Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

újabb kör

2008.08.21. 10:00 myteenz

Szerintem egyre inkább függő vagyok J.-tól. Tegnap - kihasználva a szabadnapot - megint elmentem hozzá. (Az elmúlt 10 napban már harmadszor.)

J. éppen az apjánál volt, O.-tól kicsit még távolabb egy faluban, úgyhogy oda mentem el. A faluhoz közel van egy kis mesterséges tó, ahol van strand is meg horgászhely meg ilyesmi, azt mondta oda mennek le az apjával (aki pecázni fog), úgyhogy oda menjek és ott találkozzunk. Le is mentem, és kb. egy órát vártam, mert J. apja tökölt a készülődéssel. Úgyhogy épp a tó partján heverésztem, amikor egyszercsak megjelent J., egy igen rövid fekete lenge nyári felsőben és minimális rövid farmerben (alatta bikini), és kérdezte hogy nem sétálok-e egyet vele. :)
Diszkréten távoztunk amíg J. apja felverte a sátrát (ilyenkor kiköltözik pár napra a tóhoz a pecabotjaival), elsétáltunk a parton, és csak akkor kezdtünk ölelkezni meg smárolni, amikor már nem látszottunk onnan ahol J. apja volt. :) Ott egy darabig elvoltunk, aztán elmentünk egy közeli büfébe, megettünk egy-egy hotdogot és ittunk egy-egy sört. Utána sétálgatni kezdtünk az erdőben, végül egy helyen megálltunk ölelkezni meg smárolni, aztán végül elheveredtünk egy mohás részen (illetve én a hátamra feküdtem ő meg rám ült). Iszonyat jól nézett ki: a haját szőkére festette, ami nagyon jól mutat a lebarnult bőrével és a gyönyörű nagy kék szemével.

Én abból indultam ki hogy most nem lesz szex, mert egyrészt nem volt sok időnk, másrészt mondta hogy reggel megjött neki, harmadrészt meg ezen a helyen eléggé látszottunk, mert volt a környéken pár faház, meg emberek is járkáltak körülöttük. Ehhez képest J. eléggé kívánós volt. Lovagló mozdulatokkal hergelt, levette a felsőt, és egy idő után a bikinifelsőt is félrehúzta, mutogatta meg gyúrogatta a szép fehér cicijét, persze én se hagytam ki, megfogdostam és megnyalogattam kissé őket. J. pedig közben eléggé felizgult (szó se róla, én is álltam rendesen), és pedzegetni kezdte, hogy ő többet szeretne, meg hogy csinálta már ilyenkor is és nem annyira gáz. Szó mi szó megbeszéltük, hogy mégis dugunk egyet. J. lement az apjánál hagyott cuccához, én a kocsinál vártam, aztán még bementünk a faluba a boltba, venni zsebkendőt (nem akartam úgy járni mint A.-val, főleg hogy tudtam valószínű nem csak spermát kell majd törölgetni :s), aztán visszafelé bementünk a kocsival mélyebben az erdőbe, megálltunk, hátraültünk, és indult az akció.

Most már biztosan tudom, hogy ha J.-t a kocsiban dugom meg, az garantáltan csak egy rövid numera lesz. Most is ez volt. J. gyorsan levetkőzött, eltüntette a tampont :s, aztán előkapta a farkam és kézimunkázni kezdett, közben smároltunk és a cicijét "kezeltem". A punciját csak kívülről és finoman izgattam, meg minimálisan nyúltam bele, többet (pláne nyalást) nem engedett. Ő közben csókolta a nyakamat és simogatott, meg verte a farkam. Mire szólt hogy dugjam meg, már az eldurranás közelében voltam. Feltettem a gumit, ő végigfeküdt az ülésen, széttette lábát, én pedig betettem neki. Ebben a pózban viszont egyszerűen nem lehet sokáig kibírni vele spriccelés nélkül. Annyira elképesztően szexi és gyönyörű az arca, ahogy a gyönyörtől eltorzul, nyögdécsel, közben gyúrja a fehér kis tinicicijeit... Próbáltam visszatartani, lassítani időnként, de ilyenkor egyből nyögte hogy gyorsabban meg keményebben, vagy elkapta a derekam és magára húzott. Úgyhogy végül most is elég hamar beledurrantottam a gumiba a puncijában. Próbáltam utána még kicsit mozogni benne, de csak röviden sikerült. Mondtam is neki hogy most már muszáj lesz egyszer normál körülmények közt szexelnünk, mert amióta az utóbbi időben csak kocsiban dugunk, sose tudom eljuttatni a csúcsra. Erre azt mondta, hogy neki így is jó, sőt izgatja hogy ilyen hamar elmegyek tőle. Hát nem tom...

A dugás után visszaöltöztünk (a zsepik jól jöttek, bár nem volt nagyon sok a vér), és utána már csak visszavittem J.-t a strandhoz, elbúcsúztunk, és már jönnöm is kellett vissza. (J. mondta hogy reggel úgy indult el, hogy ma 2 menet lesz, a naplójába is ezt írta hogy ma 2x szeretne, és kár hogy megjött és csak egyszer sikerült.) Legközelebb már muszáj lesz egy hétvégét beütemezni...

Szólj hozzá!

Címkék: szex j. tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr821365778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása