Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Egy jó kis cumi

2008.07.04. 23:24 myteenz

Találkoztam ma egy chates ismerős csajjal. A neve P. és 18 éves. Kissé váratlanul kaptam tőle egy sms-t hogy este nem akarok-e talizni. Hogyne akarnék.

Este találkoztunk is, élőben is elég szexi volt (előtte láttam már képeit). Enyhén szolis barna bőr, kék szem, karcsú alak. Emellé sárga top és rövidke farmer, fehér cipő. Mászkáltunk kicsit, dumáltunk, aztán egyszercsak eleredt az eső, úgyhogy bemenekültünk a kocsimba. Egyszercsak mondja, hogy menjünk arrébb és álljunk félre kicsit a közeli parkolóba. Félreálltam a parkoló végén, fák közt, elég félreeső helyen. P. ekkor mondta, hogy üljek hátra hozzá (a hátsó ülésre ült amikor beugrottunk a hirtelen eső elől). Hátraültem. Ő pedig szó nélkül előkapta a farkam, ráhajolt és bekapta...

Kapitális szopás következett. Komolyan mondom, rég szoptak le ilyen lelkesen. Chaten már említette hogy szeret szopni, de ez azért így is meglepett. Néha úgy fogtam kicsit vissza magam, hogy ne élvezzek még el. Végül aztán (lehetett vagy negyed óra vagy 20 perc) egy jó nagy adagot lőttem a szájába. Szó nélkül lenyelte. Kész voltam.

Aztán a végén mondta a csaj, mintegy mellékesen, hogy menne egy barátnőjével Egyiptomba nyaralni, de még nincs meg rá a pénze, nem segíteném-e ki. Kibújt a szög a zsákból... De ez az egész szopás annyira természetes és lelkes volt, hogy szó nélkül odaadtam neki amit kért. Abszolút nem éreztem úgy mintha prostival lettem volna. Főleg hogy látszott rajta azért hogy bejött neki a farkam, mondta h milyen jó nagy és vastag stb. Viszont - amin az elején csodálkoztam - nem nagyon engedte hogy én is kezelésbe vegyem őt. Nem engedte hogy elővegyem a mellét vagy ujjazzam, csak ruhán keresztül engedte fogdosni magát. Dugásról sem lehetett szó. Utólag értettem meg miért.

Még egy érdekes dolgot mondott viszont: hogy van egy vele egykorú barátnője (a neve Zs.) aki ilyen cummantós akciókban nála is jobb, és szívesen "vállal" ő is ileneket, sőt ketten együtt is szívesen foglalkoznak egy-egy pasival, legalábbis volt már rá példa. És ő ugyan csak szopik, mert van barátja, de Zs. lehet hogy mást is bevállal. Hát erre a gondolatra majdhogynem azonnal újra keményedni kezdett a farkam. P-nak viszont mennie kellett, viszont megadta Zs. telszámát is, és mondta hogy ha akarom jövő héten csinálhatunk egy hármast. Némi pénz lesz a dologban, de ez a mai akció meggyőzött hogy így is lehet azért jó. Úgyhogy jövő héten tuti megjátszom.

Amúgy valószínű intenzív hetem lesz: holnapután megbeszélt talim van egy igen fiatal "barely legal" tinicsajszival, jövő héten ők, a következő hétvégén meg előzetesen megbeszéltem hogy meghívom J-t körülnézni a fővárosba :), azóta elvileg dolgozik rajta hogy elengedjék, remélem sikerül neki.

Jó jövő hetet nektek is, kedves olvasók! :)

Szólj hozzá!

Címkék: tini orál szájbaélvezés p.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr751365797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása