Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MyTeenz

Kalandjaim tinilányokkal (18+!!) myteenz.xxx@gmail.com

Címkék

a. (5) anál (1) arcraélvezés (17) bukta (6) cam (1) d. (12) d2 (2) e. (3) egyéb (2) fürdőszobaszex (1) h. (2) j. (15) j2 (5) j4 (4) l. (1) m. (1) m2. (6) msnszex (1) off (1) orál (35) p. (2) prosti (8) sms (1) Sz. (9) szájbaélvezés (14) szex (49) telószex (3) testreélvezés (30) tini (80) tiniszex (66) többes (8) ujjjjjazás (9) vadászat (10) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Friss topikok

Linkblog

2008. szeptember 4. óta

Most épp ennyien

web stats

Hétvégém J.-val

2008.04.06. 17:32 myteenz

J. egy igazi kis kurva, 2 héttel a 16. szülinapja előtt kaptam el először, de állítása szerint én voltam a 22. pasi akivel lefeküdt. Már 15 éves volt amikor elvesztette, úgyhogy nem egész egy év alatt dugták meg ennyien (ebben nincs benne egy csomó pasi, akiket csak leszopott). A szüzességét részegen vesztette el egy buli után, egy egy évvel fiatalabb pasi dugta meg. Utána lett egy barátja (az eddigi egyetlen), de csak rövid ideig, mert nem volt vele jó az ágyban, ezért megcsalta. Szakítottak, és utána már jöttek sorban az alkalmi pasik meg haverok. A pasik nagy többsége egyszeri volt, csak néhánnyal feküdt le többször is. A legtöbb pasival nem túl kedvező helyen szexelt (lépcsőház, bokrok, park, kocsi), ágyban nem is szeretkezett még soha, meg a pasijai sem voltak nagy spílerek, ezért amikor megismertem, még csak egyszer volt életében orgazmusa, a pasikkal csak simán "kellemes" volt neki. Viszont régóta űzte már a szopást (végig is) és az anált is.
J.-t a chaten ismertem meg, és amikor először beszéltünk azt mondta, pénzért lefeküdne velem (később mondta hogy ezt korábban még nem csinálta, de már régóta gondolkodott rajta). Később még sokat beszéltünk msn-en, aztán megadta a telefonját, sms-eztünk meg dumáltunk. Egyszer mondta a telefonba, hogy az addigi pasijai csak megdugták és nem törődtek vele, mire én elkezdtem mesélni hogy mit csinálnék vele, hamarosan telefonszex lett belőle. Mondta előtte, hogy ő elvből nem masztizik, mert az a pasik dolga, hogy őt kielégítsék, és ő nem "önellátó". De ezen a telefonszexen úgy felizgult, hogy mégis elkezdett masztizni (odatartotta a telefont is hogy halljam hogyan cuppog a puncija). A végén pedig elélvezett, ez volt élete második orgazmusa. (Én is kivertem rá, ahogy sóhajtozott a telefonba.) Ettől fogva folyton bombázott sms-ekkel hogy találkozzunk már és hogy vágyik rám. Olyan sms-eket írt hogy az olvasásuktól már felállt a farkam.
Mivel vidéken lakik, végül megbeszéltünk egy hétvégét, amikor lemegyek hozzá O.-ba, és megpróbálunk minél többet együtt lenni. 3 héttel előre beszéltük meg, és megígérte, hogy addig nem enged más pasit hozzányúlni. (Elvileg be is tartotta, bár nehéz volt, mert volt többé-kevésbé állandó dugópartner haverja, aki nem értette, mi történt vele.)
Eljött a nagy nap, kivettem egy szobát egy motelban az országút mellett, és péntek estére legurultam O-ra. A találkozástól nem izgultam, mert bár csak 1 fotót láttam róla, nem aggódtam nagyon, a hangja meg amiket mondott az alapján valahogy szinte biztosra vettem, hogy nem csak bevállalós, de jól is néz ki, és így is volt. Elég nyúlánk alakja van, magas, kis kézreálló, nagyobb rózsaszín udvarú de pici bimbójú cicikkel, puha popsival, vékony, hosszú lábakkal és gyönyörű, ennivaló csupaszra borotvált kis puncival. Arcra is helyes (bár az én ízlésemhez kicsit túl festette magát).
Elvittem a motelbe, és rövid dumálás után a tárgyra tértünk. Kissé feszült volt, de így is elég hamar levetkőztettem és az ágyban voltunk. Kezdetnek ki akartam nyalni a pináját, amit először nem akart engedni, végül hagyta. (Később mondta hogy addig ketten nyalták ki, az egyik jól, attól volt az első orgazmusa, de a másik rosszul csinálta.) Elég sokáig nyaltam, nagyon élvezte. Utána szopott egy kicsit, aztán feltettem a gumit és jól megdugtam. Eleinte én voltam felül, aztán lovagolt egy kicsit, de csak óvatosan, mert nagy voltam neki. Utána újra fölé feküdtem és úgy folytattam. A végén leszedtem a gumit és a szájába élveztem. Némi szünet után kézzel újra felállított, szopott egy kicsit, én pedig kinyaltam, megujjaztam és újra megdugtam, ráfekve, ezúttal a gumiba mentem el. Ekkor neki még nem volt orgazmusa, elég feszült volt még, smárolni sem akart, de élvezte az biztos. Úgy volt hogy éjszakára velem marad, de aztán telefonált az anyja, hogy azonnal menjen haza, így éjjel 1 felé hazavittem.
A másnap kicsit szerencsétlenül indult, mert alighogy taliztunk reggel és megérkeztünk a motelszobába, telefonált az anyja, hogy menjen haza, mert mennek a nagymamához ebédelni. Visszavittem azzal, hogy az ebéd után találkozunk. Addig sétálgattam a városban, a bazárban vettem neki egy sexy piros átlátszó tangát.
3-kor szólt hogy szabad, elmentem érte, aztán vissza a motelba, bezárkóztunk a szobába, és most már semmi sem állt utunkba. Egy pillanat alatt meztelen volt, és lelkesen hagyta kinyalni és megujjazni a punciját. Ezután szopott egy kicsit (ebben azért még nem profi, látszik hogy főleg kamaszokat szopott eddig le, akik szinte első érintésre elsültek, jó technika nélkül is). Utána 69-cel folytattuk, majd fel a gumi, és jó keményen megdugtam, most is ráfekve, aztán lovaglás, kutyapóz, és újra ráfekvés. Ennek eredménye az élete harmadik (és első puncis) orgazmusa volt. Szinte sikított tőle, kicsit tartottam tőle hogy nem hallják-e meg, de szerencsére a motel földszintén az étteremben valami lagzi volt, és annak a zaja elnyomott mindent.
Ettől a menettől kissé lefáradt, egy darabig csak ölelgettem meg smároltunk (most már szívesen smárolt és bújt hozzám - elég szeretethiányos szegényke amúgy, a szülei elváltak, az anyja harmadik pasijával és a második pasitól származó féltestvér hugával él). Kis szünet után játszani kezdett a farkammal ami újra felállt. Előtte dumáltunk és mondtam hogy nem nagyon szeretem a gumit. Ezért megkérdezte, hogy nem akarom-e seggbe dugni, mert azt lehet gumi nélkül is. Először nem akartam, mert mondta hogy azt nem annyira élvezte eddig soha, de végül ráálltam és először oldalról, aztán ráfekve jól seggbe dugtam. Az elején fájt neki kicsit, de aztán jobb lett, főleg amikor ujjazni kezdtem közben a punciját. Közben elég szaggatottan, sok sóhajtással és nyögéssel "megbeszéltük" hogy ha egy pasi meghallaná és bejönne, beszállhatna harmadiknak ha én is akarnám, és hogy szendvicsnél én a punciját választanám. Tiszta bevállalós a csaj, mondta hogy már fantáziált ilyen hármasról. A seggbedugástól végül nem élvezett el, mert én hamarabb bele élveztem a fenekébe. Ezután már csak ölelkeztünk, smároltunk és beszélgettünk, feküdtünk egymás karjaiban. Egy hosszabb szünet után még egyszer megdugtam, de a farkam nem volt elég kemény, ezért végül ujjal fejeztem be - ettől megint elélvezett. Én a hasára élveztem rá. Egyáltalán ekkor már csomót smároltunk, kissé ügyetlenül simogatott is, kezdte kitanulni a szeretkezést, nem csak feküdt és várta hogy dugjam.
Végül aztán visszavittem O.-ra este 8 felé, megettünk 2 pizzát vacsorára, még sétálgattunk a parkban, ölelkeztünk meg smároltunk, tisztára mintha a pasija lettem volna. Aztán amikor az anyja telefonált hogy hol van már hazavittem.
Vasárnap délelőtt még egyszer találkoztunk, ekkor a motelből már kiköltöztem így nem volt hely szexelni. A városban taliztunk. Az a piros tanga volt rajta amit tőlem kapott előző nap. Először csak sétálgattunk, ölelkeztünk, smároltunk, dumáltunk ilyesmi. Egy kis tónál aztán amikor nem látott senki benyúltam a bugyijába és megujjaztam kicsit, tiszta nedves volt a puncija. Ezen még jobban felizgult. Beültünk a kocsiba és elvezetett egy erdei földútra. Bementünk a kocsival mélyebben az erdőbe, ott megálltunk, és hátraültünk a hátsó ülésre. Rögtön vetkőzni kezdett, levette a nadrágot és a bugyiját. Nem volt túl kényelmes, de így is kinyaltam a punciját, utána fel egy gumit, és megdugtam jó keményen, úgy hogy ő volt alul. Közben egy biciklis öreg faszi tekert el mögöttünk, biztos sejtette hogy mi folyik a kocsiban :). Most nem élvezett el, és egy idő után szólt, hogy fáj a puncija (a tegnapi miatt), úgyhogy nem dugtam tovább, csak kivertem előtte, és a végén a szájába élveztem. Olyan gyönyörű volt ahogy ott feküdt az ülésen, és a cicjét masszírozva nyögdécselt, hogy pillanat alatt elmentem rá.
Ezután már csak elbúcsúztunk, és megígértette velem, hogy nemsokára újra lemegyek hozzá egy hétvégére. Aztán jöttem haza.
A mérleg elég jó volt: egy hétvégén 2x élveztem a szájába, 1x a hasára, a puncijába és a seggébe. És emellé egy csomó ujjazás, szopás és nyalás (amit imádok), neki meg 2 orgazmus.
Amilyen gátlástalan szexéhes bevállalós kis kurva ez a csaj alig majdnem 16 évesen (még pár sexy képet is engedett csinálni magáról a telefonommal), de emellett édes és aranyos és bújós kislány is, biztos szívesen találkozom vele még. Azóta is sokat beszélünk telefonon, majd megírom ha lesz vele valami még.

5 komment

Címkék: szex tini j. anál orál szájbaélvezés tiniszex testreélvezés

A bejegyzés trackback címe:

https://myteenz.blog.hu/api/trackback/id/tr59413823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-money 2008.04.15. 12:41:41

zsír a story :D
így tovább.
a képet megnézném mailben :D

szoposribanc 2008.04.23. 22:28:08

király volt, de jobb lett volna ha kicsit erőszakosabb vagy én arra izgulok fel. lettem volna a csaj helyéban

myteenz 2008.04.23. 23:59:45

Szombaton megint megyek hozzá.
Majd beszámolok :)

monella 2008.07.26. 10:20:58

Nem számoltál be a szombatról!
Minek igérgetsz, ha nem tartod be?

monella 2008.07.26. 10:32:27

Bocs, hogy béna vagyok! :-) Már megtaláltam a folytatást! Hi-hi
süti beállítások módosítása