Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

rajtakapva :s

2008.08.11. 12:15 myteenz

Jó ideje nem írtam már, elsősorban azért mert nyaralni voltam, és ott nem történt semmi olyasmi, ami idevaló lenne (vagyis nem tinikkel hozott össze a sors). Most viszont újra van miről írnom. Mert olyan sztori esett meg velem (és J.-val), ami kb utoljára tinikoromban! De végülis ha az embernek 16 éves a szeretője, akkor az ilyesmi megeshet, sőt meg is esik, mint látom!

Szóval pénteken felhívott J., aki eszméletlenül be volt indulva épp, nagy faszhiánya lehetett, szokás szerint csinálta is magának kicsit amíg beszéltünk. És lényeg a lényeg: megbeszéltük, hogy a nyaralásról hazafelé menet benézek hozzá egy kis szexre. O. mellett volt épp egy faluban a nagybácsijánál, ami nem nagyon esett útba, de túl nagy kerülőt sem kellett tennem.
Így aztán tegnap délben - némi segítséggel - megtaláltam J.-t a faluban, felszedtem, és elindultunk O.-ba, mert mondta hogy az anyja és a huga nincs otthon, és üres a lakás. Odamenet bement a nagymamájához a kulcsért, utána vissza a kocsiba, és nyomás hozzájuk. Ez volt a hiba. Mert előtte gondolkodtunk rajta, hogy esetleg valahol a szabadban kellene, és volt is nálam pokróc, de J. inkább a lakásban akarta, mert az a biztos.
Szóval megjöttünk a lakásba, és elkezdünk ölelkezni meg csókolgatni egymást, de J. elég fáradt volt, és nem nagyon volt kedve szexelni, pendítgette is, hogy mi lenne ha most nem, csak ölelgetésre vágyott (elég szeretethiányos amúgy a csaj, ezt már írtam régebben). Én sem nagyon akartam erőszakolni persze, de eléggé be voltam rá indulva, mert a csaj elképesztően szexi, ráadásul melege volt és levette a felsőjét, és egy szál melltartóban és farmerban ült az ölemben, ölelgetett meg bújt hozzám, úgyhogy képzelhetitek mit művelt a farkam közben. Közben próbálkoztam többel, egyszer be is nyúltam a bugyijába és izgattam picit a punciját (nem is volt száraz), de leállított.
Végül cselhez folyamodtam, és célba vettem az egóját, mondtam hogy milyen elképesztően szexi és milyen nehezen tartom vissza magam hogy neki ne essek, de ki fogom bírni, mert elég fegyelmezett vagyok. Szerencsére bekapta a horgot, és mondta egyből hogy ha ő azt akarja, akkor nem fogom kibírni. És el is kezdett izgatni, lovagló mozdulatokat tett (szemben ült az ölemben, hozzám bújva), csókolgatta és nyalogatta a nyakamat meg minden. Szerencsére ezen ő is felizgult, és mondta hogy már nem is csak aludni akar. Közben elkezdtem a farmeren át izgatni a punciját, és ennek meg is lett a hatása.
Először szétkapcsolta a melltartóját és szinte a számba dugta a kis mellbimbóit, aztán lehúzta a farmer cipzárját is. Amikor benyúltam már éreztem, hogy csuromnedves a puncija és a bugyija is. Kis izgatás után felállt és kibújt a farmerből, egyből lehúztam a bugyiját is, ő pedig meztelenül fölém térdelt. Ahogy feltérdelt én viszont egyből lejjebb csúsztam a fotelen, hogy a számmal elérjem a punciját, és elkezdtem azonnal nyalni. A puncija nem volt épp frissen borotválva, de láttam rajta hogy fazonra volt nyírva, két kis félkör alakú csíkkal kétoldalon. Ez eléggé felizgatott. (Valószínű annak a pasinak csinálta akivel pár hete összejött, de aztán szakított is vele hamar - elmondása szerint a srác csak egyszer dugta meg egy padon a parkban, nem túl jó körülmények közt, a legutóbbi találkozásunk óta nem volt neki más.)

Szóval aláhajolva nyaltam egy darabig a pináját, miközben felnyúltam és a kezeimmel masszíroztam a melleit. Csak úgy csurgott eddigre a nedv a puncijából, ahogy jó mélyre felnyomtam a nyelvem, ő pedig sóhajtozni kezdett, frankón megfeszült az egész teste, és egy idő után mondta, hogy most már tegyem be. Leszállt rólam, lehúzta a gatyám, feltettem a gumit, ő pedig fölém ült megint és belécsusszantam. Kicsit lovagolt, de ezt nem annyira szereti mert sokszor fáj neki, úgyhogy kérte hogy legyek én felül. Akkor végigdőlt a fotelen, széttette a lábát, én pedig a fotel elé térdelve betettem a farkam a punijába és elkezdtem dugni. Pár perce már keféltem, nyögdécselt is már rendesen, amikor jött a krach.

J. észrevette, hogy a kutya csaholni és szaladgálni kezdett kint, vagyis valószínűleg megjött valaki. Villámgyorsan kiugrott alólam, és odaugrott az ajtóhoz: kiderült, hogy a nagyapja jött át! Ciki!!!! Mondta neki hogy épp átöltözik, adja oda neki a fürdőköpenyt, és ne jöjjön be egy pár percig. Akkor nekidőlt háttal az ajtónak, és gondolkodott mi legyen. Én meg felöltöztem villámgyorsan. Végül abban maradtunk, hogy én elbújok az íróasztal alá, ő meg valamiért "átviszi" az öreget a másik szobába, én meg kislisszolok. OK. Majdnem sikerült is! Én figyeltem, és amikor beintett hogy fussak, kirohantam a kijárati ajtón! Csak az öreg túl hamar jött ki a másik szobából, és szinte elment mellettem az előszobában. Szerencsére nagy vastag szemüvege van, és elképzelhető hogy nem vett észre, mert nem nézett felém. De az is lehet hogy rájött mi történt, és nem akart indiszkrét lenni. Én kislisszoltam, és utána felhívtam J.-t hogy mi van, megvárjuk-e amíg elmegy és folytatjuk vagy mi van, de azt mondta inkább menjek, mert aligha lesz ebből valami. Úgyhogy végül beültem a kocsiba és hazajöttem. De azt persze megbeszéltük, hogy a közeljövőben megjátszunk újra egy közös hétvégét. Nem tudom a nagypapa végül látott-e engem és lett-e ebből balhé, majd ha megtudom talán leírom. (Azt is most tudtam meg hogy az anyja megtalálta nála a tőlem kapott vibrátort, és volt is belőle balhé, kérdezte hogy kitől kapta stb. - J. pedig mondta hogy tőlem... Az se lehetett semmi!)

Szóval kalandos meg félbemaradt dolog volt ez a mostani, de hát mint mondtam, tinilányoknál számítani kell az ilyesmire! Az a vicces hogy tényleg újra tininek éreztem magam én is, mert szinte azóta nem volt ilyesmi helyzetem! És egyébként is, engem most életemben kaptak így rajta először szex közben, előtte soha nem nyitott rám senki, se semmi ilyesmi nem volt. Úgy látszik egy életre nem lehet megúszni, ha nem tinikorban, akkor később, de biztos eljön egyszer egy ilyen helyzet! :)

Szólj hozzá!

Címkék: bukta tini j. tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr14610502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása