Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

...és másnap megint :)

2013.01.18. 18:07 myteenz

Tegnap még egy tinicsajt megdugtam. :)
Már korábban megbeszéltem Sz-el, akit korábban egyszer már megkeféltem, hogy újra lemegyek hozzá. De aztán többször is el kellett halasztani a dolgot. (Eredetileg ketten mentünk volna hozzá, de a másik srác lemondta, aztán megjött neki, aztán meg más egészségügyi problémája lett.) A dolog az utolsó pillanatig bizonytalan volt (ezért is vállaltam be a tegnapelőttit), de végül aztán mégis összejött.:)
Szóval reggel legurultam hozzá S.-be, ahol a városban találkoztunk. A csaj alig változott nyár óta (pedig közben már 17 éves lett.) Beszállt a kocsiba, és már indultunk is keresni valami eldugott helyet. A múltkori helyhez közel álltunk meg, most is szőlő közt, és rögtön át is ültünk hátulra.
Maga az akció nagyon hasonlóan alakult a tegnapihoz. Smárolással indítottunk, közben vetkőztettem. Sajnos továbbra sem szereti mutogatni a szexi kis cicikéit, de most már azt legalább hagyta, hogy felhúzzam róla a blúzt meg a melltartót, bár levenni most sem engedte őket, és mindig visszahúzogatta. Smárolás közben elkezdtem a bugyi mellett ujjazni, és ő is elővette a farkam és húzogatta közben. Előzetesen megbeszéltük, hogy ezúttal le fog szopni, úgyhogy egy idő után kezdeményeztem, hogy kapja be a farkam. Végül ráállt, bár kissé bátortalan volt: úgy feküdt az ölembe, hogy ne lássam, ahogy bekapja a farkam. Szopni viszont ügyesen szopott, jól használta az ajkait és a nyelvét is. Kifejezetten mesteri szopás volt :), olyannyira, hogy úgy éreztem, egy kis időre fel kell függeszteni, nehogy túl hamar eldurranjak. Mivel előzetesen azt is megígértem neki msn-en, hogy ezúttal kinyalom majd a punciját élvezésig, a ekkor felállítottam, végigfektettem az ülésen, lehúztam az egyszerű fehér kis bugyikáját, és lehajoltam, hogy kinyaljam a szépen frissen csupaszított kis punciját. Mivel miközben szopott, én félrehúztam a bugyiját és alaposan megujjaztam, a puncija eddigre már jó nedves volt.
Igazából nem nyalogattam sokáig (az ujjamat is bevetve közben), mert egyszer csak éreztem, hogy összeszorítja a fejemet a combjaival. Mikor kérdeztem mi baj van, mondta hogy semmi, csak elélvezett. Totál csendben... Mondjuk érthető, hogy ha a csajszi csak úgy tud dugni a pasijával, hogy a szomszéd szobában ott ülnek a szülei, akkor evolúciósan kifejleszti a hang nélkül elélvezés képességét. :)))
Mindenesetre ezután újra smároltunk egy kicsit, én pedig közben a farkamat a puncijához dörgöltem. Ettől eléggé beindult újra, mozgatni kezdte az altestét, ahogy a múltkor is, a farkam felé. Én pedig nem kérettem magam, hanem beküldtem a lompost. :) Viszonylag sokáig dugtam, jó keményen, közben ő - ahogy a múltkor - a nyakkendőmnél meg a galléromnál fogva húzott magához, és próbált smárolni. Mikor úgy éreztem, hogy közeleg a lövés, kihúztam a farkam, leültem, és újra a farkamhoz húztam. Szopott egy darabig újra, aztán felváltva smároltunk úgy hogy verte nekem, én meg ujjaztam és izgattam a csiklóját. Bíztam benne, hogy sikerül még egyszer elélveztetnem, de végül ez sajna nem sikerült. Viszont az akció vége az lett, hogy jó alaposan leszopattam, és beleélveztem egy adagot a szájába. Szó nélkül lenyelte a spermát. :)
Visszaöltözés és visszaszállítás közben még dulmálgattunk kicsit, nem csak szexről, de arról is - újra mondta, hogy kipróbálná két pasival, úgyhogy legközelebb vigyek egy havert is. :) Végül kitettem S.-ben ott ahol találkoztunk, elbúcsúztunk, és indultam haza. Hasonló akció volt mint az előző, de nem bántam meg. Rég volt részem ilyesmiben, jó volt tinipuncikat kefélni újra. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini szájbaélvezés tiniszex Sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr215025798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása