Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Sz. második ribanckodása

2014.07.15. 11:30 myteenz

Ez a cím talán kicsit félrevezető lehet, mert végül is ezúttal nem volt igazán ribanckodás, bár Sz-ben megvolt a szándék :D, csak nem igazán jött össze. De szex azért volt most is. :)
Lényeg, hogy Sz. ismét feljött hozzám hétvégére, ezúttal már péntek este lementem érte. A szándék az volt, hogy minimum egy hármast összehozzunk most is, de ezzel már probléma volt. A srác, aki a múltkor társult hozzánk, ezúttal nem ért rá (ami később derült ki, mert egyébként nem reagált egyáltalán a megkereséseinkre). Egy másik srácot szerveztem be hát helyette, és Sz is megbeszélt pár dolgot a hétvégére: egy talit egy másik sráccal, egy "hódítási megbízást" (egy cégnek, amelyhez féltékeny nők fordulnak, hogy egy alkalmazottjuk ellenőrzött körülmények közt próbálja meg elcsábítani férjüket/pasijukat, így téve őt próbára), és egy erotikus fotózást is. Szóval lett volna sok minden, talán több is, mint a múltkor.
Péntek este felszedtem Sz-t a szokásos helyünkön S-ben, és felhoztam Pestre. Bár a kocsiban most is ment az izgatás (most is lekerült a naci és a bugyi is), de megmaradtunk a simizésnél, nem élveztettem el, óvatosabbak voltunk. Persze, ahogy megérkeztünk és feljöttünk hozzám, már nem volt semmi korlátozó tényező: egyből az ágyban kötöttünk ki, levetkőztettük egymást, és egy fergeteges nagyot szexeltünk. Jó alaposan megdugtam mindenféle pózokban, volt szopás és 69 is, ki is nyaltam, 2x el is élvezett. A végén pedig beterítettem a hasát-melleit tejcsivel.
Másnap aztán még egyet keféltünk reggel (szintén orális előjátékokkal és testreélvezéssel), aztán kezdett lassan kiderülni, hogy Sz. minden ribanckodási terve összedőlt. Először a csábítócégtől jeleztek, hogy mégsem tartanak rá igényt, aztán a fotózásos emberkéről derült ki, hogy eltűnt (nem válaszolt). Kora délutánra beszéltük meg, hogy találkozunk a sráccal, aki beszállt volna a hármasba, mivel nekem volt egy kis dolgom, először Sz. talizott volna vele, ellettek volna egy ideig, amíg én is visszaérek és csapatjuk. A srác várta is Sz-t - de közben kiderült, hogy délután mégsem ér rá, ezért csak megkajáltak együtt, és a srác lelépett... :( Úgyhogy délután hármasozás helyett chaten próbáltunk keresgélni valakit, persze sikertelenül.
Estére az volt a terv, hogy elmegyünk egy fürdős buliba, ehhez még vettünk is délután Sz-nek egy új bikinit, úgyhogy este el is indultunk a helyszínre. Sajna ez sem jött össze, mert elővételben elment minden jegy, így nem jutottunk be. Végül helyette egy "sima" szórakozóhelyen kötöttünk ki, ahol hajnalig buliztunk - Sz. ezalatt jó pár pasival kavart, párral smárolt is, de ribanckodásban végül nem ment ennél tovább. A buli után aztán hazamentünk - és még egy nagyot szexeltünk alvás előtt.
Vasárnap aztán sor került volna Sz talijára a másik pasival, egy olyan időszakra időzítve, amikor nekem dolgom volt. Szegény Sz. ezt is bebukta: a srác nem jött el, ő pedig csak a városban sétálgatott, amíg nem végeztem és nem jöttem érte. Utána viszont már nem volt több semmi, mert indulnunk kellett vele haza. Levittem S-re és elbúcsúztunk.
Úgyhogy összességében a ribanckodás nem igazán jött össze ezúttal (ha a buliban smárolásokat nem számítjuk), de azért volt néhány alapos menet kettesben. Talán lesz folytatás is, akkor már tényleg összejön.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini tiniszex testreélvezés Sz.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr286561809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása