Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Dióhéjban

2008.10.11. 23:15 myteenz

Ma taliztam egy újabb csajszival, akivel már régóta terveztünk valamit, csak eddig nem jött össze, mert messzebb lakik. 17 éves és a neve M. Ma volt valami dolga a fővárosban, és írt, hogy nem akarnám-e kihasználni az alkalmat. Mondom dehogynem.
Szóval találkoztunk az állomás környékén késő délelőtt, addigra már elintézte amit kellett. Mivel nem volt sok ideje, csak a legrövidebb úton kigurultunk a városból egy erdős-ligetes részre, keresni valami elhagyatottabb helyet. Találtunk is ilyet, bár a közelben valami terepmotorosok gyakoroltak és bőgették a motorjaikat. Minket nagyon nem zavartak, kicsit arrébb mentünk. Beültünk hátra és indult az akció. Először csak sokáig smároltunk (azt nagyon szereti), közben simogattam, tapiztam a cicijét, benyúltam a bugyijába, később meg már vetkőztettem is. Az ő keze is elég hamar a farkam felé tévedt. Egy idő után az ujjam behatolt a puncijába is, amit nyögdécselés kísért részéről. A puncija már tök nedves volt. Ekkor már látszott hogy lesz itt minden. Levetkőztünk, ő pedig némi smárolás és cicimasszírozás és cicibimbónyalogatás után lehajolt és bekapta a farkam. Elég jól szopott, néha kicsit végignyalogatta oldalról is a farkam. Kár hogy nem láttam jól ahogy szop, mert az nagyon izgat. Amíg szopott közbe simogattam mindenfelé, és igyekeztem ujjazni is, amennyire tudtam. Nyalni nem nyaltam bele a puncijába, mert bundás volt, én meg olyat nem szeretek nyalni.
Amikor már kőkemény voltam, felhúztam a gumit, M. pedig szó nélkül beleült a farkamba. Hosszú és fergeteges lovaglás következett, eléggé leizzadtunk, és a kocsi ablakait is hamarosan belepte a pára. A csaj párszor csúcsközelbe került, de nem ment el végül. Amikor elfáradt, végigfeküdt az ülésen, én pedig szemből betettem neki és úgy dugtam tovább. Ebben a pózban aztán elég hamar el is mentem, és beleélveztem a gumiba a puncijában. Vagy 20 percig tuti dugtunk, de lehet hogy még tovább is. M. nem élvezett végül el, de ezen nem csodálkoztam, mert mondta már korábban is a chaten, hogy még sose élvezett el pasival, csak akkor volt orgazmusa, ha magának csinálta. Pedig jó pár pasival próbálkozott már 15 éves kora óta. Felöltöztünk és közben megbeszéltük, hogy a jövőben is nyitottak vagyunk a találkozásokra (én pedig megpróbálom majd elsőként feljuttatni a csúcsra). Aztán visszavittem őt az állomásra és elbúcsúztunk. Dióhéjban ennyi.

Ui. Ő volt az ötödik csaj akit ebben a kocsimban dugtam meg, ebből 4 volt tini.

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini orál tiniszex

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr45709312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása