkában, egyedül van otthon egész nap és lenne kedve. OK, egy óra múlva ott leszek.

Ott is voltam, a kiscsaj egy szexi rövidgatyában és topban, papucsban jött ki elém az utcára. Helyes volt, vékony és viszonylag magas, mosolygós. Bementünk a (kicsit kupis) lakásba, leültünk, dumcsiztunk. Ekkor rágyújtott, amit amúgy sem szeretek, és a tárgyra tért: OK, rendben, de ő pénzt szeretne... Ekkor már szinte az ölemben ült, mezitláb, én pedig eléggé beindultam rá, úgyhogy azt mondtam OK.

És innentől el volt bökve már az egész.

A csaj elszívta a cigit, szinte gépiesen lefeküdt, hagyta magát levetkőztetni és minden, de maga csak feküdt mint egy darab fa. Az édi pajkos mosoly eltűnt az arcáról, totál egykedvűen feküdt. A teste OK lett volna (pici de feszes cici, picike bimbókkal, pihésen szőrös punci), de olyan szinten kurvaként állt hozzá a dologhoz, hogy ez engem totál lelohasztott. Semmi vágy, érdeklődés, élvezet, semmi simogatás (még csak megfogni se akarta a farkam), semmi orál (nem csak nem csinálta, nem is engedte hogy én csináljam), semmi izgalom a részéről - amikor kicsit beindult volna, szinte ő álította le magát. Csak szét a lábak, dugj meg és ide a pénzt. Az egyetlen jó dolog az volt, hogy hajlandó volt csókolózni velem, és ezt jól is csinálta.

Az eredmény persze az lett, hogy az elején megdugtam ugyan, de ekkor kiszakadt a gumi (amit szerencsére észrevettünk), kivettem és utána már nem akart újra felállni. Mondjuk ehhez hozzájött az is, hogy közbe meg is zavartak, mert valaki csengetett, a csaj azt hitte hogy a nővére az, hú, gyors visszaöltözés stb., de végül csak egy szomszédasszony kérte hogy engedje be a kapun. Amikor visszajött tiszta egykedvűen vetkőzött újra le és tette szét a lábait. Ezután én már nem álltam fel, hiába öleltem, simogattam, csókoltam ahol értem. Egy idő után mondta h lassan mennie kell, én meg nem erőltettem, odaadtam a pénzt és eljöttem.

Amúgy előtte kicsit még beszélgettem is vele az egészről: én voltam a 3 "kliense", van egy pasija aki 4 hónapra börtönbe került, tudja hogy a csaj mivel foglalkozik és elfogadja, a családja viszont nem tud semmit. És kell neki a pénz - hogy mire azt nem tudom, mert a lakás jól el van eresztve, ketten laknak itt a nővérével (mert amúgy vidékiek), ő maga most végzett szakközépben de már van munkaszerződése, nemsoká munkába áll valami vendéglátóipari egységben, úgyhogy nem a szegénység vezette. Lehet hogy a pasinak kell a pénz, nem tudom.

Hát én sose voltam híve a pénzért szexnek, nem is tudom megérteni, hogyan tudnak egyesek beindulni az ilyen totál érzésmentes és izgalommentes szexre, amikor full látszik hogy a csaj csak a pénzért csinálja, és alig várja hogy vége legyen. Én párszor szexeltem már csajokkal mondjuk úgy, hogy kértek valamit, vettem nekik valami rucit, meghívtam őket italokra, ilyesmi, vagy magamtól adtam valami minimális pénzt. De ott ez mellékes volt, a lényeg a szex volt, és éreztem hogy van a csajban vágy irántam, és ő is akarja. Ez a mai csaj viszont abszolút hervasztó volt, pedig általában gerjedek a korosztályára, és ő még helyes is volt. Úgyhogy én most elhatároztam, hogy pénzért meg kurvával soha többé. Pénzkidobás, szánalom és még csak nem is jó.

Akkor már maradok olyan csajszikál mint J. és A., akivel mostanában folyton sms-ezünk és dumcsizunk telón, még haza is ugrik majd pár napra a nyaralásáról "elintézni pár dolgot" hogy majd találkozhassunk. Lehet hogy mondjuk A. testileg nem olyan jó csaj mint a mai kis prosti, de a lelkesedése mindent kompenzál. J. pedig még emellé bomba csaj is... :)

4 komment

Címkék: prosti tini tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr48543728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurvapecér · http://qpec.blog.hu 2008.06.29. 22:02:48

Azért nem mindegyik így áll hozzá, hála Istennek! De sok ilyen van, én is tudom, találkoztam jó párral. Ki kell fogni. De neked megrázó élmény lehetett, ezt nagyon el tudom képzelni. Ez a kiscsaj még egy rutinos kurvapecért is próbára tett volna...

Drugics 2008.06.29. 23:58:27

Azt mondják, a börtönélet nem olcsó móka (vesztegetés jobbra-balra, ha nem akarsz nagyon rosszul kijönni belőle). Szerintem a csaj családja nem támogatja a bűnöző barátot, ő viszont szeretné, innen a pénzkényszer. Alighanem szereti, ha ezt bevállalja érte, ezért a lélektelen hozzáállás.
Amúgy érdeklődéssel olvasom a blogot, sok sikert hozzá.

myteenz 2008.06.30. 17:11:57

Qpec, én olvastam a te blogodat is, nem tudom megérteni hogy rendezkedhetsz be állandóan fizetős nőkre... Nem érzed egyfajta szegénységi bizonyítványnak, hogy anélkül nem menne? Vagy nem is akarsz "ingyenest"? Számomra a "vadászat izgalma" és a partner izgalma nélkül az egész nem ér semmit. A kihívás ugyanolyan fontos. (Márpedig nekem külön kihívás, hogy ennyivel fiatalabb csajokra "vadászok".)
Ne vedd beszólásnak légyszi, nem ítéllek el, meg nem is nézlek le, csak nehéz felfognom.

nol · http://www.blog.hu 2008.07.15. 22:53:26

szerintem nagyon jó a blodog, szivesen olvasom akárki bármit mond :) csak igy tovább
süti beállítások módosítása