Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Másfajta hármas M2-vel :)

2011.04.06. 14:50 myteenz

Az előző posztban említett újabb skalp egyenlőre várat magára, viszont a napokban újfajta élményben volt részem: egy másik felállású hármasban. Ezúttal nem én szórakoztam el két kiscsajjal, mint már párszor korábban, hanem - a korábban már említett, hasonló érdeklődésű sráccal - kettesben mentünk el elszórakoztatni egy tinilányt, M.-et (17).
A kollégával T. közvetlen közelében találkoztunk egy benzinkútnál, és onnan együtt mentünk felszedni M-t a szokványos helyen. Már sötét volt, és kicsit várnunk is kellett rá, de végül megjött. A kocsival a szokásos dugóhely felé indultunk, viszont sajnos tapasztalnunk kellett, hogy az esőzések miatt a földút leragadással fenyegető sártengerré változott, így a sáros rész előtt megálltunk az úton, hogy ott ejtsük meg a dolgot.
Kicsit szerencsétlenkedtünk az elején, mert egyikünk sem volt még ilyen típusú hármasban, és a kocsi hátsó ülése még kettesben is elég szűkös, hát még hármasban. Ahhoz meg nem volt elég jó az idő, hogy a szabadban hódoljunk az élvezeteknek. Végül aztán megtaláltuk a kiinduló pózt: M. a hátsó ülésen oldalt bepucsított és szopni kezdte a farkamat, a srác meg a nyitott ajtó előtt állva tette be neki hátulról.
Ebben a pózban egy rövid ideig csináltuk csak, mert a srácnak nem volt túl kényelmes, ezért inkább beült ő is a hátsó ülésre, és M őt szopta egy ideig, miközben én ujjaztam. Aztán csere. Végül én már eléggé álltam, úgyhogy M. beleült a farkamba és meglovagolt. Közben a srácot megpróbálta bekapni, de nem sikerült (nem volt elég közel), úgyhogy csak verte neki. Egy idő után csere jött: a csaj a srácot lovagolta meg, és nekem verte, aztán leszállt és szopott minket felváltva. Végül aztán a csaj még egyszer meglovagolt engem, majd amikor már spriccközelben voltam, leszállt és leszopott, szép kis adagot élveztem a szájába. Sajnos rögtön kiköpte, de hát senki sem tökéletes.
A srácnak a végén M. még kézzel fejezte be, aztán felöltöztünk, nagy nehezen kitolattam a földútról az országútra, hazavittük M.-et, aztán a parkolóban elváltunk. A sráccal megbeszéltük hogy jó volt, de ha legközelebb csinálunk hármast, azt normálisabb körülmények közé szervezzük, mert ez így elég kényelmetlen volt.
Lehet is, hogy nemsoká meglesz az újabb hármas: a korábban már többször említett 17 éves G.-i csajt (az "újabb skalpot") ugyanis most úgy tervezzük, hogy szintén ketten látogatjuk meg nemsokára. :)

Szólj hozzá!

Címkék: szex tini szájbaélvezés tiniszex többes m2.

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr542836809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása