Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Sz

2014.02.18. 10:53 myteenz

Jó rég nem írtam ide semmit...
Mindenesetre van pár újdonság. Egyrészt hogy kis szeretőm, aki 3 éve lefoglalt szexuálisan, és közben azért egyre jobban érzelmileg is, már a múlté. :( Lehet engem sajnálni kicsit. :(
Másrészt viszont emiatt lehet hogy gyakrabban fogok ide írogatni. Merthogy pl. tegnap is voltam annyira kanos, hogy elutaztam Sz-hez R-ra dugni egyet.
Maga a tali elég szokásos volt: beszállt a kocsiba, elgurultunk lakott területen kívülre, félreálltunk, hátraültünk és dugtunk. Sz. mostanság elég kívánós. A pasijával ugyan együtt van még, de leginkább megszokásból, a kapcsolat az utolsókat rúgja. Tavaly óta egyszer szexelt vele, és kétszer megcsalta egy másik pasival, akire lehet, hogy le is fogja cserélni. Időnként pedig, ha be van indulva, nekem írogat, hogy menjek megdugni. Időnként pedig azzal pörget, hogy szexi képeket küldözget magáról, van hogy olyankor amikor dolgozom, és élvezi, ha írom hogy ne most, mert mégsem kellemes, ha a melóban feláll a farkam. :P
Visszatérve a talira: miután hátraültünk és levetkőztettük egymást (ezúttal piros bugyiban volt :P), először a meleit kezdtem el nyalogatni és fogdosni, amint napvilágra kerültek. Imádom a feszes kis tini cickóit, ilyenkor szex előtt ha felizgul, szépen hegyesednek is a kis bimbói. :P A kis piros tangáján előle egy lakat volt benne egy kulccsal és körülötte egy "a kulcs a helyén" felirat. Nyami. :P Amikor lekerült róla a bugyika, egy picit nyalintottam csak bele a pinusába, mert ő máris a lényegre tért volna. Így aztán nem is vacakoltam sokat, kicsit a farkammal megizgattam a csiklóját, de aztán beküldtem a lompost a forró szűk és nedves kis pinába, és elkezdtem alaposan döngetni.
Miközben dugtam, egy darabig fogdostam a hátán fekvő Sz. melleit, amikor viszont a kezemet levittem, hogy izgassam a kis csiklóját, Sz. elkezdte a saját melleit markolászni, ami nagyon szexi volt, mert eddig még nem csinálta soha. Ez valami eszméletlen izgató volt, úgyhogy éreztem, ha ezt folytatom, közel a vég. És majdnem baj is lett, mert kivettem ugyan a farkam időben a puncijából (gumi nélkül toltam), de egy pár csepp elszabadult, hiába tartottam vissza. Így pedig Sz. nem akart visszaengedni a puncijába, teljes joggal. Így aztán inkább leültetett, fölém hajolt, és szopni kezdett.
Szeretem amikor szopik, mert jól és átéléssel csinálja, hol lassan, hol gyorsan, hol nyalogat, hol tövig bekap... szóval jól szopik. Most azt is bevetette, hogy fölém állt négykézláb, és a lelógó kis mellbimbóját masszírozgatta az álló síkos farkammal. Ettől kész lettem... Utána már csak rövid ideig kellett szopjon, hogy újra lövés közelben legyek. Ekkor megkérdeztem hova mehet, azt mondta, ma a melle közé kéri. Kicsit felült, és a kezeivel összetartotta a kis melleit, hogy ne folyjon le a cucc. Kész voltam. Három rántás után egy jó nagy adagot spricceltem a kis tini csöcseire, persze nem maradt meg köztük, mindenfelé cuccos lett az egész felsőteste.
A végén szokás szerint zsepivel letakarítottuk Sz-ről a gecit, felöltöztünk, és visszavittem őt a találkahelyre. Kiszállás előtt vad nyelves smárral búcsúztunk el. Folyt. köv. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál tiniszex testreélvezés Sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr1005861315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása