Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Friss hús

2008.09.21. 22:53 myteenz

Jó régóta nem írtam, főleg azért mert azzal a bizonyos csajjal alakulgatott valami komolyabb, ezért egy ideig hanyagoltam a tinivadászatot, beleértve 2 állandó "szeretőmet", A.-t és J.-t is. Viszont mostanában az a dolog kissé alábbhagyott, ezért újra keresgélni kezdtem a chaten, aminek meg is lett az eredménye: tegnap begyűjtöttem egy újabb tinicsaj skalpját. Ez a kiscsaj is 16 éves, és őt is J.-vel kezdődőnek hívják, bár más a neve mint az én J.-mnek, úgyhogy talán J2-nek nevezem majd itt.
Szóval J2-vel egy ideje dumcsiztam chaten, többek közt szexről is. Számos pasija volt már, és elárulta, hogy feküdt le már pasival pénzért is (csakúgy mint huszonéves nővére), így még J-nél is nagyobb kurva benyomását keltette elsőre. Küldött képeket is, azokon is elég kurvásan nézett ki és volt öltözve.
Megbeszéltünk már múlt héten egy személyes talit, csak megismerkedni, de az végül az utolsó pillanatban nem jött össze. Aztán tegnap este meglepetésszerűen kaptam tőle egy sms-t hogy nem érek-e rá. Válaszoltam hogy igen, végül megbeszéltünk egy talit este 11-re. Kocsival mentem a helyszínre (külvárosi buszvégállomás). Kicsit várnom kellett, mert késett, és ráadásul a nővérével együtt jött. Nagyon magas és vékony, fekete hajú kiscsaj, helyes arccal, pici cicikkel. Most szolidabban volt öltözve mint a képeken, és ez jobban is állt neki, így tényleg elhittem hogy 16 éves (a képeken minimum 20-nak nézett ki). Megkért hogy vigyem őket el egy darabon hazafelé, mondom semmi gond. Ott aztán a tesója kiszállt, mi pedig továbbmentünk, és a házakon túl kikanyarodtam egy földes utcára, ahol már nem járt senki. Hátraültem hozzá (a nővére ült elöl aki kiszállt), és rövid beszélgetés után nyulkálni kezdtem, amit nem ellenzett.
Nem sokkal később már smároltunk és vetkőztettük is egymást. Hamarosan már csak fehérnemű volt rajta, rajtam meg semmi. Smároltunk, közben szétcsatoltam a melltartóját, aztán rábuktam a pici lapos cicijeire, szopogattam a bimbóit, utána újra smároltunk, ő közben a farkamat izgatta, simogatta és verte.
Ekkor már ugye majdnem meztelenek voltunk, J2 pedig rövid ölelkezés és smárolás után rábukott a farkamra és szopni kezdett. Rajta ekkor még rajta volt a bugyi, ezért én azon keresztül masszíroztam és izgattam a punciját. Ezt hangos sóhajokkal nyugtázta, és egy idő után felült és lehúzta a bugyiját. Ekkor tovább szopott egy kicsit, amikor viszont benyúltam a csuromnedves puncijába és megujjaztam kicsit, rögtön nyögdécselni kezdett és felült, aztán kérdezte hogy van-e gumim, mert szeretné hogy megdugjam. Gumi persze volt nálam, elő is vettem és felhúztam, de ezután még nem tettem be neki, hanem kissé összenyomorodva a kocsiban elé guggoltam, és elkezdtem nyalni a punciját. Nedvesedett elég szépen. :) Végül aztán felültem, és széttett lábbal feltérdeltem az ülésre, ő meg szintén széttette a lábát, és beleült a farkamba, lovagolni kezdett.
Egy ideig lovagolt, de ez a póz nem volt túl kényelmes egyikünknek se a kocsiban, meg a farkam is kicsit nagy volt neki (ha nagyon mélyre ment fájt neki - nem ő volt az első akivel ez volt a helyzet), ezért pózt váltottunk. Elfektettem a hátsó ülésen mint J.-t szoktam (bár nehezebb volt mert J2 jóval magasabb), és úgy dugtam tovább. Most sötét volt, úgyhogy nem volt az a helyzet mint J.-vel hogy rögtön eldurrantam a látványtól, igazából nem is tudtam így felmérni hogy mennyire jó a teste. Majd egyszer meg kell dugjam világosban is :). Mindenesetre jó ideig dugtam, ő pedig közben a melleit simizte és kicsit izgatta a csiklóját is néha. Egy idő után pedig elég hangosan elélvezett. Ezután már én sem tartottam vissza magam, nagyobb sebességre kapcsoltam, és hamarosan beleélveztem a gumiba a pinájában.
A szex után visszaöltöztünk, aztán kérdezte, nem vinném-e be a városba őt és a nővérét, mert mennek bulizni. Mondtam OK. Hívta a tesóját, akit felszedtünk a ház előtt, aztán bevittem őket a városba. Amikor kitettem őket, először a nővére szállt ki, ő pedig előrehajolt, és kissé pofátlanul megkérdezte, nem adnék-e neki valamennyi zsét piára. Hát persze erről volt szó... De végül adtam neki pár ezret, legyen neki jó estéje, a kis ribancnak. Megérdemelte. :)
Hogy fogok-e még találkozni vele, nem tudom - végülis jó volt, ha nem is annyira mint J. Említette, hogy a nővérével hármasban is voltak már pasival, persze pénzért, gondolkodom még ezen is, lehet hogy egyszer kipróbálom velük, bár a nővére nem annyira jön be, de mégis egy hármas, még ha pénzért is... Ti mit gondoltok? :)

Amúgy meg épp ma beszéltem A.-val és megbeszéltünk egy talit keddre, és J. is jelentkezett, szombaton ráér. Úgyhogy lehet hogy a napokban újra fel fog pörögni kicsit a blog... :P

Szólj hozzá!

Címkék: szex orál tiniszex j2

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr79675013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása