Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Sextour

2010.08.29. 11:07 myteenz

A hosszú hétvégén volt egy vidéki utam, és ennek során úgy döntöttem útba ejtem V-t, ahol J4 lakik. Kapcsolatba léptem vele, és jelezte hogy hajlandó találkozni. Én meg erre jeleztem, hogy odafelé és visszafelé menet is szívesen útba ejteném. :)

Így aztán amikor elgurultam V-be, J4 már az utcán várt a szokásos találkozóhelyünkön. Beszállt és mentünk az erdőbe. A szokványos hely felé tartottunk, ahol aztán megálltunk, szétterítettem egy takarót, és hajrá. J4 miután levetkőztünk most is szopással indított, és elég hamar felállított. Egyszer már megdugtam őt gumi nélkül, és megkérdeztem, hogy benne lenne-e most is. Mondta hogy igen. Nosza, be is tettem neki és elkezdtem jó alaposan dugni (ráfekve). Óvatosan keféltem hogy nehogy gond legyen belőle, de azért pár pózban megjárattam benne a farkam, míg végül a biztonság kedvéért kivettem és a szájába adtam. Elém térdelve szopott, amíg nem jutottam spriccközelbe. Akkor aztán a hátára fektettem, fölé térdeltem, és egy jó nagy adagot spricceltem az ártatlan kis tiniarcára. Egy egész csomag zsepi kellett hogy eltüntettse valamennyire :)
Akkor nem volt sok időm, úgyhogy visszaöltöztünk és vittem haza, de útközben megbeszéltük hogy visszafelé is beugrok hozzá, pár nap múlva. Már korábban említette, hogy korábban csinált hármasokat más csajokkal, és most van egy vele egykorú barátnője, aki szintén gondolkodik benne, hogy találkozzon. Mondom remek, akkor próbálja meg odaszervezni őt is.

A visszautamig állandó sms-kapcsolatban voltam J4-gyel, aki jelezte is, hogy a barátnője (K) ráállt a dologra, szintén ráér, és ott lesz. Így aztán a visszaúton már a hármas reményében tettem kitérőt V. felé. Már útközben jártam, amikor J4 újra írt, hogy van egy kis gond. (A kis szuka mindig akkor ír a gondokról, amikor már útban vagyok hozzá, a múltkor azt is ilyenkor írta meg hogy megvan neki és csak szopni tud.) K. ugyanis valami buliból bebaszva ment haza, és szobafogságot kapott. De nem baj, mert egy másik barátnője, akivel régebben volt hármasban, de elköltözött közben, most épp itt van, és benne lenne. Ő 17 éves és a neve P. Mondom OK, ez legyen a legnagyobb baj. :)

A szokványos helyen végül felszedtem J4-et, és indultunk P-ért. Elég sokat kellett rá várni, én meg kissé ideges voltam, mert késésben voltam, de végül megjött a csaj, nagyobb darab mint J4 (aki nagyon vékonyka), de nem kövér, jókora cicikkel. Beszállt és indultunk ugyanarra a szokványos erdei helyre.
Amikor megérkeztünk és szétterítetem a pokrócot, a 2 csaj levetkőzött, elém meg 2 csupaszra borotvált tinipunci és 2 pár feszes tinicickó tárult. :) Először P. szájába adtam a farkam, aztán a csajok felváltva szopták (meg kell hagyni, P jobban szopott mint J4.) Nagyon izgi volt látni, ahogy egymás szájába adogatták a farkam. :) Eközben megkérdeztem, hogy egymást nem akarják-e izgatni. J4 visszakérdezett hogy hogyan. Mondom pl. a cicijüket. Erre elkezdték egymás cicijét gyúrkálni, úgy hogy aki épp nem szopott az betérdelt a másik mögé, és hátulról gyúrta a másik csöcseit. Kész voltam. :)
Ezután leheveredtem a hátamra, a farkamhoz intettem J4-et szopni, P-t pedig magam fölé térdeltettem, és elkezdtem nyalni a pináját. Jó puncija volt, szép nagy ajkakkal, a csaj pedig hamarosan sóhajtozni kezdett.
Egy idő után becseréltem a 2 csajt, P ment oda szopni, J4 pedig fölém térdelt, de ez nem volt jó ötlet, mert J4 puncijának az "illata" nem szokott nekem bejönni. Most is csak párat nyalintottam rá, aztán inkább felkeltettem. Ujjaztam egy kicsit P-t és közben csókolgattam a nyakát (sóhajtozott rendesen), közben J4 szopott egy kicsit. Aztán végül lefektettem a 2 csajt egymás mellé a hátukra, feltettem egy gumit (P nem engedte volna anélkül), és betettem - persze először P-nek (gondolom rájöttetek mostanra, hogy őt preferáltam most). Egy darabig dugtam, jó szűk pinusa volt (mondta is hogy hónapok óta nem dugott), de elég hamar éreztem hogy közel a spricc, ezért kivettem a farkam, és kérdeztem hogy mehet-e arcra. J4 egyből mondta hogy igen, s P is belement, pedig korábban még sose volt az arcán sperma. A 2 csaj egymás mellé feküdt, a fejüket összeérintve, én pedig közéjük-föléjük térdelve fejeztem be magam (a gumit levettem persze). Szép nagy adagot kaptak ezúttal is, mondjuk kevesebb jutott rájuk persze mint pár napja J4-re, mondjuk rosszul is céloztam, mert egy kevés (pont az első nagy spricc) P feje fölött a pokrócon landolt. De azért ennivalóan összegeciztem az arcukat, ez nekem nagyon szexi.
Mivel ekkor is siettem már, nem folytattuk (így J4-et nem is dugtam meg ma), csak a csajok megtörölköztek, felöltöztünk, hazavittem őket V-be aztán indultam én is haza. Ha legközelebb erre járok, szintén hármast próbálok majd meg szervezni, K-val ezúttal (P csak nyaralni van itt, nemsoká elutazik és akkor nehéz lesz vele talizni). K-ról láttam fényképet, jó sunának tűnik, és J4 is mesélt róla sztorikat, amik alapján elég nagy ribi ő is. Remélem meglesz nekem is. Majd beszámolok ha összejön. :)

Ui. A chaten felvettem a kapcsolatot egy hozzám eléggé hasonló ízléssel bíró sráccal, akinek szintén sok chates tinilányos kalandja volt. Nincs kizárva hogy együtt is fogunk kalandozni, mert olyan hármasban úgysem volt még egyikünk se, hogy egy másik pasival együtt dugjunk meg egy tinicsajszit. :)
Megpróbálom megfűzni arra is, hogy írja meg ő is a kalandjait, és akkor felteszem azokat is ide a blogra. Érdekelne Benneteket? :)

1 komment

Címkék: szex tini orál arcraélvezés tiniszex többes j4

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr822256000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pinablogger 2010.11.03. 03:41:08

tetszenek az írásaid... valóban, aligha lehet szebb dolgot elképzelni is, mint egy arcon spriccelt fiatal lány...
süti beállítások módosítása