Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Egy rövid éjszaka

2008.06.07. 23:44 myteenz

Nos, megvolt az elhalasztott találkozásom J.-vel.
Sajnos elég rövidre sikerült: most nem tudtunk egy egész hétvégére összejönni, csak egy rövid éjszakát töltöttünk el együtt. Viszonylag későn este értem le O.-ba, kivettem egy motelszobát (ott ahol első alkalommal szexeltünk), és vártam mikor jelentkezik: meg kellett várja, amíg az anyja hazaér valahonnan vidékről. Anyja későn ért haza, és először nem akarta elengedni sem a korábban megbeszélt "buliba". Végül elengedte, de így is elmúlt éjfél, mire érte mentem, és reggel 6-ra otthon kellett legyen.
Úgyhogy végül csak elmentünk a motelbe, én lezuhanyoztam - mire kimentem, J. már fehérneműben feküdt az ágyban. Mellébújtam, ölelkezni és simogatni keztük egymást. Először ő nyúlt a boxerembe kiszabadítani a farkam, játszott vele kicsit, majd megszabadított egyetlen ruhadarabomtól. Én először a bugyiját húztam le (a puncija már tocsogott a nedvtől), aztán kicsatoltam a melltartóját is. Először csak simiztem a punciját, de hamarosan többet akart, ezért odahajoltam és nyaltam egy ideig. Egy idő után bevetettem egy, aztán két ujjamat is. Csak úgy folyt belőle a nedv. Nagyon ki volt éhezve, vagy 3 hete nem dugták meg, előtte írogatott is nekem olyan szókimondó sms-eket mint még szinte soha.
Aztán a folytatásban jó alaposan megkeféltem a puncikáját, klasszikus misszionárius pózban, aztán fölé térdelve. Mást nem is akart, csak hogy így dugjam. Végig simogatott közben (amíg nyaltam addig a hajamat masszírozta), iszonyat jó volt.
Aztán végül beleélveztem a gumiba a puncijában, és elaludtunk egymás karjaiban, meztelenül.
Reggel már nem volt semmi, nagyon korán fel kellett kelnünk, még tiszta kóma volt szegény, és iszonyat szexi és édes... Hazavittem és elbúcsúztunk.
Folyt. köv., legalábbis remélem. A csaj összehasonlíthatatlan a szerdai dagadt bigével: édes, aranyos, szép, szexi, bevállalós és gátlástalan. Én pedig nagyon megszerettem, és sokszor hiányzik. Csak nehogy a végén én zúgjak őbele.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini j. orál tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr89508987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása