Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Szünet után újra

2008.12.05. 11:12 myteenz

Jó régóta nem írtam ide, mert nem is volt miről. Említettem korábban hogy összejövőben voltam egy lánnyal - össze is jöttünk, így hanyagoltam a csajozást. Most viszont morci van, úgyhogy megengedtem magamnak egy kis változatosságot.
Tegnap este találkoztam J2-vel egy dugásra. A csajjal az utóbbi időben jóban lettem úgy nemszexuálisan is, segítettem neki pár dologban (kicsit csodálkoztam hogy pont engem kért meg, de miért ne), úgyhogy kapcsolatban voltunk, bár főleg telefonon meg sms-ben.
Mivel nem volt sok ideje, kocsiban oldottuk meg a dolgot, ugyanott ahol először dugtam vele, szerencsére a lakásához elég közel van ez a hely, egy elhagyatottabb részen vezető földút. Estefelé találkoztunk, már elég sötét volt, nem járt arra senki. Hátraültem hozzá, és egyből le is támadott, smároltunk, közben vetkőzött. A melltartójától már én szabadítottam meg, és rácuppantam rögtön a kis bimbóira. Nagyon érzékenyek a kis mellei, ilyenkor szinte egyből jön a nagy lihegés és a nedvesedés. Most sem volt másképp - mikor benyúltam a bugyijába a csupasz kis pinusához, már totál nedvességet éreztem. Ujaztam egy kicsit miközben a melleit nyaltam, aztán ő hajolt a farkamhoz szopni egy kicsit. Csak röviden szopott, mert közben egyfolytában ujjaztam, amin nagyon felizgult, és kérte hogy most már dugjam meg. OK, fel a gumi, ő fölém, beleereszkedett a farkamba. Az elején csak lassan mozgott (elég szűk a puncija az elején), de aztán beindult és lovagolni kezdett rendesen. Egy idő után kérte hogy dugjam meg hátulról, ekkor betérdelt az ülésen és felém pucsította a kis popsiját. Hu, rögtön betettem neki és elkezdtem keményen farkalni. Hamarosan elélvezett, nem sokkal utána pedig én is teleélveztem a gumit a puncijában.
Ezután gyorsan visszaöltöztünk, hazavittem, elbúcsúztunk puszi-puszi és mentem én is haza.

Szólj hozzá!

Címkék: tini tiniszex j2

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr40805593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása